Search Results
Search results 641-660 of 798.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
queen sylvia
PostAl anderhalf jaar go in uni 10! *en precies 100 dagen na de vorige post in je topic (wat een getel he :P, je zou er een scorebord voor nodig hebben) Tnx voor je inzet voor uni 10 Syl, ik weet dat je er nog steeds van geniet en hoop ook dat je nog lang plezier zult hebben in je werk daar.
-
Even een bumpje voor dit topic. Het valt ons op dat het regelmatig voorkomt dat spelers contact opnemen met een GO vanaf een ander email-adres dan het permanente mailadres van hun account. Volgens de AGV is de eigenaar van de permanente mail van een account de eigenaar van het account. Een GO mag normaal gesproken alleen corresponderen met dat mailadres. Zorg daarom dat je permanente mail een actueel mail adres is. Voorkom dat je account op een verlopen mailadres blijft staan, of (wanneer je een…
-
Beste spelers, Natuurlijk zijn we nadat TheUnexist ons liet weten terug te willen keren naar het GO-werk op zoek gegaan naar een opvolger voor hem. Na enig overleg is de keuze gevallen op: [pendra]Duck Dodgers[/pendra] Omdat Ducky geen speelaccount heeft in deze uni's kan hij zonder dat we moeten gaan schuiven de lege plek van The UneXist op gaan vullen. Duck Dodgers, van harte gefeliciteerd met je nieuwe job!
-
Vandaag (waarschijnlijk) tussen 10 en 11 uur, zal er opnieuw een update van de portal plaatsvinden. In Duitsland is deze update gisteren goed verlopen. Mocht je toch last hebben van inlogproblemen: - maak je cache helemaal leeg - maak geen gebruik van opgeslagen wachtwoorden, kies je uni en typ je nickname én je wachtwoord in - maak gebruik van FireFox of Internet Explorer en deactiveer Addons (dit is alleen nodig als bovenstaande niet hielp) - Als niets helpt, log dan in met http://de.mmogame.c…
-
Beste spelers Het OGame.nl-team wil zich graag aansluiten bij de kerstwensen van Lissala. Alweer voor het derde opeenvolgende jaar presenteert het OGame.nl-team de kerstjingle. Het verzamelen van de verschillende stemmen van OGame-teamlers was weer een flinke klus en ik ben dan ook blij dat KingSniper dit jaar bereid om dit allemaal om te zetten in een muzikale kerstwens: De OGame.nl-team kerstjingleAls de Jingle begint met afspelen, i.p.v. dat hij opgeslagen word, klik dan met je rechter muis o…
-
IRC kerstwedstrijd
PostLieve spelers! Met sinterklaas net achter de rug en kerstmis voor de deur vonden we het tijd om weer eens met cadeautjes te gaan strooien, maar... voor wat hoort wat! Daarom hebben we een kerstactie opgezet. Lees snel door! We spelen een puzzeltocht. De puzzeltocht zal plaatsvinden op IRC, maar vereist vrijwel geen enkele IRC kennis. Je start in #kerst-start en de bedoeling is dat je eindigt in #kerst. Maar…. Het channel #kerst kom je niet zomaar in, daar heb je een wachtwoord voor nodig. Het wa…
-
Redesign Handleiding
Postei-normaalS.png Eindelijk is hij er! Na de gewone beginnershandleiding, ook de handleiding voor redesign-uni's. Hij is te vinden op: Ogame Redesign Handleiding v1.0 Alhoewel er hier en daar een heel kleine helpende hand is uitgestoken, komt het leeuwendeel van het werk van Lightseven. Hartelijk bedankt voor je geweldige werk Lightseven!
-
Lu koekjes
PostLang zal ze leven Lang zal ze leven Lang zal ze leven in de gloria In de glo rie jaa In de glo rie jaa HIEP HIEP HOERA
-
(AGS) Winstverdeler
PostBeste Spelers, Hij is al enige tijd in gebruik, maar het werd tijd voor een duidelijker aankondiging. Voor uw en ons gemak presenteren wij de: Online AGS Winstverdeler. Deze door Shakira vervaardigde tool geeft je de mogelijkheid om je AGS Winstverdelingen online te berekenen, maar je kunt ook de winstverdeling via deze tool bij de GO rapporteren, hiermee wordt direct de GO op hoogte gesteld via een mailtje en kan de GO ook de verdeling goedkeuren.. let op Na invulling van de winstverdeling word…
-
Lu koekjes
PostGefeliciteerd met je eerste teamlerjaar! /me knuffelt Lu
-
queen sylvia
Postmaar.... toch heb je gelijk syl
-
queen sylvia
Postoh ja, jij weet ook wel waar ik haar gelijk in geef /me runs
-
De veiligheid van je account Het komt vrij regelmatig voor dat een speler op het forum of op IRC roept "mijn account is gehacked!!!" Tot nu toe is er nog nooit daadwerkelijk sprake geweest van een échte hack, maar is de diefstal van een account in 99% van de gevallen het gevolg geweest van het feit dat iemand anders dan de speler zelf op de hoogte was van het wachtwoord. Of een speler gebruikt de functie "wachtwoord onthouden", iemand anders zit op zijn pc, logt even in en verandert het dynamisc…
-
queen sylvia
Postpffft, zomaar op pagina 3... dat kan toch niet! /me geeft even een bumpje, en geeft je ook meteen maar even gelijk.... je weet wel waarin
-
Gisteren is de hotfix voor de gebroken werfrij getest door gameforge, en hij lijkt goed te werken. Als alles goed blijft gaan zal hij in de loop van vandaag uitgevoerd worden, en zullen de problemen met de werfrij weer voorbij zijn.
-
Helaas zijn er op dit moment flinke problemen met de tijden van bouwlijsten, onderzoek, enz enz. Deze problemen komen niet alleen voor bij ogame.nl-andromeda, maar bij alle redesign-uni's. Gameforge is op de hoogte gesteld van deze problemen en heeft ons beloofd dat het probleem in de loop van komende week wordt opgelost.
-
Rey Nemaattori
PostVan harte gefeliciteerd rey
-
Lu koekjes
Postthanks.gif wat meer kan ik zeggen?
-
Update zal woensdag uitgevoerd worden... Quote from Pendragon: “Versie 1.1 zal volgende week ook voor Ogame.nl-andromeda de lucht in gaan [q]! Tutorial * Voortgang van losse punten wordt aangegeven * Automatische doorschakeling als een stap is afgerond * Opent zich direct na registratie ! Bugs * Afrondingsfouten in gevechtsrapporten verholpen * Verschillende kleine Javascript foutjes opgelost * Kleine problemen met Internet Explorer 8 opgelost ! Diversen * Vele kleine verbeteringen in de weergav…