Search Results
Search results 81-100 of 244.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Top 10 Updates
KoekieMonster - - Forum
PostDuidelijk, hoop dat Polaris snel ge-update wordt want t is momenteel nogal onoverzichtelijk
-
@mods, Solo top 10. Aub niet vergeten
-
@mods, Solo top 10. Aub niet vergeten
-
@mods, AGS top 10. Aub niet vergeten
-
Top 10 Updates
KoekieMonster - - Forum
PostHoe vaak krijgt de top 10 lijst een update? In Polaris is het ondertussen meer dan 2 weken geleden lijkt het, en in een jonge uni maakt 2 weken behoorlijk verschil. Wat is de standaard policy/richtlijn?
-
@Gravely, vind t een mooie post haha. Succes met t huis, onroerend goed altijd mooie investering! Niet dat t relevant is, maar vind je best een grappig personage. Zeik gewoon lekker over de hypocrisie van Gier, verder niet jou probleem natuurlijk xD Al t beste.
-
Nice! Enjoy Polaris
-
Quote from Atlas: “En lezen is niet je sterkste kant, kroket had al ploffer daar ” Quote from Atlas: “ kroket vannacht ineens melde dat hij ging stoppen, maar ploffer van hem liep al, en als we de aanval afbliezen dan had borgie toch de ploffer of vernietigde planeet gezien in zijn stelsel ” Ploffer "liep" al.... Ik kan best goed lezen, het probleem zit volgens mij meer in jou onkunde om een duidelijk coherent verhaal te typen. Of misschien is t lastig om feiten van leugens te onderscheiden. Quo…
-
Quote from Atlas: “Als kroket zijn account in v mode gezet had, dan was de vloot van gier nog steeds de grootste geweest, dus ik zie het probleem niet.Maar mensen op dit forum denken anders dan de doorsnee Nederlanders geloof ik. ” Waarom heeft ie dan geswapped? Omdat het natuurlijk een grandioos verschil is, doe niet alsof je dom bent. En ik denk zeker anders dan de doorsnee (modale) Nederlander; moet er niet aan denken.... "Maar veel geluk, liefde, en gezondheid in RL, dit is en blijft maar ee…
-
"Gier heeft direct moeten kiezen, niets hypocriets aan", hoe is dit een valide argument tegen de hypocrisie van Gier? Misschien kan ie over zn afscheidstopic en DM gezeik zeggen dat ie "er geen actieve herinnering aan heeft", werkt in de politiek ook. Blijft hoe dan ook hypocriet, maar dat mag. Ook wel weer veelzeggend dat zn henchmen zijn reputatie verdedigen en hijzelf nergens te bekennen is; wss omdat ie goed weet dat ie een hypocriet is Anyways, over de slag; hoeveel verlies als je vliegkost…
-
Quote from Atlas: “Quote from Argentum Sol: “ ” Beetje jammer dat gier hierop afgerekend wordt, ook met 3 man zonder het account van kroket hadden we borgie kunnen slopen, maar kroketje gaf midden in de nacht aan te stoppen, en de winst werd hoger met zijn account.Het dm gebruik heeft hier niets mee te maken, borgie gebruikte ook genoeg. Als je wat aan het dm gebruik wil doen moet je GF aanschrijven, als het mogelijk is om dm te kopen is het aan een ieder om dit te doen, net als in merkur etc da…
-
Quote from Gravely: “jouw mening is irrelevant ” Relevanter in deze context dan die van iemand die niet eens meer speelt. Wat doe je hier nog? Verder natuurlijk gewoon karige slag, geen winst en geen uitdaging aan een turtle slopen met overgenomen accounts.
-
Quote from Gravely: “ik heb zelf besloten te stoppen en aan gier gevraagd of hij mijn account over wilde nemen. De plannen om borgie te pakken waren er al lang, en ik zou zelf ook mee vliegen, maar ik heb geen interesse meer in ogame, dus vandaar. beetje zwak om meteen conclusies te trekken ” Irrelevant. Als Gier principes had, dan had ie netjes geweigerd Snap trouwens ook best dat je er geen interesse meer in hebt; je hebt t nooit fatsoenlijk gespeeld xD Have fun irl, bye bye.
-
Grappig gedaan, geen kunst verder om een turtle-bash te doen met overgenomen accounts. @StewieGriffin, als we het dan over "hypocriete prutsers" hebben, ben ik niet alleen in die club blijkbaar xD Ik heb iig geen hele afscheidspost geschreven met DM gejank om vervolgens een 100% DM account over te nemen haha. En dat zelfs als je zelf al een prima account hebt... Vraag me dan af, waarom? Mijn gok: de desbetreffende speler is een RL pauper en KAN daarom geen DM kopen, niet dat ie t niet wilt. Ik z…
-
Consul Oberon, weet dat je zo goed als gestopt bent; tot in een toekomstige uni hopelijk weer! Was fun met FoD! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Slagschip 48.830 Interceptor 22.610 _________________________________________ Verdediger Consul Oberon [FoD] ________________________________________________ Klein vrachtschip 48.701 Groot vrachtschip 2.201 Lich…
-
Vlootkerkhof van mn vorige hit tegen Glimmerman. Bij gebrek aan targets met genoeg vloot voor top 10 hitjes is dit ook prima. Glimmerman, GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Slagschip 10.000 Interceptor 22.498 _________________________________________ Verdediger Glimmerman [UFP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.416 …
-
Quote from StewieGriffin: “Ach Koekiee, jij huilt ook als andere DM gebruiken en je puin mist etc. Doe niet zo hypocriet prutser. ” Ben en zal altijd een hypocriete prutser blijven; deal with it or f off
-
Quote from Kippy: “Het is meer jouw arrogantie waar ik mij aan stoor. Bij vrijwel iedere slag die ik op het forum zie van jou, zit een sneer naar degene die jij aan hebt gevallen, of laat jij even merken hoe makkelijk het was om de betreffende persoon aan te vallen. Als je slagen op het forum zet (en dat doe jij nogal graag), wees er dan ook op voorbereid dat niet iedereen onder de indruk kan zijn van hoe ‘geweldig’ jij bent. Ik kan ook een standaardreactie geven als: ‘Wauw wat een klapper! Have…
-
Quote from Kippy: “Zolang Koekiemonster/DE herplaatsingen nodig heeft om HoF slagen te maken is er sowieso weinig sprake van skill. Zolang hij zijn portemonnee blijft trekken zullen dit soort slagen aan de lopende band voorkomen. Gelukkig lijkt hij één van de weinige te zijn in Polaris, als ik het forum zo zie... ” Ah onze pauper is er ook weer... Natuurlijk moet ik voor elke slag herplaatsingen doen, zelfs op inactievelingen; "hmm een stelsel overvliegen kost 25m deut, fuck it, ik verplaats die…