Search Results
Search results 41-60 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Anuvinda: “Ik vind Kale wel dapper dat hij ondanks alle tegenslagen nog steeds speelt ” Kunnen we ook van jou zeggen anu Geinig hitje Davy, kale blijft een farm. hf
-
[TOT: 1.517.105.000] Road Runner [TROL] vs. teletubbiebal [LIGAS] (A: 8.755.000, V: 1.508.350.000)
Knigge - - Hall of Fame
PostCute, maar wel een beetje jammer dat het tubbie is
-
Quote from TheBunny: “even een vraag Kan zijn dat ik gewoon "dom" ben Maar wat is het nut van de snelvuur tegen reapers wanneer de schildwaarde van de reapers hoger zijn dan de aanvalswaarde van de ion? ” snelvuur staat er los van, je moet het meer zien als een instant kill. Neem als voorbeeld ss tegen ic. als je 1 tegen 1 zou laten vechten zal de ic desondanks de lagere vuurkracht altijd winnen.
-
Quote from JamesCameron: “Zieke dedication en zeeeer netjes uitgevoerd! Met een monsterwinst tot gevolg Waren er niet wat meer ripvlootjes om naraids mee te doen? Je laat nog behoorlijk wat liggen zo Iig hf spending, en def gl@rb ” Ik had geen flauw idee hoeveel gs er meevloog... Om de schijn aan te houden spioneerde ik juist niet dus dat was een gokje. Al met al wel bijna 10mld geraid dus daar ben ik tevreden mee
-
Al een tijdje was ik aan het loeren naar Anarchy en zijn vlootje. Zijn vloot was de grootste in Pega die buiten vm zat en niet lid was van onze mooie alles overheersende ally. Zo gezegd zo gedaan. Toen mijn astro ongeveer 2 weken terug klaar was alles langzaam in gang gezet. Planeetje opbouwen, maantje opbouwen en uiteindelijk de verplaatsing. Anarchy gaf vanochtend al aan dat hij het zag aankomen desalniettemin niet zo snel als nu. Vannacht waren er immers 12x 10 rips op hem gelauncht en bij be…
-
Nu begrijp je me toch verkeerd, ik heb geen waardeoordeel gegeven over het feit of iemand een ban moet krijgen of niet. Ik wil alleen verhelderen dat een warn of een ban van meerdere zaken afhangt, thats all. Daarnaast wil ik je erop wijzen dat het voeren van namen die als non-agv beschouwd worden dat het sanctie recht wel een basis heeft in de agv. 5.2 Het is de gebruiker verboden om inhoud (bv. afbeeldingen, video's, links, namen, tekst) te publiceren of verspreiden binnen de Gameforge Diens…
-
Persoonlijke opvattingen over onterechte bannen mag je delen met de Admin. Daar is het board niet voor bedoelt. Echter wordt er bij een warn of ban altijd gekeken naar de context, de hoeveelheid eerdere vergrijpen ect. Aan de hand daarvan kan de ene keer iets harder aangepakt worden dan een andere keer.
-
Bug: Berichten
PostHet is een bekende bug, na 7 dagen zal het icoontje weer normaal moeten zijn.
-
Bug: Ruimtewerf
PostIs geen bug, vm stopt ook de ruimte werf, je zal uit vm moeten komen en blijven om die te laten draaien.
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Knigge: “Je kan ook spioneren vanaf een planeet/maan die in een hogere melkweg ligt, is ook nog eens sneller. ” En wat als je die niet hebt? ” Waarom moet je dan zonodig en zo snel in een hogere mw spioneren? Raiden is nutteloos door de snelheid, dan kan je beter kleinere targets in je eigen mw pakken. Spio crash voor puin, als mensen dat nog doen maakt die 1min extra ook niet uit.
-
[TOT: 4.138.110.000] postduif [BoB] vs. pak maar (A: 524.490.000, V: 3.613.620.000)
Knigge - - Hall of Fame
PostDames en heren het bespreken is volgens mij niet de bedoeling. Klachten over bans of andere game gerelateerde dingen mag je naar mij mailen of door middel van een ticket mij ten horen brengen.
-
[TOT: 45.040.000] Lord-Freeza [F-E-L] vs. Robbendinho [n00dles] (A: 0, V: 45.040.000)
Knigge - - Hall of Fame
PostQuote from Robbendinho: “Waarschijnlijk fantaseert hij graag over mij in zijn te strakke paarse lakstring ” Ik mis een like knop. Dit is minder subtiel dan we hadden afgesproken, nu is onze NSFO-content openbaar. Glrb en hf met de winst.