Search Results
Search results 321-340 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Herziening v-mode
odlaw - - Ideas Planet
PostBlijft mijn idee overigens wel gewoon staan, hoor... v-modus moet niet aantrekkelijk zijn om te (mis-/)gebruiken. Het kan nu op een oneerlijke manier gebruikt worden, zoals bijvoorbeeld Bolder doet. Het is goed dat er een veilige optie is om even echt niet aan Ogame te hoeven denken, maar het mag geen manier van spelen worden.
-
Herziening v-mode
odlaw - - Ideas Planet
PostQuote from Bolder: “Wil je mijn vlootje slopen ? En wat weet jij nu van mijn speelstijl ? En van de omstandigheden? Je hebt de kans nu Azenomei was ook al gefixeerd om mij te slopen, hij is inmiddels gestopt.. Succes Ciao, er zijn meer leuke en betere uni's als polaris ” Okee... de antwoorden: Ja. Jouw speelstijl is een misbruik van de regels, laffer dan dan de lafste hond die je nog niet eens op je vrouw los zou laten. Die omstandigheden zijn eigenlijk helemaal niet interessant, want jij kent d…
-
Herziening v-mode
odlaw - - Ideas Planet
PostEr zijn spelers die denken dat de v-modus bedoeld is om vanuit de kruipen als het hen uitkomt, iemand te crashen en er dan snel weer in te kruipen... Persoonlijk vind ik dat a) een laffe manier van spelen, maar b) ook oneerlijk. Je maakt namelijk gebruik van een regel die bedoeld is om mensen de mogelijkheid te geven om vakantie te nemen, óók van Ogame, terwijl je geen vakantie van Ogame neemt, om zelf veilig te zijn, terwijl anderen wel continu het risico lopen om gecrashed te worden. Natuurlij…
-
Hoi, Ik ben van plan om over enkele weken een waardevol i-tje te worden en tot die tijd zoek ik een leuke alliantie die op afspraak mijn planeten wel wil gaan leegtrekken... Oh... en spelers die onder mij staan, sponsor ik ook best graag. Ik ben, zoals altijd, iets later begonnen (gisteren) dan de start van deze uni, maar tot nog toe gaat het redelijk voortvarend en sta ik 'al' op positie 80. Verder begrijp ik het hele spel, ondanks bijna 20 jaar ervaring, nog steeds niet, dus denk niet dat je e…
-
[TOT: 2.552.670.000] Laufeyson [Moons] vs. Mogul Oort (A: 0, V: 2.552.670.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostLol... ff wat reapertjes op pad sturen... man man man...
-
[TOT: 579.106.000] Laufeyson [Moons] vs. Mogul Oort (A: 13.667.000, V: 565.439.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostGewoon lekker...