Search Results

Search results 601-620 of 696.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Espresso: “Full gesprongen, geen zin om te simmen, ik heb niet eens gekeken waarmee hij vloog. Recyclers 3 sec voor impact verstuurd. ” Doe maar stoer... pfff... je weet dondersgoed dat je een grotere vloot hebt, dus echt heel stoer is het nou ook weer niet. De winst is dan weer best okee... niet 100%, maar je moet er iets voor over hebben om stoer te kunnen doen.

• u3 top 2 acc !

odlaw - - Account aangeboden / ruil

Quote from Wappie: “Quote from ReWinD: “Quote from Wappie: “deze mensen hebben een harde piel om zoon acc te krijgen. laat ze maar NAT dromen om dat ze weten geen suc6 te boeken Jamy je heb toch al een mooi acc hou het maar heell. mijn strijder heb nog niet gereageerd, zo dra die komt issie Gone mocht hij de tijd er voor hebben ! en stop met zielig doen enkel de Draco groep is welkom ! ” Alleen spelers die in de server Draco speelde mogen het account hebben? Bedoel je hier mee DutchPride? ” heb …

• u3 top 2 acc !

Als dat account net zo slecht opgebouwd is als je spelling, laat dan maar zitten... Maar dan moet je nu ook echt ophouden met het sturen van persoonlijke berichten, want dat begin ik onderhand ook echt een beetje zat te worden. NEE! IK WIL JE ACCOUNT NIET OVERNEMEN!!! Ik weet niet hoe duidelijk ik het moet gaan zeggen, nog... Oh... wacht... ik probeer het even in je eigen taal: Ju mot nie so lope zijkuh, wan kwil um gwonn nie! Dus afnokke nauw met je spam... edit: James heeft alles van mij gelee…

• u3 top 2 acc !

#metoo Topicstarter is stil gevallen na mijn vorige, naar eigen zeggen toch best, overweldigende post in dit topic. edit: Had ik al gezegd dat ik als eerste de vloot ga laten crashen? Desnoods op een turtle kapot vliegen...

• Hahahaha! Scheelt mij weer wat spio's... man man man... Ondertussen begin ik te denken dat het toch bijna een prestatie is om gecrashed te worden, in deze uni...

• u3 top 2 acc !

Op MIJ!!!! Stelletje bitsjes!!! Er is maar 1 iemand goed genoeg voor dat account en dat ben IK!!!! Jullie zijn allemaal een stel WATJES! DOETJES!!! (en ik had er nog wel een paar termen neer kunnen gooien die de LHBTQI-community hevig ontstemd zou hebben!!!!) Zo... QATC! Inlog gegevens mag je in mijn inboxje droppen... loser!

• In dit geval wil ik wel van afpakken spreken, aangezien mijn aanval geblokt werd, zodat hij zijn eigen kv's kon vullen... Verder is het logisch dat je de gratis grondstoffen overal gewoon ophaalt, dus daar zul je mij verder niet over horen... Maar we gaan wel eens even zien hoeveel punten Jonas overhoudt, als ik zijn hele def weg ge-ipr-t heb... Coming up soon...

• Zoek deuterium

odlaw - - Handelswaar & Diplomatie

Die NAP kun je ergens waar de zon nooit schijnt steken, maar ik heb wel deut voor je. Je zult 3 jaar na dato toch wel weer aan een lading toe zijn? Enige probleem is dat het in een andere uni is, dus als je daar nou ff een account aanmaakt, dan kunnen we zaken doen. Red Dragon @ 23-08 - Een necrobump in een oude post van 2018 om zo'n een boodschap te verkondigen is overbodig en offtopic, hiervoor ontvang je een pre-warn. pm verzonden.

• Quote from Julius: “Oh echt? Wat erg voor je! Je klinkt gefrustreerd, heeft hij toch mooi voor elkaar gekregen! ” Volgens mij lees jij niet helemaal goed... of ik breng de boodschap niet goed over, dat kan natuurlijk ook. Gefrustreerd ben ik allerminst. Als iemand zoveel moeite gaat doen om, als nr16 van de ranglijst, de i-tjes voor de nummer 80 van de ranglijst in een verder toch wel dooie uni, af te pakken, dan kan ik mij alleen maar vereerd voelen, toch? Kennelijk is hij toch wat onzeker over…

• HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! En het werd nog véle malen beter... Omdat Jonas vindt dat ik loop te wenen en te zeveren, heeft hij vanmorgen zijn wekkertje gezet om alle (lees: ALLE!!!) i-tjes in mijn omgeving die ook maar enige waarde hebben, leeg te trekken!!! Dussss... Jonas heeft vanmorgen zijn hele vriendenlijst geplunderd! NICE 1, MATE!

