Search Results
Search results 361-380 of 798.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Cashback event!
PostQuote: “Gebruik Donkere Materie en krijg 10% terug! Wat een kans om een enorme hoeveelheid Donkere Materie te krijgen! Gebruik Donkere Materie tussen 03.07 en 04.07 en ontvang 10% van je uitgaven terug! Alle spelers die hun Donkere Materie gebruiken tijdens de actie periode van 3 juli tot 4 juli zullen 10% van de Donkere Materie die ze uitgegeven hebben tijdens de actieperiode terug ontvangen. 'Er zal zelfs naar boven afgerond worden!' - Dit bericht komt maar met moeite boven het geluid van de o…
-
Update 5.5.0
PostHelaas zijn er blijkbaar nog wat probleempjes met 5.5.0 in combinatie met IE. Dat moet eerst nog even opgelost worden. De update zal dus waarschijnlijk niet op 1 juli plaatsvinden, maar later komende week. Dan zal er meteen een update naar 5.5.1 of zelfs 5.5.2 plaatsvinden. Exacte datum is nog niet bekend.
-
Quote from HaHa: “ik denk dat het beiden is ipv beide” Onbepaalde telwoorden als alle, beide, vele, weinige krijgen in het meervoud een -n als ze verwijzen naar personen en zelfstandig gebruikt worden., ik laat dus beide staan in plaats van er beiden van te maken, want het gaat hier niet om personen. De tekst aangepast naar: Je hebt extra planeetvelden voor deze planeet gekocht of voorwerpen geactiveerd op deze planeet. Beide zullen verloren gaan als je de planeet opheft. Quote from Don Oswaldo:…
-
Expeditietijd!
PostMet dit mooie weer krijg je toch zin om eropuit te trekken? Grijp daarom nu je kans en ga op expeditie! Morgen, woensdag 19 juni, kun je gedurende de hele dag veel meer Donkere Materie vinden dan normaal als je op expeditie gaat. Zelfs 9x zoveel als de normale hoeveelheid. Dus pak het lunchpakketje in voor je piloten en stuur ze op expeditie!
-
downtime servers
PostMaandag 17 juni om 11 uur, zullen alle servers een reboot krijgen. Ze zullen hierdoor vijf minuten down gaan.
-
uitverkoop!
PostMorgen, vrijdag 14 juni, houdt GF "uitverkoop". Je ontvangt 10% korting op elk items (bijv ook op het item "extra planeetvelden") Deze uitverkoop zal de hele dag gehouden worden!
-
Afgelopen week heeft Gameforge op .dk een test afgerond met de unimerge. Gekeken moest worden, of de merge (ook na alle updates sinds de vorige merge) nog vlekkeloos zou werken. Dat bleek helaas niet het geval te zijn. Er waren wat problemen met de vakantiemode van de accounts. Gelukkig zijn die problemen opgelost en start Gameforge met de volgende sessie van unimerges. Voor .nl is nog niets bekend helaas. Wel weten we dat .it, .pl en .tr de eerstvolgende zijn die met merge 2.0 te maken krijgen.…
-
Cashback Event
PostHallo Deze week wordt er een nieuw event geïntroduceerd in OGame: het Cashback event. Tijdens dit event (28 en 29 mei) kun je je Donkere Materie uitgeven aan wat je maar wilt én 10% van je uitgaven teruggestort krijgen (op 31 mei, omdat ook herplaatsingen meegenomen worden in dit event). Dit event zal middernacht starten. Veel speelplezier gewenst!
-
Hallo morgen, zaterdag 25 mei, zal er tussen 14.00 en 22.00 uur een Happy Hour zijn, waarbij je 30% meer Donkere Materie krijgt voor je geld. Dit Happy Hour heeft nog iets extra's. Iedereen die voor de eerste keer Donkere Materie voor het speelaccount bestellen, krijgen zelfs 50% meer Donkere Materie dan normaal.
-
Voor vandaag stond de update van de testserver naar 5.5 gepland. changelog: [Feature Request] XML API file with all universe URLs for each community [Feature Request] Message about "overbidden at auction received also without commander [Feature Request] RSS Feed available without commander [Feature Request] Usability Fleet2 - Fleet speed settings [Feature Request] Adjust the warning triangle [Feature Request] Allow to use old dropdowns – setting [Feature Request] App Notifications [Polishing] Te…
-
Quote from davyyyh: “Pendra ik ben bang dat dit heel veel werk gaat worden voor je!” als het goed is zijn alle vlootslots nu vervangen door vlootsloten (ruim 10 taalkeys aangepast) Helaas heeft +1 spionage levels hetzelfde probleem als de recyclers eerder. Ik kan gewoon niet achterhalen welke specifieke key ik moet hebben voor dit stukkie vertaling.
-
Quote from Weergal00s: “Moet recycler niet recyclers zijn?” Helaas, het is niet vast te stellen welke taalkey hoort bij deze recycler. Als ik lukraak wat ga veranderen loop ik het risico dat ik de verkeerde taalkey te pakken heb en er ergens anders juist een meervoudsvorm komt te staan, waar dat niet hoort. Vlootslots is aangepast naar vlootsloten, en planeetnamen mogen bij de volgende update bestaan uit hoofdletters en kleine letters en cijfers. tnx again