Search Results
Search results 241-260 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Rechten voor Likes
Post@monfy Voorheen konden 'normale' teamlers het ook, maar is denk ik zoals je al zegt naar functie getrokken
-
Rechten voor Likes
PostEr is volgens mij al een keer gekeken naar het like systeem, wij hebben bijvoorbeeld ook niet overal de mogelijkheid om te liken. Ik kan over het algemeen posts liken, maar in de sub fora's niet. Dus een teamler topic kan ik het wel maar een comment in u3 bijvoorbeeld niet. Geen idee of het volledig open te stellen is maar nu zitten er ook bij ons ook al beperkingen bij
-
Chat berichten
PostGebruiken mensen de functie? Bij mij pakt hij het wel als ik alles met een enter onder elkaar gooi, dus misschien iets aan jouw kant?
-
Quote from Obi12try: “Nou dan wordt het tijd dat je die uit je hoofd gaat leren Knigge dan kun je het op een normale manier aan je spelers uitleggen, ipv zo bot. ” Als ik alles zou moeten uitleggen en niet er van uit zou kunnen gaan dan spelers simpelweg een agv of regels kunnen opzoeken en lezen, dan was ik voor de kleuters gaan staan. Het staat er overduidelijk, op meerdere plekken. Sorry als je dat niet kan zien of begrijpen dan geef ik de hoop op. De enige vraag die je kan hebben is of de dm…
-
Met het inloggen accepteer ik de AGV Redstar elke keer dat jij inlogt ga je akkoord, anuvinda heeft zoals wel vaker 100% gelijk. Ik denk dat het tijd is om de schuld van dingen die je overkomen niet bij anderen te zoeken maar bij jouzelf.
-
Quote from Obi12try: “Het gaat niet over DM, het gaat over dat een account in Vmode zomaar na 35 dagen MET DM wordt verwijderd. Totale onzin is dat. Over sharing: IP-sharing mag niet, dat is wat anders dan met je vrouw samen op hetzelfde account spelen. Want dat kun je niet controlleren. En een i-tje wordt niet verwijderd na 35 dagen, een account in Vmode waar geen betaalde DM op staat wel als je niet inlogt. Dat is het kromme ervan. En ” Lees even voordat je gaat typen, er zit een verschil tuss…
-
Quote from redstar: “dan zullen ze moeten goed antwoord hebben !! want ik heb namelijk dat probleem .. ! ik had er een account dat ik bezit sinds 2008 speelde toen samen met mijn vrouw ... ” Met je vrouw samen? Sharing mag niet he Over het dm verhaal, gekochte dm wordt eerst opgemaakt bij gebruik, gevonden dm als laatste. Het kan dus zijn dat jij denkt dat er nog gekochte dm op een account staat terwijl het alleen gevonden dm betreft. Dit betekent dus dat het account verwijderd kan worden. Vervo…
-
Veilingen Updaten
PostDus toch een probleem waar vooral u3 last van heeft, goed om te zien dat jullie het daar kunnen oplossen
-
Veilingen Updaten
Post@monfy Het gaat niet om eigen belang, het gaat erom dat ik het idee idioot vind Als ik dan even de veiling van pega erbij pak van gister: 20 veilingen 5 spelers die boden 2 van mijn alliantie 3 van andere 9 veilingen gingen naar mijn alliantie 9 naar overig dan kijkende naar de hoogte van de biedingen: 1x boven 2m, gedaan door een noob die het vaker doet 2x boven 100k 1x door mijn alliantie 1x door overig de rest van biedingen 5k of lager bij winst booster. Dan kom ik terug op wat ik als eerste …
-
Missie systeem
PostQuote from Hysteria: “ Dat de topspelers zich nu vermaken met kleine spelers de uni uit bashen omdat ze een veiling overbieden of gewoon omdat het kan vind ik een kwalijke zaak. ” Verkeerde topic hys Maar over het algemeen wel een voorstander van een beloningensysteem, ik zou er zelf waarschijnlijk niks mee doen, simpel weg door luiheid. Al is het voor veel kleine spelers wel een mooie boost aan het begin, of het meer spelers trekt betwijfel ik maar het helpt wel met het spel interactiever maken…
-
Veilingen Updaten
PostIk zal iig even niet quoten want dat ding wordt me dan te groot.. Hoe dan ook je hebt het over amper gebruik maken en daarna schiet je door en vult dan zelf in dat ik vind dat je elk uur moet bieden om een mening te mogen hebben? Waar heb ik dit gezegd? Ik ging alleen in op het amper gebruik maken wat jij zei. Daarom amper gebruik ja dan vind ik dat je niet moet zeuren. Daarnaast wat de beweegredenen van de veilingen waren van GF naast het actiever krijgen van spelers weet ik niet, en jij ook ni…
-
Veilingen Updaten
PostQuote from DJ Tiësto: “begrijp me niet verkeerd ofso ik maak amper gebruik van de veilingen ik houd ze alleen wel in de gaten en bied zo nu en dan eens mee. Waar ik gewoon tegenaan loop is dat op deze manier een select deel profijt heeft van boosters die geveild worden. ” Dus je maakt geen of nauwelijks gebruik van de veilingen maar vindt het wel een probleem dat anderen er gebruik van maken? Perfecte logica. Daarnaast kan ik ook met 120m punten iemand van 500k aanvallen, dus waarom moet er voor…
-
Missie systeem
PostDus eigenlijk wil je standaard de actie hebben waarbij je door aanvallen boosters kan krijgen, of iets in die vorm. Opzich een booster per dag kan geen kwaad, het is in ieder geval niet onredelijk.
-
Missie systeem
PostHet gevaar met beloningen en wat geheid gaat komen is dat spelers die dmen eerder de beloningen krijgen. Waardoor die spelers sneller uitlopen en vervolgens ook weer stukken verder zijn dan non-dmers. Waarna er weer mensen hier gaan klagen over het beloning systeem. Het is een leuk idee daar niet van, maar of het haalbaar is met ogame dat betwijfel ik. Het beste is gewoon snel mensen raiden daar heb je veel meer aan dan een booster, al is het altijd leuk meegenomen.
-
Veilingen Updaten
PostQuote from monfy: “ Dat ga ik wel doen als jij toevallig met een merge er bij komt ” Nog steeds de verwachting dat speed spelers naar u3 gaan? Iemand gaat van een koude kermis thuis komen... Voor de rest tja, de veiling is zo gemaakt dat tijd in het spel steken beloond wordt, want laten we eerlijk zijn hoe meer tijd iemand er in steekt des te groter de kans dat ze de dm knop gaan vinden. Het komt dan ook op het zelfde oude riedeltje neer, namelijk het calimero effect. Mensen steken er meer tijd …
-
Quote from FriendlyNeighbour: “Quote from The Script: “De ene keer krijg je een heel pakket en soms duurt het inderdaad vrij lang voor je dm vindt. Via de guide hieronder heb je een handige guide voor je expeditie De kans op het vinden van dm is 9% dus een hele grote kans is het niet. Expeditie guide ” 9%?! I call bullshit. In de praktijk zal het eerder 2 a 3% ” voor manen heb je soms ook 20 kansen nodig, terwijl het normaal gesproken op 20% ligt. De mensen die kennelijk niet in ongeveer 1 op de…
-
Wish2Die
Knigge - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd wensje
-
NB4
Knigge - - Ex teamleden
PostNiels, bier? Gefeliciteerd knullie