Search Results

Search results 221-240 of 262.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Post moeten goedgekeurd worden ?

Knigge - - Forum

Dit is een maatregel tegen spam bij nieuwe accounts als ik me niet vergis. Volgens mij gaat de controle er bij een x aantal post er van af, dus dan zijn ze direct zichtbaar voor iedereen.

• Hysteria

Knigge - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Hysje gefeliciteerd met je verjaardag Drink maar een 'kopje' thee van me om het te vieren

• Help, mijn account is verdwenen.

Knigge - - Spel

Om het vanuit GF te bekijken, wat zou een commercieel bedrijf beter vinden. Eerst iets opmaken waarvoor je betaald hebt, of eerst iets gratis. Door het op deze manier te doen zal je eerder dm moeten kopen wat meer winst voor GF is. Of ik het met deze eens ben is een tweede en dat laat ik ook in het midden. Maar vanuit GF bekeken is dit de beste manier van werken. Al levert het ofcourse wel wat werk voor ons op zoals we keer op keer mogen zien. Daarom lijkt me het idee was wish gevraagd heeft en …

• Help, mijn account is verdwenen.

Knigge - - Spel

Je bent met het maken van jouw account akkoord gegaan met de algemene voorwaarden die gelden voor Ogame, daarin staat het volgende: 8.4 Gameforge is gemachtigd om het gebruikersaccount te verwijderen indien er redenen zijn die dit rechtvaardigen (bv. indien gebruikersaccounts zonder lidmaatschap inactief zijn voor een langere periode). Wat dit betekent is dat zolang er betaalde DM op een account staat deze niet verwijdert wordt, echter wordt betaalde dm eerder opgemaakt dan verdiende DM, dat sta…

• brandstof opslag?

Knigge - - Klachten en bugs

Waarom moeilijk maken als het ook makkelijk kan

• brandstof opslag?

Brandstof wordt opgeslagen in een 2e tank die even groot is als de 'normale' opslag. Een kv heeft 5.000 opslagruimte dus ook een brandstof tank van 5.000. Zo werkt het bij de overige schepen ook

• Takumi

Knigge - - Ex teamleden

Gefeliciteerd Takumi

• Bashing Waarschuwingen

Knigge - - Spel

Quote from Wish2Die: “ Let op, deze instelling is voor nu enkel nog maar beschikbaar voor nieuwe universa. Of dit ook naar alle bestaande universa uitgebreid wordt is nog niet duidelijk, wanneer we daar meer over horen zullen we dat aan jullie doorgeven. ” Nick heb je de post überhaupt gelezen? Hoe dan ook bij deze het antwoord.

• Bericht Ogame

Niet alleen import en export draaide overuren maar de berichtjes dus ook. In tegenstelling tot discordia heb ik om 07 wel een 7e keer een berichtje mogen ontvangen dus het lijkt dat nog speelt. Voor mijn gevoel stopt het vaak uit zichzelf, dus even afwachten. Instant update: terwijl ik dit typ om 08 weer :p

• transport ruimte is NAN

Zonder antigame is het wel correct.

• Veilingmeester

Knigge - - Spel

Quote from dutchpride: “toen ik net begonnen was werd mij door een vriend aangeraden om een tool te gebruiken die een waarschuwing geeft als de laatste 5 mins van de veiling liepen en ook bij de laatste 30 seconden dacht ik.... k geloof dat dit gebruikt mag worden volgens de regels, alleen gebruik ik het zelf niet hoef geen alarm te krijgen.... en zelf timen wanneer die afloopt is eigenlijk ook helemaal niet moeilijk... alleen dan moet je echt niets beters te doen hebben XD ” Als de tool Link hi…

• Takumi

Knigge - - Ex teamleden

Welkom Takumi Met jouw ervaring moet je de trail wel doorkomen denk ik @RoadRunner fix die lijst ff

• wanneer gaat er een merge plaats vinden ?

Knigge - - Spel

Quote from Bob: “Eventjes Ontopic : In de UK servers werd er gesproken door de spelers over een merge dit jaar nog, als dit waar is zou er waarschijnlijk ook een merge plaatsvinden in de overige landen, omdat dit meestal gelijktijdig gebeurd ” UK is precies dezelfde discussie als hier, alleen praten ze daar in het merge topic uit 2013. Er is in de UK zover dat ik kan zien geen merge die er aankomt, daarnaast nogmaals als wij het zouden weten en het zouden mogen vertellen zouden we het niet achte…

Knigge - - Spel

vergeet de Fransen niet

Knigge - - Spel

Quote from The Script: “Internationaal mergen! Maar ook dat zal wel niks worden ” Dat gaat leuk worden voor het team qua taal

Knigge - - Spel

Quote from monfy: “Helaas heeft het nl team hier niks over te zeggen ” Kijk monfy weet hoe het werkt Zelfs als het team wist dat er een merge aan zou komen dan zouden we nog steeds niks mogen zeggen tot daar toestemming voor is. Dus wanneer komt er een merge? Dat merk je en hoor je vanzelf. In de tussentijd kan je lekker itjes raiden en jezelf vetmesten voordat je bij een andere uni erin wordt gegooid, om vervolgens geprakt te worden.

• Aantallen boosters

Knigge - - The Docks

Eens Deze mag door naar gameforge hq

• Vlootactiviteit

Ik heb hetzelfde

• Rechten voor Likes

Knigge - - Forum

Ik wil je wel reporten? Dat kan ik wel altijd

• Kruisers VS ster des doods

Knigge - - Spel

Dit is altijd zo geweest net zoals lg niet een grote schildkoepel kunnen slopen.