• Na de vorige aanvaring met Xenomorph zagen we een gestage heropbouw van vloot bij Xeno. Een mooi vlootje ontstond, dus Mau en ik gingen maar weer eens wat vloot bouwen. Solo lukte het wel, maar met minimale winst, dus ik had Mau nodig... Totdat het vlootje opeens weer gehalveerd was... Ja... kak! De afgelopen dagen gebeurde er echter weinig meer met de vloot. Hij groeide niet, maar kromp ook niet echt. Wél kreeg ik nog 2 ninja's om mijn oren toen ik zijn dagproductie probeerde te jatten. Vandaag…

• Quote from Tribiaz: “Ik zag activiteit op een van de I'tjes waar ik regelmatig eens passeer. Gewoon een halt gestuurd zodat ik erna zelf kon farmen. Het spel werd dus gewoon gespeeld, en heb er inderdaad verder geen 2 seconden bij stilgestaan. Maar daarvoor lig jij wel op de fora en in m'n pm's te wenen. Ik weet welke ik erger vind, maar elk z'n prio zeker ƪ(˘⌣˘)ʃ ” Wenen nog wel... oei oei oei... Het zal komen van het uiensnijden, denk ik... Vrienden met een i-tje...

• wat kun je beste op expeditie sturen

odlaw - - Spel

Ja, precies... Allygenoot vertelde me ook dat het niets uitmaakt. Dus ik doe nu ook maar gewoon lekker wat en dat lijkt best goed te gaan. Thnx!

• Okee... tis om te janken... ALWEER gecrashed, tenminste dat zou die n00b (waarvan ik de naam al weer kwijt ben, was het BlazeKing?) zeggen... en... én! HET IS WAAR! Verdomd als het niet waar is... KEIHARD in een ninja gelopen! Het erge van het geheel is nog dat de piloten van de bootjes van Jonas mij helemaal niet wilde ninja'en! Nee... nee... die hadden even niet opgelet tijdens het laatste teamuitje (of hadden teveel gedronken, maar dat wilden ze niet toegeven) en waren toen maar even bij Sumi…

• Quote from Zaphod Beeblebrox: “Pas derop Buckie! Hij komt langs!!! Koffie neemt 'ie mee! Schattig hitje, succes ermee beiden. En een beetje werken aan je humeur waldo, staat een stuk beter. Of stickers uitdelen, dan wil ik er ook een! ” Denk het niet... koffie is op i gesprongen een paar dagen terug.

• wat kun je beste op expeditie sturen

odlaw - - Spel

... en om de kans op een succesvolle expeditie te vergroten... hoe vaak kun je naar dezelfde locatie vliegen per dag?

• Quote from Espresso: “@Buckert wat is je naam dan, kom ik ook wel bij jou op bezoek, geen enkel probleem ” Lekker anoniem spelen... slappe jannus... "maar wel 5 miljoen voor...", oh wauw... dat doet hij niet per ongeluk, hoor... Hij speelt espresso...

• nagenoeg 14 miljard winst... W...T...F... Ik ben er een tijdje uit geweest, maar man man man...

• Quote from Buckert: “Quote from odlaw: “Quote from Buckert: “Haha, daar gaat ie weer. Topspeler Lief winstje, hf spending. Def gl@rb! ” Weer?Toetsenbordheld... Ik vond dit persoonlijk niet echt nodig, maar verschil van inzicht hoort bij het leven. Ondertussen is de rebuild natuurlijk allang gedaan. ” Toetsenbordheld zegt die, hahahaha! Ik sta inmiddels 5 miljoen punten op je voor, maar dat terzijde. Ik zie je ingame wel. ” En? Wil je nu een sticker, of zo?

• Quote from Buckert: “Haha, daar gaat ie weer. Topspeler Lief winstje, hf spending. Def gl@rb! ” Weer? Toetsenbordheld... Ik vond dit persoonlijk niet echt nodig, maar verschil van inzicht hoort bij het leven. Ondertussen is de rebuild natuurlijk allang gedaan.