Search Results
Search results 221-240 of 244.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from motu: “Quote from KoekieMonster: “ * * * * * ” dat beetje dm had ik op gespaard , wat had ik jou gezicht willen zien toen je het raport las xDik heb je laten buigen , wanneer kom je weer? ” Whatever makes you sleep at night, kiddo! Eh, niet veel reactie op zn gezicht ben ik bang tbh. Je overschat jezelf. Vlootje kan ik 10x zo groot terugbouwen binnen minuten als ik zin heb dus no stress lol.
-
Niet teveel uit de hoogte doen kind. Hier was weinig kunst aan Vloot netjes getimed, def met ipr volledig opgeruimd, en puin getimed. Maar helaas kwam ik tot de conclusie dat Ogame niet meer het PvP spel van 10 jaar geleden is en je als verdediger flinke def kan spammen in secondes... No worries lesje geleerd, puntjes verloren door DM gebruik, puntjes erbij gepakt met DM. Enige winnaar: GameForge. We gaan lekker verder, enjoy de resources. Doe er iets nuttigs mee want begrijp niet hoe je ondanks…
-
Oef, lekkere hit! Beetje bescheiden aan t doen he Marsupilami xD
-
3 expeditie vlootjes, alle 3 netjes getimed. Lagen 20 recyclers op zn planeet en was online, maar gelukkig had ie het puin niet getimed en ik wel. Beetje gehuil over zakcentjes, maar t voelt goed om geen pauper te zijn en me daar niet druk over te hoeven maken En daarom gelukkig ook geen maantje weggeven deze keer hehe. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hoonsho [F4ALL] ________________________________________________ Kruiser 2…
-
Beetje overkill omdat ik al vermoedde dat hij online kwam voor de slag. Op 3 seconden getimed en puin direct erna Prima reactie en mooi maantje! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hoonsho [F4ALL] ________________________________________________ Slagschip 500 Interceptor 500 Bommenwerper 250 _________________________________________ Verdediger Boemer [PBaan] ________________________________________________ Klein vrachtschip 83 L…
-
Lekker vlootje, en dan niet alleen wat ik hier zie haha!
-
Dit wordt mijn prive forum. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hoonsho [F4ALL] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 479 Kruiser 464 Slagschip 215 Interceptor 424 Bommenwerper 249 Vernietiger 13 Reaper 6 Pathfinder 833 _________________________________________ Verdediger Sinny [ALPHA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 361 Groot vrachtschip 639 Licht gevechtsschip 3…
-
Die tikken zo wel aan idd
-
Die vmode zag ik idd later pas xD Lekker gedaan
-
Snorlax, bedankt voor sportieve reactie en nog een fijne verjaardag (beetje shit kado, excuses xD )! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Snorlax [GZV] ________________________________________________ Kruiser 12.000 Groot vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger Koekie Monster ________________________________________________ Klein vrachtschip 616 Groot vrachtschip 2.138 Licht gevechtsschip 64 Zwaar g…
-
Verkeerde tekst bij vorige slagje. Whatever, spam. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hoonsho [F4ALL] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.600 Slagschip 50 Interceptor 200 Bommenwerper 249 Vernietiger 13 Reaper 6 _________________________________________ Verdediger Jelly015 ________________________________________________ Klein vrachtschip 500 Groot vrachtschip 30 Licht gevechtsschip 205 Zwaar …
-
Getimed met recs er een paar seconde achter, helaas voor mij was dit een succesvolle expo die terug kwam met 25 ruimers die er eerst niet waren dus te weinig recs gestuurd Sportieve reactie ontvangen en iemand blij gemaakt met een goedkope maan! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hoonsho [F4ALL] ________________________________________________ Slagschip 173 Interceptor 126 Pathfinder 848 ________________________________________…
-
Gespot en gesloopt. Na dit had ie daadwerkelijk 0 schepen over volgens de statistieken. Wel is ie gewoon top 3 met eco, dus zou zeggen: farm ze allemaal (planeetjes liggen allemaal lekker redelijk bij elkaar). GL met verder minen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hoonsho [F4ALL] ________________________________________________ Pathfinder 756 _________________________________________ Verdediger Proconsul Pluto [UFP] __________…
-
En hier dacht ik dat Delibird gewoon maankansjes aan t uitwisselen was... Lekkere hit en mooie winst!
-
Lekkere hoeveelheid resources meegenomen!
-
1% te weinig voor een HoF'je maar dat mag de pret niet drukken. Iets meer gestuurd dan noodzakelijk uit de hoop dat nog een expo-vlootje terug zou komen. Sportieve reactie ontvangen, gl met de vlotte rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Engineer Saros [F4ALL] ________________________________________________ Kruiser 145 Slagschip 176 Interceptor 32 Pathfinder 643 _________________________________________ Verdediger Bartbd…
-
Vroeg me al af wie hem terug de beginnersbescherming in had gejaagd. Niks mis mee