Search Results
Search results 301-320 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 79.441.000] Interstellar Funk [HEAVY] vs. Director Iris [Luna] (A: 3.060.000, V: 76.381.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostNou... degene met de dikste portemonnee heeft zich ook gemeld! Mooi zo! Zijn we van dat geneuzel ook weer verlost. Mooie hit, hoor! Prima! Ga maar lekker verder jagen!
-
[NIEUWE SOLO TOP 10] [TOT: 15.439.032.000] Laufeyson [Moons] vs. paul [NcF] (A: 2.216.574.000, V: 13.222.458.000)
odlaw - - Hall of Fame
Postff lekker turtletje springen... nice 1!
-
[TOT: 1.365.919.000] Hete Pepper [BOT] vs. glimmerman [Origin] (A: 156.315.000, V: 1.209.604.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Lekker knikkeren GL@RB ” Nog iets dat niet gaat in v-modus... Mooie hit, peppertje! Toevalstreffers zijn ook treffers en dit is dan ook nog eens een (toe)volstreffer!
-
Herziening v-mode
odlaw - - Ideas Planet
PostQuote from Bolder: “Quote from mauricovic: “Tsja Waldo.... ... hoop gezwets en onzinnig geneuzel... .... Stoere Creatieve Heldhaftige Edelmoedige Romantische Mannelijke Ridders.<-- Deze is dan wel weer leuk gevonden! Maar het is zo...we kunnen niet iedereen redden. ” Kijk, een kenner !!Zelfkennis siert de mens Mauro samen met je maatje... 10 punten ” Ik vond je al zo'n kleurloos (nou ja, blauw...) figuur, Boldertje! Weinig sier bij jou, aangezien jij je nog altijd verschuilt achter smoesjes en s…
-
Herziening v-mode
odlaw - - Ideas Planet
PostHo ho ho! Geen drama trappen in het draadje waar ik drama in aan het trappen ben, he! Dat is flame-jacking... kan ik dat ook rapporteren? OT: Goed idee, man! Moeten ze zeker invoeren!