Search Results
Search results 181-200 of 244.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zo dood hier. Ben ik de enige die hoopt dat de volgende nieuwe uni iets interessanter wordt? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Koekie Monster [koffie] ________________________________________________ Kruiser 19.875 Slagschip 9.966 Interceptor 2.886 Pathfinder 3.597 _________________________________________ Verdediger Senator Proteus ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.564 Groot vrachtschip 408…
-
Zullen we niet gewoon massaal stoppen met gezeur over wel of geen DM gebruiken? Had er in eerste 2 weekjes na een 10 jaar break ofzo ook wel moeite mee dat het niet meer is als voorheen maar het is gewoon het beste verdienmodel voor f2p games. So be it. Daarbij is t eigenlijk best hilarisch, lui doen alsof 100 euro een hoop geld is maar steken wel zonder probleem 100 uur in Ogame (opportunity cost iemand?). Dus gewoon een heel erg lekkere hit met een heel lekkere vloot!
-
Quote from Gravely: “Onwaarschijnlijk. Je zal nog eerder een forum ban krijgen dan dat ik een slag ga maken ” Vind dit best een grappige opmerking, well played xD
-
Zou best vermakelijk zijn om te zien wat andere lui met hun vlootjes aan t doen zijn... Leuk maantje, enjoy en glrb. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Koekie Monster [koffie] ________________________________________________ Slagschip 4.400 Interceptor 1.978 Kruiser 5.400 Pathfinder 2.211 _________________________________________ Verdediger jackals5 [SKANK] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.4…
-
Gewoon omdat t zo stil is hier, en de winst niet verkeerd. Libaas1990, glrb wederom. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Koekie Monster [koffie] ________________________________________________ Slagschip 4.401 Interceptor 1.978 Pathfinder 2.218 _________________________________________ Verdediger Libaas1990 [SeC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.655 Groot vrachtschip 1.086 Licht gevechtsschip…
-
Lekkere slag en veel grondstoffen meegenomen! Mooi om nieuwe lui op t forum te zien posten, wat leven in de brouwerij!
-
Quote from B-The-FearlesS: “haha wou nog een sportieve reactie zetten maar aangeziene r weer zo word gepraat haha volgends mij was jij de uni uit gewerkt en heb je weeris een gekregen melk acountje waar je nu maar al te trots mee doet XD en hell of heaven een pussy is dattie heel ze clickerbij gaat halen omdat meneer zelf niet kapabel genoeg is om mij zelf aan te pakken terwijl meneer zelf begon en ik het vervolgends even afmaak bij hem maar goed ondanks gemengde gevoelens mooi gedaan,en jazeker…
-
Checkte netjes je activiteit na 3 en niks te bekennen, dus aanvallen netjes uitgezet. Had bewust aankomst tijden beetje gespreid zodat t niet grandioos fout kon gaan. Oeps xD Vrouwtje net terug van werkreis en daaraan verbonden quarantaine (buiten NL en helaas verplicht 10 dagen in hotel) en die lag lekker naast me te slapen, en die kroop net iets te comfy tegen me aan waardoor ik dus 10 minuten voor eerste impact in slaap viel (online voor een andere slag die gelukkig wel lukte). Verwachte de a…
-
Zien jullie niet dat jullie beide gewoon best treurig bezig zijn hier? Best vermakelijk, ga vooral lekker door Forum kan wel wat leven gebruiken gezien meeste topics na de openingspost al dood zijn.
-
Legio had een slechte save van Contingency getimed op 1 seconde. Die vloot van Contingency hing meer dan 24 uur in de lucht en blijkbaar vond Legio t een mooie kans zijn ster te gebruiken. Zag t dus uren van te voren aankomen, maar gezien t binnen zijn phalanx bereik viel, niet heel overtuigd dat t zou lukken. Voordeel was dat deze slag ergens tussen 3 en 4 uur 's nachts zou plaatsvinden en ik dus met zekerheid kon zien dat Legio er wel vertrouwen in had en dus niet checkte. Recs had je blijkba…
-
Lekkere hit! Heb je wel ff genoeg grondstoffen toch, kan ik beetje adem halen? haha
-
[TOT: 243.594.000] Koekie Monster [koffie] vs. Charles Vane [UFP] (A: 13.070.000, V: 230.524.000)
PostExpo tijgertje gesloopt. Lag altijd op zn maantje lekker afgelegen. Zag timers en besloot het te proberen. Helaas geen puin omdat ie vlak na de slag online kwam en meteen recs heeft afgekocht om te ruimen, so be it; winst genoeg. GLRB, hoop weer eens op bezoek te mogen komen. Gelukkig sta ik wel nog mooi op rang 1 in de enigste stat die je niet perse gewoon kan kopen (ja beetje bitter dat de Polaris DM koning uit zn ban is haha) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-02-2021 --:--:--, toe…
-
Nieuwe alliantie, oude spelersnaam, zelfde target. Als je spul uit de ruimtewerf haalt is t niet meer veilig Kale was weer net na de slag online en heeft ook weer goed puin kunnen graaien helaas. Kan niet wachten tot die recs eindelijk eens een fatsoenlijke motor krijgen. Je hebt nog leuk vlootje over zag ik, dus die rebuild zal niet te lastig zijn lijkt me. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Koekie Monster [koffie] __________…
-
[TOT: 101.039.000] Knabbel [PBaan] vs. Technocrat Redshift [CSPeng] (A: 3.395.000, V: 97.644.000)
PostAh ik zie t nu, dat is echt zonde. Ik heb em nooit gecrashed maar wel met regelmaat voor paar mil rss geraid haha Verdomme nog Knabbel... Moet ik weer iets anders gaan zoeken xD
-
[TOT: 101.039.000] Knabbel [PBaan] vs. Technocrat Redshift [CSPeng] (A: 3.395.000, V: 97.644.000)
PostLol is dit niet de 4e keer dat je hem prakt? Best hilarisch xD Zonde van t puin, ik ken t gevoel van puin mislopen helaas...
-
Wat een heerlijke slag. Gefeliciteerd met de No.1 hit van Oberon!
-
Speelt ie uberhaupt nog? xD Een ninja paar dagen terug hier, daarna ook geprakt in Polaris, en nu hier volledig... Geen goed Ogame-weekje voor hem. Nicely done!
-
Het was een nette plaatsing save waar we maar gewoon op gokte en geluk hadden. GLRB en enjoy je maantje! Wederom sportieve reactie ontvangen; er zijn gelukkig nog een hoop lui met goede manieren hier De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hoonsho [F4ALL] ________________________________________________ Bommenwerper 661 Vernietiger 554 Reaper 373 Pathfinder 1.893 Kruiser 3.034 Slagschip 2.337 Interceptor 1.456 _____________________…
-
Vind dit wel verontrustend, moet mn expo vlootjes dus maar goed in de gaten blijven houden