Search Results
Search results 201-220 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Anuvinda
Knigge - - Ex teamleden
PostWat een degelijk leven, dat had ik nu niet verwacht Welkom anu en succes met de trial maar dat moet wel goed komen.
-
Quote from WaZ: “Anu nee, hebben ze je overgehaald? ” WaZ waar blijft jouw soli?
-
Daarmee koppel je alle accounts die geregistreerd staan op de mail adressen. Dit is ook niet iets wat je daarna ongedaan kan maken, dus doe dit niet.
-
Quote from paul-maximilianus: “Robotfabr 20? Waar haal ik die 10 extra velden vandaan? IGON 3 is dan juist weer te weinig, dat kost niks. Opbouw is 8-15-21-26-30 % dat is wel goed uitgedacht. Maar misschien is 30% max toch nog steeds te weinig. In andere topics waren ooit nanos voor techs verzonnen die dus 50% reductie geven. Gewoon grote stappen maken opdat spelers bv 16 planeten kunnen halen binnen redelijke tijd zonder per definitie te moeten dm afkopen. ” Voor alle onderzoeken behalve astro …
-
Quote from Yoshi: “een kans, als de verdediger het uit heeft geschakeld heeft tactische terugtrekking geen effect XD ” Puur wat Yoshi zegt, eigenlijk is die kans 0.0 maar als een def zo dom is om het uit te zetten dan is die kans dus 100%.
-
Quote from vangrai: “ Dan zijn er ook nog aparte gevallen dat er niet gevlucht wordt. Bandits vluchten nooit, Spelers die boven de 500k punten hebben vluchten ook niet ( als ik me niet vergis hangt dat wat vast met het aantal punten van de nummer 1 maar hoe dat juist zit weet ik eigenlijk niet.) ” Boven de 500k is het ontsnappen onmogelijk, en eervolle targets ontsnappen ook nooit. Hoe het berekend wordt is puur op vloot dus def telt niet mee bij de ratio's.
-
Quote from Goku ssb xalynth: “ Nochtans veel werk kan het toch niet zijn?? Met Fr en Org lukt het ook en die zijn met veeeel meer. ” Als ik even in org kijk zie ik dat de laatste merge daar in 2016 was, precies hetzelfde moment als bij ons. Het feit dat iedereen een merge zou willen betekent niet dat die er komt. Je kan hoog en laag springen maar daar kunnen wij vrij weinig mee. Het feit dat er kennelijk in Rigel iemand 100mld voorsprong heeft betekent dat diegene de rest er goed uitgespeeld hee…
-
queen sylvia
Knigge - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd queentje
-
Wish2Die
Knigge - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd wensballon
-
Vlootontsnapping houdt in zijn geheel op met bestaan als de 500.000 punten is bereikt. Daarboven ontsnappen spelers niet meer en maakt het dus niet uit hoe groot de overmacht is.
-
Infocompte
Postklik @User
-
Kevin87 is back
Knigge - - Ex teamleden
PostWelkom terug en succes met de trail
-
Yoshi
Knigge - - Ex teamleden
PostBrrr nog meer nieuwe go's Nou succes dan maar he Yoshi
-
Er zit een bug in de hoeveelheid energie dat je hoort te krijgen op een account. Zoals je hieronder kan zien zou het account volgens de tab 63304 energie horen te krijgen. vm_MFRSj_LRd_Wv_HJ9_IQw_Jy_Tw.png Maar als je bovenin kijkt lijkt het of ik 70k krijg. Feitelijk zie je dat ik dat 5305 energie over heb maar volgens de visuele bug zou het dus 12k moeten zijn. De officieren worden wel correct meegeteld ingame maar ze worden vervolgens visueel dubbel gerekend. Daar zit dus een kleine maar opva…