Search Results

Search results 61-80 of 112.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Regels

Doc Holliday - - Klachten en bugs

Ja en dan zie je dat de .org regels weldegelijk ruimte geven voor het volgooien van de lanx met transporten (en behoorlijk wat, tot 105 vloten moet zeker kunnen in die combinatie). Enigzins beperkt maar om zo te zeggen dat het niet toegestaan is omdat het onder probing zou vallen lijkt me niet overduidelijk. Hierdoor voor OGame.nl nog wat grijs gebied, maar lettende op .org regels zou je kunnen zeggen dat het wel toegestaan is mits beperkt.

• Discussiedraadje New Beginnings

Doc Holliday - - Algemeen

Quote from fearlessz: “Gelukkig, hebben ze geen tijd en geld verspild aan reclame, neem nou bijv Gamescom in keulen, ben er geweest, grote hallen, als ze daar nou eens hadden gestaan met een paar goede ogamers ( niet ik) tja... new beginning of the dead hadden ze beter kunnen noemen ” Blijkbaar waren ze er wel op Gamescom. Je kon er OGame-goodies krijgen voor boven het bed . Nee hier wel een kleine teleurstelling. Had gehoopt op nieuwe schepen om zo echt andere tactieken mogelijk te maken, dit l…

• Discussiedraadje New Beginnings

Dus toch geen nieuwe schepen: Quote: “3 classes, new opportunities coming soon! ➡️Collector: higher resource production, faster trading ships. ➡️Discoverer: faster research speed, better expedition results. ➡️General: faster combat ships, faster recycler. These are some of the bonuses each class will have, but not all! Which class do you identify yourself with? Tell us in the comments! #OGame #BrowserGame #Gameforge #Gaming ”

• Een beste klapper en nieuwe nr 1 zo te zien. Gefeliciteerd aanvallers. Heerlijk om die stress rond de deut te lezen en daarna te lezen dat Willy maar 1 keer per week online komt

• Quote from INSIDIOUS: “ was inde omgeving aan het zoeken en vond welliswaar een schatkist vol met gs,jammer genoeg zaten me gvs nog inde safe maar had er nog 1600 en een klein aanvals vlootje was voldoende,helaas niet alles kunnen pakken maar wel lekker kunnen snoepen GLRB robbie en niet zo laten slingeren in vervolg,hihi ben vast niet de enige die jou gevuldeschatkist op het oog had/insidious ripper is back @hyp ” Gelukkig zet je wat komma's neer Dit zijn wel de lekkerste snoepjes. No pain, hig…

• Doc Holliday

Doc Holliday - - Ex teamleden

Beste OGame-burgers, Mijn naam is Doc Holliday en draai alweer een tijdje mee in OGame land, vroeger bekend onder de nickname 'tuin'. Na 2 keer eerder GO te zijn geweest (2008&2013) leek het me logisch om weer een nieuwe termijn te gaan doen en deze keer voor langere tijd. Vorig jaar geprobeerd af te kicken van OGame, maar dat gaat me heel slecht af zoals jullie zien Deze maand tik ik de 30 aan en is het tijd voor een andere wending in het leven. Trotse vader van 2 kids en in het dagelijks leven…

• Quote from Supermercado: “Hij wil de beste en mooiste games op full spelen dus daar heb je nou eenmaal goed spul voor nodig. Je kan overal wel wat vanaf halen maar daarmee ga je kleine beetjes inleveren qua snelheid. Dat is voor de dag van vandaag geen probleem maar als je over 4 jaar een spel op full wil spelen moet je geen 1080 nemen zodat je 400 euro minder kwijt bent. Zeker niet als je het geld hebt liggen. Maar jullie tips hebben mij wel aan het denken gezet en misschien is het helemaal gee…

• Ik kan alleen maar aangeven dat ik het wel heel veel geld vindt. Zou het niet interessanter zijn om de helft te besparen en over 2 jaar weer een nieuw systeem te kopen? Nu koop je high-end voor 10% meer performance, terwijl je met het geld wat overblijft over 2 jaar zo weer 70% meer performance kan hebben. Eigen keuze uiteraard, hangt ook af van de games en hoe fanatiek je bent. Voor OGame is het niet nodig

• Het verlies van OGame.nl

Eigenlijk komt het er dus op neer dat het technisch niet mogelijk is, of niet meer mogelijk vanuit GF. Het boardteam is er al langer mee bezig maar blijkbaar was het niet mogelijk. Dit is dus naar ik mag aannemen en wat ik tussen alle andere randberichten doorlees de strekking van het verhaal. Dat is toch iets waar iedereen zich dan bij neer kan leggen? Goed dat dit nu in ieder geval gecommuniceerd wordt. Ik begrijp alleen niet waarom er dan weer op moet worden gestuurd dat sommige zaken oud zij…

• Zoek account in Gemini

Doc Holliday - - Account gevraagd

Zou leuk zijn als je weer terugkomt. Heb helaas geen account over maar hoop je er snel te zien (met loempia's).

Quote from Bolder: “Quote from Doc Holliday: “De invloed is misschien beperkt, maar respecteer tenminste de forumleden hier die het gemis kenbaar maken en probeer niet iedere discussie maar monddood te maken uit gemakszucht. Mijn advies; duik in de backup. Neem de 50 of 100 grootste slagen mee. Neem uit respect de 100 meest besproken onderwerpen mee die niet onder de tag 'onzin' vallen en breng ook de bijzondere gebeurtenissen weer terug en geef dit weer een plaats op het forum. ” Dit zou fijn z…

Nu alle topics zijn gesloten over de boardupgrade omwille dat er toch niets nieuws is vind ik dat er erg makkelijk overheen wordt gestapt over het feit dat OGame.nl alle historie inmiddels (bijna)heeft verloren door de boardupgrades en het verliezen van de posts. Het gaat niet om postcount maar wel over de inhoud van de posts zelf, hier zaten dingen bij die toch wel waarde hadden om terug te lezen. Denk hierbij een memorabele slagen, uitleg over spelaspecten en ook over het verliezen van dierbar…

• Dat zijn heel veel knikkers, voor nu even uitgeknikkerd. Mooie hit

• Discussiedraadje: Board upgrade

Ik ben blij dat de grote slag tegen mij nu uit de archieven is verwijderd, muhauhauha! Vanaf heden kan ik mezelf weer Mr. Nooitgecrashed noemen. . Ontopic: board op ogame.org is een kleine ramp, dus kan het niet echt een verbetering noemen.

• Inderdaad een geval van pushing Dat zal even tegen zijn gevallen toen hij het gevechtsrapport zag.

• Knigge

Succes met je trial

• RoadRunner

Succes met je trial! :o)

• Vervelend Ressiv om zo je vloot te verliezen. Is een mooie hap voor cryptus en zijn nietjes. glrb