Search Results

Search results 681-700 of 798.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Welkom terug op wbb3

Pendragon - - Archief

Vandaag is het dan zover...... Ergens in de loop van de dag zal men bij GameForge beginnen aan het overzetten van dit board naar wbb3. De exacte tijd waarop dit zal gebeuren is niet bekend. Het overzetten op zich zal enkele uren duren, maar omdat er ook na het overzetten, enorm veel dingen moeten worden gedaan voor het board weer bruikbaar is, zal het board voor onbepaalde tijd niet bereikbaar zijn. Uiteraard proberen we het board zo snel mogelijk weer beschikbaar te hebben, maar ondanks onze vo…

• Beste spelers, Zoals eerder aangekondigd sluit WBB2 dinsdag (16 juni) de deuren om plaats te maken voor zijn grote broer WBB3. Wbb2 wordt niet meer ondersteund door Woltlab, en dus is een overstap onvermijdelijk. De huidige layout van OGame.nl-board, is niet hanteerbaar voor Wbb3, en dan met name de universum-delen. Dat betekent dat we vandaag de huidige layout van het board wijzigen, zodat het klaar staat voor de upgrade. Deze voorbereidingen kunnen gebeuren zonder het board offline te halen, m…

• OGame Redesign betaversie

Pendragon - - Archief

[q]Muhawia schreef 04.06.09: Update 13 - New empire view - Display of new buddy requests in the header bar - Overview of all functions in the techtree - Symbol for chosen missions is highlighted more clearly - The layout of standard fleets has been revised - The alliance can view spy reports again - Double-clicking on the fleet menu does not cause dispatching to be interrupted any more - Buying double in the Officer Recruitment view is prevented now - While the missile silo is being extended, no…

• En weer krijgen we meldingen binnen van zogenaamde "hackingssites". Deze sites beloven je extra grondstoffen op je ogame-account, of andere voordelen. Uiteraard moet je daarvoor wel je speeluni, je inlognaam en je wachtwoord opgeven. Misschien ten overvloede, maar dit soort sites delen géén gratis grondstoffen uit. Door in te loggen op deze site geef je je wachwoord vrij voor de beheerder van die site, en kun je dus je account kwijtraken. Geef nooit je wachtwoord door, behalve aan een zeer vertr…

• veel plezier in reallife baksmurfje!

• queen sylvia

Pendragon - - Ex teamleden

Alweer een heel jaar GO!!! gefelicteerd OGame.nl, met deze topGo die al een jaar lang klaar staat voor jullie. En als cadeau voor jou heb ik dit scorebord, handig om te tellen als je afk bent 1156007.jpg

• Lu koekjes

Deze mag je inleveren wanneer je maar wilt: 1274128823_d69a5e573f.jpg

Pendragon - - Archief

Quote: “WeTeHa schreef Hi. Today we wanna update the redesign (.de 6 & .org 42) onto v.12 Quote: “- No attack option at the gala overview when you don't have fleet slots available - "Fast build" button has been improved - Astrotechnology shows now under details an overview - The Technocrat is now respected by the techtree - The fleet deploying button has been grayed-out, as long as there is no mission selected - Resource ticker no longer counts above the storage capacity - Correction about the d…

• Rey Nemaattori

Gefeliciteerd Rey Dat 4e sterretje staat je prachtig!

Pendragon - - Archief

[q]WeTeHa schreef Hi. Changelog of red 11, will be updated onto .org 42 and .de 6 today. Possibly already at 4pm. Quote: “29.04.09: Update 11 - new checkboxes without ok-button - slider in building and research in AJAX now - cords of sender shown in messages - range of phalanx shown in techinfo and slider - key in galaxy view explained - storages fixed (now production should stop at the storage limit) - display error in combat reports fixed - display error on pillory fixed - link of alliance mem…

• nieuwe betaalmogelijkheid

Pendragon - - Archief

[q]WeteHa schreef Hi. Probably tomorrow we will add a new payment partner into our officers recruitment: Offerpal Beside some new way´s to get DarkMatter with it for money, you also will be able to get smaller amounts of DM for free if you accept some advertisement, take part in a survey, ... The amount you get depends on the survey, so you will find different amounts. Just4Info WeTeHa [/q] vertaling: [q]WeTeHa schreef Hallo. Waarschijnlijk zullen we morgen een nieuwe betalingspartner introducer…

• Non-AGV

Pendragon - - Archief

Sinds kort is het mogelijk om ook een afwijkend alfabet (arabisch, hebreeuws, enz, enz) te gebruiken voor planeetnamen. Omdat deze niet door de GO te lezen zijn, zijn ze niet toegestaan, en zullen worden behandeld als een planeetnaam in strijd met de AGV.

