Search Results
Search results 381-400 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostAllereerst @Lord, fijn dat je zo uitgebreid in gaat op mijn post. Toch zijn er een aantal punten waar ik op aan wil haken, omdat het namelijk wél mogelijk is... Het vraagt echter wel om een vermogen van GO's/MOD's om op een correcte manier te reageren, correct in de zin van 'zonder te gedetailleerd openheid van zaken te geven'. Quote from Lord: “ Quote from odlaw: “Ik vind het altijd jammer dat MOD's en GO's (het zijn er zo weinig tegenwoordig, dat het regelmatig ook nog wel eens dezelfde persoo…
-
[TOT: 251.162.000] Edward Teach [royal] vs. Justin Kees [HAG] (A: 15.102.000, V: 236.060.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Jester: “Nette Slag, fijn om nog eens een slag te zien van "normale" proporties. GLRB ” Leuke slag, inderdaad! Verder ben ik het niet met je eens, Jester... Liever die hele soap op de andere pagina's, want dat leest zo lekker weg, joh! Ben ik uren zoet mee! Deze kan er InIederGeval ook mee door...
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostHet is weer smullen op het board! Heel goed bezig, jongens en meisjes! (De slag is wederom ruk, maar ach... so far for ontopic, maar het staat er wel mooi weer ff!) Ik vind het altijd jammer dat MOD's en GO's (het zijn er zo weinig tegenwoordig, dat het regelmatig ook nog wel eens dezelfde persoon kan zijn...) dit soort discussies uit de weg gaan in het openbaar. Volgens mij moet je prima kunnen uitleggen wat er gedaan is/wordt zónder privacy en gelijkende regels te overtreden. Daarmee geef je w…
-
Beloningen
PostHelaas heeft niet iedereen het verfijnde gevoel voor humor... Maar dat geeft niets, Freakertje... als ik een probleem heb, laat ik voortaan Maurice wel een post aanmaken...
-
[TOT: 822.187.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 35.671.000, V: 786.516.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Quote from Senna: “eerder 2 man manen opblazen 4 man IPR's sturen 1 man die 2 keer komt als "voorbereidend" werk 2 man die nadien vliegt op de lanx, waarvan er 1 iemand afhaakt last minute 1 man die vliegt op de retour... of wel ja dat hoopt ie toch. Dat zien we straks dan weer wel ” Ja zo.. Maar toch het is wel het enigste stukje teamwork wat ik tot nu toe heb gezien in Spica vind het toch lichtelijk mooi om te zien.. Ongeacht wie het target is. En het zegt toch iets over jou…
-
[TOT: 625.533.000] Juicy [Origin] vs. Senna [FEAR] (A: 47.845.000, V: 577.688.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostJa... leuk... man man man... Wat een bedroevend niveau in Spica! Ben blij dat ik daar niet speel... tsjonge jonge... wat een droefenis... je zult maar GO of MOD zijn in deze uni... de tranen springen je toch iedere ochtend in de ogen en je wilt eigenlijk niets liever dan z.s.m. mergen met uni3, maar dan wel onder de specs van uni3... gut o gut o gut...
-
[TOT: 1.338.067.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 95.355.000, V: 1.242.712.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Jester: “Meneer/mevrouw Knabbel jammer van de verliezen die u daar geleden heeft. Wel wat metaal winst maar verlies op het gebied van kristal en deuterium vooral aangezien uw bootjes nog wel een aanzienlijke hoeveelheid deuterium nodig heeft gehad om te vliegen. Quote from hete pepper: “lekker man ” Meneer @hete pepper nu zal ik u er toch van moeten beschuldigen met 2 maten te meten, geen zeer ernstig vergrijp maar ik zou het toch wel willen opmerken. U prijst deze slag van meneer/mev…
-
[TOT: 822.187.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 35.671.000, V: 786.516.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostWat een prutslagje... (zo... dan hebben we het ontopic-gedeelte voor de verandering eens als eerste gedaan! ) Ik ben eigenlijk wel een tikkeltje benieuwd naar het bewijs dat er zou moeten zijn voor het cheaten van de hete peper... Van wat ik nu lees, zou het prima mijn speelstijl kunnen zijn: Vloot versturen, niets verder controleren en gaan slapen... bij mij loopt dit steevast anders af dan hier, maar goed... daar hebben we dan weer DM voor om die top25-positie mee af te kopen.