Search Results
Search results 401-420 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 97.415.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 0, V: 97.415.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostScheelt dan weer dat ik geen top-10-speler ben... dus ik blijf even rustig niets doen.
-
[TOT: 167.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 0, V: 167.570.000)
odlaw - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Potje thee en wafel met kersen en slagroom... kom maar op dames!! Behalve laatste letter is dit het mooiste om te lezen. Keep on Leuke slap en GL@RB ” Er zijn wel meer mooie threads, al ontwikkelt deze zich inderdaad wel tot een toppertje! Verder is 'laatste letter' natuurlijk altijd het leukste om te volgen en ik zag zelfs dat je mee ging doen! (Niet helemaal volgens de regels, maar ik ben niet zo streng als mijn ingame naam doet vermoeden!) Jester doet ook mee met 'laatste …
-
odlaw - - Hall of Fame
PostHet was meer als reactie op het gejank van Jester... Ook de kleintjes moeten saven... beetje lastig als je als top-10 speler andere spelers die niet saven niet mag crashen... dan houdt het wel snel op, denk ik...
-
odlaw - - Hall of Fame
PostOf je savet gewoon... glrb
-
Echt... van je vrienden moet je het hebben, hoor... Quote from JustinKees: “Quote from odlaw: “Jochie? Ga maar zitten, want jij bent af. Als niemand verder problemen heeft met die opdracht behalve jij en TS, dan zou je toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen zeggen dat jullie zelf het probleem zijn? En of je dat dan n00b wilt noemen, of iets anders (loser, pannekoek, anogameïst, m0ngol, Trucker... what's in a name...) dat laten we voor het gemak dan maar even in het midden... …