• Commander/Donkere Materie

Pendragon - - Klachten en bugs

Commander/Donkere Materie Helaas, bij problemen met de betaalde functies kan het OGame.nl-team u niet helpen. U kunt het beste contact opnemen met: support.gamepay.de (in het Engels of Duits)

Berichten -- Ik krijg een spionage bericht met de tekst "N;" Wordt veroorzaakt door een spookplaneet ofwel door het systeem is verwijderd net na het spioneren. De gebeurtenis is al in gang gezet maar omdat de planeet niet meer bestaat komt er in plaats van de spionage gegevens een N; in het bericht. Spookplaneten ontstaan wanneer iemand het maximum aantal kolonies al bereikt had en dan alsnog een extra kolonie probeert te maken. -- Ik probeer een alliantie te bekijken en krijg dit bericht: "Je h…

• statistiek en opties

Statistiek en opties -- Ik ben gebanned geweest en heb nu maar 0 punten Je had hoogstwaarschijnlijk een permanente blokkering die weer is opgeheven. Wanneer je een permanente blokkering krijgt gaat je score naar 0 toe, om te voorkomen dat geblokkeerde spelers lang hoog in de statistieken blijven staan. Wanneer deze blokkering opgeheven wordt krijg je bij de eerstvolgende update van 03.00 uur je punten er weer bij -- Iemand is ineens een paar duizend plaatsen gestegen in de rangen! Deze persoon h…

• grondstoffen

Grondstoffen -- Mijn deuterium verdwijnt op raadselachtige wijze. Elke keer als je naar het Melkweg menu gaat, en elke keer dat je een volgend melkweg bekijkt verlies je 10 deuterium. -- Grondstoffen verdwijnen tijdens vakantiemode klik voor je in vakantiemode gaat bij iedere planeet op 2 keer [berekenen], op deze manier berekent iedere planeet het aantal grondstoffen voor je in vakantiemode gaat. Als je de grondstoffen kwijt bent geraakt door de vakantiemode behorend bij een ban, is er niets aa…

• onderzoek

Onderzoek -- Mislukt onderzoek, upgrade lab Er kan maar één onderzoek per keer gedaan worden. Er kan geen onderzoek gedaan worden wanneer een onderzoekslab aan het upgraden is. Wanneer je tijdens het upgraden van je lab toch een onderzoek start, verdwijnen de grondstoffen, het onderzoek begint pas nadat de upgrade van het onderzoekslab is voltooid.

• vloot

Vloot(missies) -- Ik kan niet meer spioneren via melkwegoverzicht Waarschijnlijk staat bij opties het standaardaantal te versturen sondes op 0. Pas het aantal sondes aan. -- Ik krijg een foutmelding als ik mijn vloot wil verzenden De laatste aanvraag kon niet worden voltooid, probeer nogmaals Deze melding kan optreden: 1. als de server de pagina nog niet volledig geladen heeft. Oplossing: wacht tot de pagina uitgeladen is en dan weer klikken. 2. bij vlootverzending: daar is de melding op dit mom…

• gebouwen en werf

Gebouwen / werf -- Ik kan een bepaald object niet maken. Wanneer je een bepaald object niet kunt maken heb je onvoldoende grondstoffen om dit object te maken. -- Ik kan geen gebouwen meer maken of afbreken op een kolonie, bij het gebouw staat: klaar ga verder EN 0:00:00 Annuleren Wacht enkele minuten, het kan zijn dat de server traag is. Klik na enkele minuten op de grondstof bereken knop. 99/100 keer is het probleem nu opgelost. Blijft het probleem zich voordoen controleer of er op de planeet e…

• Planeten, manen, melkwegoverzicht -- Ik heb net een nieuw account aangemaakt. Het account heeft 0,0,0 grondstoffen en 0 /#2 velden. Dit gebeurt helaas soms. Kies onder opties verwijder account en zet het account in vakantie modus, maak vervolgens een nieuw account aan. -- Er is een planeet zomaar ineens verdwenen Als een speler via opties zijn account op verwijderen heeft gezet, wordt dit account én de bijbehorende planeten na 7 dagen verwijderd. Zonder die verwijderingsmode, worden accounts die…