Search Results
Search results 261-280 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Regels
PostOns team bestaat grotendeels uit ouwe rotten die half met ogame pensioen zijn en een beetje bij-hobbyen als vrijwilliger om de boel draaiende te houden. Met dat in het achterhoofd houdende vind ik dat er veel te hard op wordt ingehakt op het team. JA, ze zaten fout bij deze slag. Maar het is niet alsof de betrokken spelers direct de regels van .org aan ze hebben overhandigd van "zo hoort het, please fix it". In een openbare discussie wordt dan door derden de benodigde informatie geleverd! Ik vin…
-
je bent ook zo'n noob he willy :p Tot over een paar maanden.... Aanvallers, mooi afgemaakt! Enjoy de winst
-
welkom in de grote wereld l3x! Je krijgt een kusje van je moeder maar dan moet je wel beloven niet zo veel te zeuren Het is juist beter dat je leert op te passen met 2.6 mil punten dan als je 20 mil punten hebt. Dan verlies je nml meer. En als je er echt niet tegen kan vind ik farmville wel iets voor je
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
PostAan de reactie van bolder te zien heb ik een voltreffer gemaakt en zoals ik zei davy, ik vind je veel minder knap dan de vriendjes van @INSIDIOUS Stel ZIJ vragen mijn snap dan krijgen ze die (en veel meer) natuurlijk wel on: bolder wolverine is een zielepoot
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
Postik snap niet waar je je druk om maakt @INSIDIOUS je hebt toch een vriend en ook een paar toyboys waar je in het weekend mee kunt dollen? Laat davy lekker, die is veel minder knap ook dan die lekkere vent die nu naast je ligt zou ik zeker geen moeite voor doen! Aan die selfies op snapchat en grinder te zien kom jij echt niks tekort. On: wolverine is een zielepoot
-
zoals gezegd lekker hitje gambit! Enjoy de winst
-
Eerst vernoem je je zoon naar me, en dan geef je me niet eens credits voor het spotten??? Pfffff Enjoy de winst
-
Geboorte zoon
JamesCameron - - Algemeen
PostVERNOEMD NAAR MIJ!?! wat lief zoals al gezegd, congrats man!
-
[TOT: 1.100.750.000] Trucker [Playbook] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 60.750.000, V: 1.040.000.000)
Postoeff lekker hitje hoor! Dat is lekker opruimen, enjoy!
-
[TOT: 307.483.000] DeGroteJamesCameron [Playbook] vs. Nimitz [KDP] (A: 32.963.000, V: 274.520.000)
PostDeGroteJamesCameron strikes again! Spot-sim-fly, gevlogen met wat dagproductie deut. glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DeGroteJamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 50.000 Licht gevechtsschip 110.000 Kruiser 5.000 Interceptor 2.000 _________________________________________ Verdediger Nimitz [KDP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 14.000 …
-
na een stuk of 15x een plaatsing in 10-20 delen te hebben gezien na een gepofte maan zag een kolo missie er extra lekker uit! :p Wat een winst weer, en dit keer niet door 5en hoeven delen maar een beetje door 3en! Dat schiet aardig op zo Nogmaals glirl saw, het is beter zo dan in het blauw
-
wat een heerlijke snack als bijgerecht Saw... De motivatie was al heeeeel lang tot het niveau hitsugaya gezakt, dan kan het ook niet anders dan dat dit gebeurt. Glirl!
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
Postkusje terug hoor takeoff
-
Gelukkig hoefden we voor het save patroon niet lang te observeren... Want dat had plof ons mooi zelf verteld Wel natuurlijk naar gaatjes gezocht, en vandaag zag alles er goed uit dus wat serieuzer de gok genomen, en met een gelukje aan onze zijde is het vrijwel vlekkeloos verlopen! Snap niet zo goed dat er geen puindieven op de loer lagen? Maargoed, alleen maar beter haha Plof, wat was jij een taaie om te pakken zeg! Heel lang hebben we half gedacht dat het nooit zou gaan lukken, tot we overdag …
-
winstje is natuurlijk minder dan middelmatig maar top dat je laat zien dat je gewoon doorgaat!
-
Speldenprikje uitgedeeld, en nu ontvangen! Glrb plof
-
Kan alleen maar zeggen netjes gedaan! Beetje a la playbook een playbooker pakken Hf met de winst!