Search Results
Search results 601-620 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from B0uli: “Waarom is een trial moderator ook actief in de uni waarvan hij mod is? Dit is toch tegen de regels dat een moderator van een bepaalde universum ook in dat universum actief is? Daarnaast ziet het er naar uit dat iemand niet tegen zijn verlies kan omdat hij dus een paar vlootjes verloren is en nu gaat hij ineens helemaal ragen ” Hoi, Ik ben Trial-mod, dus ik kan overal actief zijn. Wanneer mijn trial over is zal ik dus ook niet verantwoordelijkheid dragen over dit universum. On-…
-
Quote from JazztheJack: “Zit er een oorlog tussen leeuw en Abremsev aan te komen? maar leuk slagje! ” Huh was die nog niet begonnen?
-
Normaal zou ik hem niet posten, maar het is een leeuwtje, dus dan mag het De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Klein vrachtschip 692 Licht gevechtsschip 4.280 Kruiser 534 Slagschip 552 Vernietiger 250 Interceptor 86 _________________________________________ Verdediger Trojan [LEEUW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 50 Groot vrachts…
-
Solo top 10 [TOT: 646.298.000] Abremsev [FREE] vs. keesjan de 4e [F-E-L] (A: 52.731.000, V: 593.567.000)
Abremsev - - Rustplaats
Post~HT @13-08-'19 ~21:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Gezien het hier top 10 slagen regent, moest ik ook maar weer wat gaan doen! Kreeg van een maatje te horen dat Keesjan gespot was op de lanx, met een aanval van 8 uur op een planeet. Niet echt een handige save, maar goed. Ik netjes gewacht, en zoals getimed kwam de aanval op die planeet. Even snel de hulp van opperheerser Bunny ingeroepen, maar mijn verzameling stofzuigers is beschamend. Uiteindelijk kon ik door wifi problemen …
-
Wat een geweld heren! Heerlijk om al die knikkers te zien rollen. Kev glrb!
-
NINJA [TOT: 4.144.000] Abremsev [BIRDs] vs. DarkLord [LEEUW] & L3XX666 [LEEUW] (A: 3.600.000, V: 544.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostQuote from barcodeplayer: “eigen schuld, als de 1 er al wordt gesloopt in een ninja vliegt de ander toch niet meer door zeker ? maar dat deed ie wel achja is een lekkere uni, heb je zo weer terug hf spending lexx als je puintjes hebt btw wel even aanpassen in convertor want nu ziet het er in beide hitjes uit alsof je verlies hebt ” Die Darklord kwam over alsof hij een itje zou worden, al dagen lang paar keer per dag langs geweest. Na de aanvalsblok was dat dus ook een mooie hap GS om op te halen…
-
Quote from L3XX666: “hahaha, 1 ninja hit en heel de alliantie moet eraan volgens ambremsev, tja je hebt al wat gs kunnen verzamelen, pas maar op dat je niet weer ninja XD ” Chill dat je het aan haalt. Het gaat me echt niet om een ninja, gaat me er om dat je in mijn friendlist staat, en dan een ninja op mij legt. Smerig. Dus dan maar heel je allie plat leggen
-
Eerste HOF[TOT: 45.014.500] renegade vesta [BIRDs] vs. Leonidas [F-E-L] (A: 6.422.000, V: 38.592.500)
PostBoem. Lekker gedaan gap! Mooie binnenkomer.
-
Leeuw, poes, tijger, maakt allemaal niet uit. Defje weg geblazen en gs harken. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Klein vrachtschip 100 Kruiser 206 _________________________________________ Verdediger Het Ruimte Konijntje [LEEUW] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Abremsev [BIRDs…
-
Lekker leeuwtjes slopen om mijn gsjes terug te halen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Slagschip 100 _________________________________________ Verdediger DarkLord [LEEUW] ________________________________________________ Raketlanceerder 29 Kleine laser 2 Grote laser 26 Gausskanon 6 Grote planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het …
-
NINJA [TOT: 4.144.000] Abremsev [BIRDs] vs. DarkLord [LEEUW] & L3XX666 [LEEUW] (A: 3.600.000, V: 544.000)
PostZeker waar dat ik niet naar de lanx heb gekeken. Waar we Darklord al dagen lang elke dag aanvallen, en hij volgens mij niet eens meer inlogt, gezien er continue een grote bak GS liggen. Maar dat jij, terwijl je mij in je vriendenlijst hebt staan, halt tegen mijn vloot, gaat mij een stapje te ver. Ik haal me gs wel weer op bij Darklord, of bij jou.. Of de rest van Leeuw.
-
Abremsev
Abremsev - - Ex teamleden
PostQuote from barcodeplayer: “Quote from Abremsev: “Avond! Voor de vele die mij nog niet kennen, in-game ben ik bekend als Abremsev, daar buiten werkt Paul beter. 24 jaar, werkend als project ontwikkelaar en start-up manager in Dubai. In de uurtjes buiten werk en Ogame ben ik vaak met vrienden uit eten, drankjes doen en genieten van het leven hier in de woestijn. Ergens in een ver verleden Ogame gespeeld in Uni 3. Sinds begin 2019 weer begonnen met het spelen van Ogame in Hyperion, en nu ook in Iza…
-
[TOT: 2.623.138.000] Barcode [Playbook] vs. Giant (A: 379.663.000, D: 2.243.475.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostBiem! Wat een geweld. Zetten we lekker in de spotlight
-
aanvalsblokkade
PostQuote from Flugel25: “Tot 20:00 nu idd... Lekker dan. Ik snap dat GF zo snel mogelijk een noodoplossing wil hebben voor als iets even niet werk. Echter kun je daar ook in overdrijven. Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat er bij een klein issue meteen een enorm lang aanvalsblock volgt. Wat mij betreft vaak onnodig lang. Zo'n aanvalsblock zorgt iig niet voor meer spelplezier bij de actieve spelers die toch veelal voor de meeste inkomsten bij GF zorgen. ” Probleem is dat veel vloten plots…
-
[TOT: 7.057.000] Abremsev [BIRDs] vs. kale [GZV] (A: 792.000, V: 6.265.000)
PostVanochtend spio rondje langs de grotere vloten. Geen van de manen leek bevolkt, toen bij kale toch maar de planeten mee gepakt, en ja hoor! Sprak hem vanochtend, en hij was in slaap gevallen zonder dit te saven, dus dan kom ik het netjes ophalen! Thanks en glrb Kale! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Groot vrachtschip 200 Vernietiger 199 ________________________…
-
Eerste HoFje [TOT: 5.848.000] Joacobs [LOT] vs. Director Flame [PANDA] (A: 0, D: 5.848.000)
PostLekker eerste hapje! def glrb
-
[TOT: 29.863.000] Abremsev [BIRDs] & Independence [BIRDs] vs. Spartacus [LEEUW] (A: 540.000, V: 29.323.000)
PostYes nog bedankt voor de tip Indep! Beetje overkill aan vloot, maar we gingen er niet van uit dat er zo veel def stuk zou zijn. Mooie winst aan over gehouden! Eerst een boze, waarna een sportieve reactie gehad van de def. Wederom glrb.