Search Results
Search results 421-440 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from mauricovic: “Alle intelligente mensen hebben een beroerd handschrift.... ” Best lullig, eigenlijk... als niemand de gek vertelt dat hij gek is... want is de gek gek, ook als hij zelf niet weet dat hij gek is?
-
Jochie? Ga maar zitten, want jij bent af. Als niemand verder problemen heeft met die opdracht behalve jij en TS, dan zou je toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen zeggen dat jullie zelf het probleem zijn? En of je dat dan n00b wilt noemen, of iets anders (loser, pannekoek, anogameïst, m0ngol, Trucker... what's in a name...) dat laten we voor het gemak dan maar even in het midden...
-
Quote from Trucker: “@odlaw Ligt toch niet enkel aan hem, heb het ook zo moeten doen zoals @paul-maximilianus (of hoe men dat in het andere topic) het beschrijft. GF heeft/had andermaal zen zaakjes niet op orde. (maar dat zijn we ondertussen gewoon) ” Nou ja... als verder NIEMAND er last van heeft... dan zal het wel mee vallen, he?! Dan ben je wel een beetje n00b als het je niet lukt...
-
Quote from mauricovic: “ogame-foto-4.jpg ogame-foto-4.jpg Gut, helemaal vergeten dit te posten...maar het was ook al laat toen ik het fotootje maakte ” Wat een beroerd handschrift heb jij eigenlijk, Mau... Man... dat is toch niet te lezen???
-
Beloningen
PostHet kostte uiteindelijk weer te veel moeite, maar mijn OCD staat het niet toe om een opdracht open te hebben staan... dus na veel 5en en 6en is het mij uiteindelijk gelukt om ook de laatste opdracht af te ronden... (Nieuw wachtwoord aan moeten maken, daarna mobiele versie op telefoon gebruiken (waar de banner voor Happyhour overigens dwars door het mw-overzicht gaat en ook niet weg te halen is...) en toen was het eindelijk zo ver... oh nee! Nieuw wachtwoord aan maken, want die werd wéér niet her…
-
Beloningen
PostHet spijt mij te moeten melden dat het "kijkje in de andere melkweg" nog altijd niet functioneert... daarmee lijk ik dus punten te gaan missen, die ik later wellicht nog nodig ga hebben, als ik onverwijld minder tijd heb om alle opdrachten te doen... en dan?
-
Beloningen
PostHet "kijkje in een andere melkweg" werkt nog altijd niet...
-
Beloningen
PostQuote from Wombie: “zoals altijd moet je gewoon paar uur wachten voordat die vloot en afkoop opdrachten werken. bij mij werken ze ondertussen. als je een opdracht hebt voor bekijk ander melkweg moet je even je instellingen onder opties naar mobile view zetten en dan door melkweg lopen en word die ook afgevinkt ” Dat is dan "... zoals altijd..." gewoon lekker ruk! Wat een onzin, dat je "... gewoon een paar uur..." moet "... wachten..."... Als ik de instelling "mobile view" aanvink, dan kan ik übe…