Search Results
Search results 481-500 of 696.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.408.924.000] Bukowski [ally] vs. ed1 [Psycho] (A: 120.160.000, V: 1.288.764.000)
odlaw - - Top 10 Deimos
PostWappies ontkennen nu eenmaal graag dat wat overduidelijk is en zoeken graag naar theorieën die niet voor niets het stadium van theorie nooit ontgroeit zijn en dat ook nooit zullen gaan doen... hooguit tot een samenzweringstheorie... Toch best sneu, dat je alleen maar bevestigd wordt in je vermoedens, door je eigen waanideeën... ach ja... that's life... for some.
-
[TOT: 1.408.924.000] Bukowski [ally] vs. ed1 [Psycho] (A: 120.160.000, V: 1.288.764.000)
odlaw - - Top 10 Deimos
PostHo ho ho! Jullie zouden eens beter moeten zoeken Wappie en Bolder (van jou verwacht ik niet heel veel, omdat je in het verleden al hebt aangetoond niet zo heel erg secuur te zijn)... Mau en ik hebben onlangs nog een leuk slagje gemaakt! Daar komt bij dat Mau, net als ik, in het onderwijs zit en dus altijd gelijk heeft. En zo niet, dan bedelven we je onder een dusdanig dikke lap tekst, dat je de uitgang nooit meer vindt en al gauw dus huilend in een hoekje om genade zit te smeken, want anders ben…