Search Results
Search results 341-360 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.825.179.000] Meester [Hooligan] vs. Sweex [whololo] (A: 285.836.000, D: 1.539.343.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostVannacht kwam Sweex langs om wat kruimels bij mij weg te halen... vond ik niet leuk! Dus vanmorgen alles even langs gelopen, met het idee om zijn def weg te gaan knallen met ipr. Maar deze oplossing was veel winstgevender én goedkoper én sneller... een traditionele win-win-win-situatie... Puin is natuurlijk ook binnen... maar ik ben echt volslagen converter-debiel geworden in de tijd dat ik niet speelde... On 15-01-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Meester [Hooligan] __…
-
[TOT: 2.329.835.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 237.830.000, V: 2.092.005.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from hete pepper: “Quote from Bolder: “Quote from Jester: “Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben. Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen. ” De laatste zin.... absurd en dom.Geloof dat jij echt aandacht tekort komt ventje ( of meisje).Elk topic krijgt 4 of meer threads van jou oeverloos gezever en breekt steeds meer af aan de slag. jammer ! Mooie slag pepertje…
-
Quote from Bolder: “Are you ready for the next adventure? New servers are starting today at 14:00 CET! Here is the servers and server settings list: NL: Economy x8, Fleet Peaceful x8, Fleet Holding x5, Fleet War x5, Research x16, 4 Galaxies, 70% DF, 70% DiDF, 70% Deu consumption, +25 fields, 25.000 DM Uurtje ” Er zit geen v-mode in deze uni, Bolder... dus jij gaat er zeker niet spelen... Tis een uni voor échte mannen, niet voor lafaards... Ik overweeg nog of ik... oh nee... ik vind Polaris al he…
-
Quote from Woozy: “Quote from odlaw: “GF doet toch waar het zelf zin in heeft (terecht, zij betalen de zooi...). ” Wist niet dat GF geld drukte , volgens mij komt het van Onze bankrekeningen , lijkt me reden genoeg om daar rekening mee te houden ” Ik denk niet dat de nl-servers nu echt het meest winstgevende onderdeel van GF zijn...
-
Quote from Jillian: “Puur het chaos onderdeel is ter discussie mensen, ik snap de nostalgie naar "de goede oude tijd" echter aan uni speccs of features kan voor dit uni in iedergeval niets gedaan worden. De hoeveelheid nieuwe uni's beperken we al zoveel mogelijk; iniedergeval tot zover gameforge toelaat. ” Heeft weinig nut om een discussiedraadje te starten dan, he?... Maar je hebt een punt hoor... de afgelopen maanden, zolang als ik weer speel, hoor ik de roep om een chaos-uni hier op het forum…