Search Results
Search results 121-140 of 244.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lolol, lekker gedaan! Beetje geluk moet kunnen
-
Ja lekker gedaan natuurlijk... Zonde, dacht dat ik de solo #1 te pakken had hahah
-
Das ff afwachten gezien ie na de klapper volgens mij niet echt meer iets heeft gedaan haha
-
Jij hebt jou spot, ik de mijne xD
-
Was behoorlijk spannend of ze t zouden proberen tot t laatste uurtje. Independence, hoeveelste keer is dit dat we tegelijkertijd achter zelfde target aanzitten? De vijver lijkt te klein om rustig in te kunnen vissen zonder dat jij elders continue activiteit zit te maken bij hetzelfde doelwit... Ik miste mn kans om Oberon solo te crashen toen mn maanvernietigingen mislukten en hij wegsprong. Maar behoorlijk tevreden met deze alternatieve uitkomst natuurlijk! Bijzonder mooie reacties gekregen van …
-
Quote from Carcosa: “"Extra puin door na-raids: 127.200 metaal en 127.200 kristal." Daar doe je het voor ” Ergste is dat t puin van mn eigen kv is
-
Dorpsgek maakte het lekker makkelijk. Lag al lange tijd op zelfde maantje in the middle of nowhere, toevallig wel maar slordige 50 stelsels van een van mn permanente planeetjes. 1 spio'tje nodig, versturen, en lekker relaxen, that's all. Vermoed weer iets van "alcohol en ogame" of iets in die trend, daarom: KOFFIE. GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ …
-
Lekker nagerechtje Vulstar, hoop dat je doorspeelt, GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 3.500 Slagschip 35.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Vulstar [FoD] ________________________________________________ Klein vrachtschip 55.555 Groot vrachtschip 18.680 Kruiser 10 Kolonisatieschip 1 Spionageso…
-
Ik post ff wat voorgerechten voordat het hoofdgerecht geserveerd wordt Moet zeggen dat Consul Oberon een super sportieve speler is en ik hem een goede rebuild wens! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 325.334 Zwaar gevechtsschip 54.612 Kruiser 95.372 Slagschip 26.743 Interceptor 13.718 Reaper 2.214 _______________________________________…
-
Was al op de hoogte maar ff gewacht met mn comment haha. Erg lekker gedaan natuurlijk
-
Vanaf morgen zouden we dus allemaal onbeperkte expo slots kunnen kopen in de winkel (die items stacken dus je kan er meerdere tegelijkertijd actief hebben). De implicaties als dit serieus wordt ingevoerd zijn gigantisch, competitief als Generaal spelen is dan volledig onmogelijk. 30 dagen +3 expo slots goedkoper dan 1 planeet verplaatsing, zelfde prijs als 3 metaalpakketten ong. Een kosten effectieve manier om op de grondstof-kopende miners in te lopen, maar waar laat dit het PvP element van Oga…
-
[TOT: 768.936.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Technocrat Vektor (A: 67.171.000, V: 701.765.000)
PostSaai idd, maar wat te doen he. V-Hoppen is deze uni nog te jong voor...
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Lees het nog eens, maar dan langzaam. ” Ga er maar vanuit dat hij t al langzaam leest maar t concept van begrijpend lezen nog niet bereikt heeft. T zou me niet eens verbazen als mama hem nog moet voorlezen zelfs, gezien ie duidelijk een mentale beperking heeft. ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic
-
Sparrie
PostElaborate betreffende bord/kaartspellen?
-
Quote from StewieGriffin: “Die arrogantie... Terwijl je in Oberon zelf genoodled hebt. ” Oberon had een duidelijk doel voor mij en dat was al lang vervuld toen Rooie t eindelijk lukte. Neemt niks weg van zn hit trouwens. T feit dat ik gewoon online was tijdens die slag vond ikzelf best wel funny. En ook in deze uni heb ik 0 interesse om tot in de eeuwigheid door te spelen (snap zo'n uni 3 spelers bijv totaal niet); als t hier helemaal dood is kap ik er weer lekker mee en gaan we naar volgende un…
-
Quote from Azenomei: “Quote from KoekieMonster: “Ben natuurlijk maar een onwetende buitenstaander ” Correct. De reden voor het de moeite nemen om die verdere lap tekst erachter neer te typen begrijp ik dan ook niet.Bemoei je lekker met jezelf. GL@VM ” "Hele lap tekst", hilarisch. En net zoals jou heb ik t recht om overal beetje willekeurig te zeiken; als je daar een probleem mee hebt moet je spiegels toch wel vermijden.... ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic