Search Results

Search results 161-180 of 313.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• viking-logos-805x370.jpg Buig voor je koning motu! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 111 Groot vrachtschip 23 Zwaar gevechtsschip 200 _________________________________________ Verdediger Dutch_Rebel [JIGSAW] ________________________________________________ Groot vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 50 Zonne-energiesatelliet 3 Raketlancee…

• [TOT: 800.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Ruimte Gebakje [JIGSAW] (A: 4.000, V: 796.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 32 Groot vrachtschip 7 Zwaar gevechtsschip 300 _________________________________________ Verdediger Ruimte Gebakje [JIGSAW] ________________________________________________ Groot vrachtschip 50 Raketlanceerder 6…

• [TOT: 1.524.500] Captain Nemesis [Vikings] vs. Ruimte Gebakje [JIGSAW] (A: 100.000, V: 1.424.500) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 36 Groot vrachtschip 8 Zwaar gevechtsschip 400 _________________________________________ Verdediger Ruimte Gebakje [JIGSAW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 53 Groot vrach…

• viking-logos-805x370.jpg Buig voor je koning motu ! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 34 Groot vrachtschip 7 _________________________________________ Verdediger DutchMarchel [voc] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] _________…

• Quote from Storozhevoy: “hebben jullie nou eindelijk een hit uitgedeeld aan captain, ben benieuwd naar zijn reactie. gl@rb ” Nou niet overdrijven he ze hadden allemaal grote mond en waar zijn ze nu? juist in v modus omdat ze de almachtige koning motu vrezen

• Uni voelt leeg aan

motu - - Handelswaar & Diplomatie

Quote from Klapstoeltje: “*kuch* Motu *Kuch* [TOT: 2.351.000] Klapstoeltje [LEGEND] vs. Captain Nemesis [FNTC] (A: 203.000, D: 2.148.000) ” je bedoelt buig voor motu buig xD

• De koning was *KNIP* ach dat was me wel 2 sterren waard Tenslotte heeft de koning ook nakomelingen nodig ][Lord][ [15-feb-19 rond 20:30 uur] Iets te letterlijk voor het publiek op dit forum.

• Quote from Bolder: “Voor mij is Monfy van DaS de ongekroonde koning van fidis, die maakt op vonhaze tenminste flinke winst!! Koning Watje zou beter staan Slappe hap GL@RB ” jij kruipt monfy ook maar waar je kunt he , alleen omdat je bang bent aangevallen te worden door hem , ttuurlijk heb ik respect voor monfy is toch ma even de nr 1 , ma wil niet zeggen dat ik zomaar accepteer dta hij dan de koning is , er is er maar 1 en thats me .en nee is geen zinloze actie , ik zit in oorlog met hbs dus als…

• viking-logos-805x370.jpg Buig voor je almachtige koning motu! Gezien hbs nog steeds niet wilt buigen , zal de almachtige koning motu zijn ware kracht moeten laten zien . zodat ze zien dat ik koning motu de almachtige en beestachtige koning van fidis ben. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Ster des Doods 3 _________________________________________ Verded…

• Uni voelt leeg aan

motu - - Handelswaar & Diplomatie

Dat komt omdat iedereen in de kerker zit en ik koning motu de almachtige iedereen heb laten buigen en nu heerser van fidis ben xD

• [TOT: 12.235.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. RonaldN [HBS] (A: 1.142.000, V: 11.093.000) viking-logos-805x370.jpg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 600 Groot vrachtschip 100 Kruiser 1.928 Slagschip 711 Bommenwerper 349 Vernietiger 67 Interceptor 395 _________________________________________ Verdediger RonaldN [HBS] _________________…

• Quote from Anonymous: “Je bent een echte pipo de clown ” die rol heb jij al als hofnar , ik ben jouw koning xD

• Quote from Noudisbb: “Haha heerlijke slag Koning :0 ” dankje , maar ik heb mijn excuses bij hem aangeboden . op de een of andere manier voelt gewoon niet lekker . vind toch denk ik achteraf dat er meer eer te behalen is door vloot te slopen dan dit.

• viking-logos-805x370.jpg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 508 Groot vrachtschip 185 Licht gevechtsschip 1.151 Zwaar gevechtsschip 1.460 Interceptor 396 _________________________________________ Verdediger Nico [BYOB] ________________________________________________ Raketlanceerder 1.170 Kleine laser 500 Grote laser 250 Gausskanon 27 …

• viking-logos-805x370.jpg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 400 Groot vrachtschip 75 Kruiser 1.894 Slagschip 691 Bommenwerper 303 Vernietiger 67 _________________________________________ Verdediger Ben Zine ________________________________________________ Groot vrachtschip 32 Licht gevechtsschip 90 Zwaar gevechtsschip 5 Kruiser 7 Slags…

• viking-logos-805x370.jpg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 600 Groot vrachtschip 100 Kruiser 1.933 Slagschip 695 Bommenwerper 305 _________________________________________ Verdediger Kale [Lms] ________________________________________________ Recycler 71 Zonne-energiesatelliet 45 Interceptor 7 Raketlanceerder 3.348 Kleine laser 25 Gro…

• Ik de almachtige koning motu eis bij deze de overwinning op. Hbs daagde me uit om oorlog met hun te starten wat ik de almachtige koning motu gedaan heb. Na de maan vernietigd te hebben , is voor mij alle eer behaald die je maar kunt behalen. Ik koning motu ga daarom vanaf nu alle aandacht richten op andere universum.

• Hierbij kroon ik mijzelf tot keizer motu want ik ben de almachtige motu . heerser van Fidis

• viking-logos-805x370.jpg Buig voor je almachtige koning motu ! Ik koning motu heerser van Fidis heb jouw genadeloos laten buigen, en mijn voeten laten kussen. omdat je zo kwijlde werd ik boos en heb ik je maan vernietigd! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Ster des Doods 2 _________________________________________ Verdediger Vonhazespace [HBS] _________…

• [TOT: 29.587.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Vonhazespace [HBS] (A: 3.678.000, V: 25.909.000) viking-logos-805x370.jpg Buig voor je almachtige koning motu xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 237 Groot vrachtschip 494 Kruiser 732 Slagschip 711 Bommenwerper 310 Vernietiger 67 Interceptor 402 _________________________________________ …