Search Results
Search results 121-140 of 313.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
alliantie Motu
PostQuote from JamesCameron: “Na de wederopstanding van motu (zijn vloot was gecrasht, maar niet meer) ben ook ik, DeGroteJamesCameron, om. Deze almachtige goddelijkheid heeft overduidelijk minimaal evenveel macht als Jezus Christus en hij is de profeet, de uitverkorene, die ons oGamers zal leiden door de duisternis. Ik buig voor Motu de Strijder, behoeder van de Donkere Materie, de Reaper-Ridder en Uitverkorene van de Expeditie. Letters doen de grootsheid van zijn titels niet genoeg eer aan. Ik hoo…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.123 Zwaar gevechtsschip 391 Kruiser 153 Slagschip 64 Klein vrachtschip 64 Groot vrachtschip 61 _________________________________________ Verdediger Nygu [TIF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 59 Groot vrachtschip 97 Licht gevechtsschip 371 Zwaar gevechtsschip 92 Kruiser …
-
alliantie Motu
PostQuote from BeLikeMe: “Ren je weer weg voor een paar maanden als je wordt gecrashed? Volgende x netjes de aanvallers feliciteren! Succes met je dominantie in deze uni ” zeg blaffende hond wanneer bijt je eens? vele woorden maar aanvallen ho maar.. Bij deze roep ik je op om mij aan te vallen en rapport hier te plaatsen zodat iedereen kan zien dat je niet alleen maar woorden maar ook daden hebt . En anders zal iedereen je keihard uitlachen en buig je dus wel degelijk voor mij . ik ben de almachtige…
-
raar figuur hmmm.. je bedoelt natuurlijk almachtige koning . Gefeliciteerd dat was mooie slag , helaas ben je slechte onderdaan want leverde me geen maan op dus 100 zweepslagen voor jou . en de volgende keer wel beter je best doen he owjah klopt ik heb me hele vloot indd weer terug kijk maar bij gevechtsraporten dan zie je nog mooie slag van mij oh en respect je hebt tenminste de ballen om aan te vallen. de rest hier heeft maar praatjes en kussen mijn voeten zo erg dat ik in liters slijm sta.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.776 Zwaar gevechtsschip 123 Kruiser 113 Slagschip 65 Klein vrachtschip 79 Groot vrachtschip 44 _________________________________________ Verdediger Nygu [TIF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 31 Groot vrachtschip 56 Licht gevechtsschip 360 Zwaar gevechtsschip 46 Kruiser …
-
alliantie Motu
PostQuote from B-The-FearlesS: “whahaha ben niet bang hoor maar van een kale kip kan je niet plukke dus alsje nou even wat laaat liggen dan ben ik dr als de kippe bij ” dan laat ik vanaf nu op elke planeet schepen liggen.
-
alliantie Motu
PostQuote from monfy: “Hoe lang ga je het deze keer volhouden ? Wel leuk dat je terug blijft komen en het blijft proberen motu vraagt kroning van monfy ” heey monfy dat is tijdje geleden zeg ,. ja moest helaas vanwege omstandigheden ophouden toen . speel je ook in deze uni? jaaa ik ben weer terug hahaha ik ben zelfs al koning van de uni , iedereen buigt voor mij. Ze blaffen hier wel maar nog niemand heeft me aangevallen , wacht nog steeds tot admiral belasting komt innen xD Maar aangezien hij nog st…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.900 Zwaar gevechtsschip 314 Kruiser 220 Slagschip 68 Klein vrachtschip 312 Groot vrachtschip 41 _________________________________________ Verdediger no guts no glory [NWO] ________________________________________________ Raketlanceerder 1.100 Kleine laser 122 Grote laser 11 Kleine planetaire schildkoepel…
-
Quote from Martin Garrix: “Quote from motu: “Quote from ExXx: “Quote from motu: “Quote from Martin Garrix: “Verklaar dan ook ff de oorlog aan CCG... Wij zullen de laatste zijn die voor je buigen! ” zeg wel iets dieper buigen mag hoor ” Dat zeg ik meestal tegen vrouwen, niet pixels op een scherm. Kneus. ” die dan hard weg rennen xDzeg je slijmt op me voeten .. ” Man man man... Wat een figuur ben jij ” zou zeggen hou op met kussen van me voeten en toon eens ballen en val me aan
-
Quote from ExXx: “Quote from motu: “Quote from Martin Garrix: “Verklaar dan ook ff de oorlog aan CCG... Wij zullen de laatste zijn die voor je buigen! ” zeg wel iets dieper buigen mag hoor ” Dat zeg ik meestal tegen vrouwen, niet pixels op een scherm. Kneus. ” die dan hard weg rennen xD zeg je slijmt op me voeten ..
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.657 Zwaar gevechtsschip 304 Kruiser 176 Slagschip 68 Klein vrachtschip 346 Groot vrachtschip 43 _________________________________________ Verdediger Mugmeister ________________________________________________ Klein vrachtschip 15 Groot vrachtschip 4 Licht gevechtsschip 52 Zwaar gevechtsschip 44 Kruiser 1…
-
Bij deze verklaart Koning motu Leider van Vmotu de oorlog aan tif Reden : ze willen niet buigen voor hun koning Oorlog voorkomen of beeinidgen : Als tif hier buigt voor koning motu dan is het beëindigd Koning Motu is een lieve dappere Koning die leiding geeft aan Vmotu Vmotu staat voor Viking masters of the universe Door te buigen laat je zien dat je trouw bent aan koning motu , en goede onderdaan bent.
-
alliantie Motu
PostQuote from B-The-FearlesS: “nounounou wat een taal zeg hahaha grotemond voor een geen top 10 speler XD duurt nog wel even voordat je met de echte koningen mag mee spelen hoor haha ga eerst maar oefenen metje houte zwaard inde tuin ofsoo XD ” er is maar plaats voor een koning en dat ben ik . dus buig voor je koning en anders laat ik je buigen. Meld je aan bij Vmotu en dien je koning
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.746 Zwaar gevechtsschip 23 Kruiser 122 Slagschip 10 Klein vrachtschip 272 Groot vrachtschip 19 _________________________________________ Verdediger Commodore Space [TIF] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 408 Kleine laser 7 _________________________________________ Na he…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.771 Zwaar gevechtsschip 23 Kruiser 95 Slagschip 10 Klein vrachtschip 274 Groot vrachtschip 19 _________________________________________ Verdediger Commodore Space [TIF] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 319 Kruiser 12 Raketlanceerder 117 ________________________________…
-
bvedankt voor je antwoord , waar zou ik plaatje dan beste kunnen uploaden?
-
alliantie Motu
PostQuote from B-The-FearlesS: “owja haha laat mij buigen dan XD @Admiral F zal vanmiddag wel even de belasting komen innen bije ” AdmiralF word bij deze de hond van koning motu . hofnar was helaas al bezet. Maar onderdanen meld je aan bij Vmotu
-
dat doet het helaas niet
-
hallo , ik wil graag achtergrond foto instellen op alliantie pagina , heeft iemand daar de juiste code voor? of is er ergens topic of site waar alle codes op staan die je kunt gebruiken? ik heb nu deze code gebruikt Source Code (1 line)klopt deze code? alvast bedankt