Search Results
Search results 141-160 of 244.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 768.936.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Technocrat Vektor (A: 67.171.000, V: 701.765.000)
PostWeinig kunst aan, zelfs op lekker lage snelheid gestuurd om deut te besparen. Maar redelijke schade cijfertjes dus maar gewoon posten toch? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Kruiser 90.894 Slagschip 24.794 Interceptor 11.625 Bommenwerper 3.664 Vernietiger 2.947 Reaper 2.003 _________________________________________ Verdediger Technocrat Vektor ___________…
-
Sparrie
PostQuote from Independence: “Welkom! Vertel eens wat over jezelf. Wat doe je buiten Ogame om? Etc ” Hopelijk niet teveel, goede actieve GO's zijn altijd welkom toch Have fun en goodluck!
-
Quote from Azenomei: “Quote from Zippy: “ ” Ik log helemaal niet meer in. ” Ben natuurlijk maar een onwetende buitenstaander, maar als je niet meer inlogt... wtf doe je dan nog op t forum? Zie jou gejank overal voorbij komen, dat is natuurlijk prima en je goed recht maar begrijp niet echt waarom je de moeite neemt als je t toch maar allemaal triest gedoe vindt... Het is een simpel spelletje dat leuk tijdsverdrijf is, als je dat niet vindt; ga in godsnaam iets doen waar je wel plezier uit haalt. …
-
nvm. Leuke hit en GLIRL
-
Hmmm waarom zouden we Happy toch nog niet uit de alliantie hebben gekickt? Inderdaad, omdat er nog een leuk target op een planeet binnen mn phalanx bereik ligt en t natuurlijk altijd leuk is om eens te halten tegen de onoplettende aanvaller. En jawel hoor, het "noob-aas" werkte perfect. Supernova is voor mij de typische speler met veel vloot die er nooit iets interessants mee zou gaan doen dus beter dat ik t ff opruim. En heel erg grappig dat hij natuurlijk ontdekkers-klasse speelt en dus 0 vlo…
-
Waar klacht indienden
KoekieMonster - - Forum
PostDuidelijk en fair enough; soms wat ongeduldig kan slotje op!
-
Paasevent!
PostVakje H8 Vakje H10 Vakje H11 Douwe Egberts - Polaris
-
Happy was ineens nergens meer te bekennen (al vrij inactief voor lange periode), die vloot lag al lange tijd stil op die coords. Elke keer dat ik spio erover gooide lag t er nog, en toen de 5d inactiviteit werd bereikt de GO maar eens gecontacteerd voor de zekerheid. Kon nergens regel vinden betreffende de koude koffie ophalen bij een mede-verslaafde en dat bevestigd gekregen. Op 6d besloten dat wij de tafel zouden afruimen zodat t niet een i'tje werd. Zo gezegd zo gedaan; gezellig met zn 3e wan…
-
Waar klacht indienden
KoekieMonster - - Forum
Postah, t had dus niet door een noob gepost moeten worden Independence, ty voor snelle reactie (en nu eens ff lekker lang offline gaan zonder te saven? )
-
Waar klacht indienden
KoekieMonster - - Forum
PostMeer dan 24 uur moeten wachten op de approval voor een slag, terwijl andere slagen wel in de tussentijd goedgekeurd worden, is bizar. Dus als de nette burger die ik ben probeer ik dit netjes te rapporteren. "Stuur Lord maar een berichtje, volgens mij is dat de grote forum baas", maar hoe werkt dat dan als je hem een bericht probeert te sturen en vervolgens dit bericht krijgt: "Lord is already participating in too many conversations and cannot be added." Dat maakt t natuurlijk lastig. 3 mods + 1 …
-
mooi Heb je snel goedgekeurd gekregen, geeneens 12 uur+ hoeven wachten! Chapeau
-
Lekker gedaan! Defense: nergens goed voor
-
Lekker bezig geweest!
-
Yay lekker gedaan! Werd idd beetje eenzaam
-
Hij heeft nog altijd een hoop en laten we hopen dat ie niet te voorzichtig is geworden haha
-
Eerste top 10 slag van Polaris. Consul Oberon had natuurlijk lekker veel bootjes en daarbij militaire punten vernietigd, paar keer gekeken wat ie exact deed en blijkbaar puur beetje piraten/aliens plagen. Na een aantal keer t expo puin al voor hem opgeruimd te hebben besloten zn altijd vroeg terugkerende lg-expo vloot ook eens op te zoeken. Helaas is t een 1x speed uni en daardoor was tijdig in t stelsel liggen om ook de rest van zn vloot te slopen op 20 minuutjes na ong niet gelukt, achja winst…
-
Best netjes om dat met winst te slopen, well done! En gelukkig net geen 1 miljard schade bedoel je
-
Tja.. Senator Ceres had natuurlijk een mooi vlootkerkhofje van de vorige keer en ook nog eens een hele berg GV. Had eerder al zn planeetjes fijn geraid voor pakweg 60m+ grondstoffen en zag ineens activiteit op zn maan, vlootje terug van zn save, nergens anders nieuwe activiteit dus vliegen maar. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Koekie Monster [koffie] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 36.56…
-
Nieuwe servers!
PostHeb account aangemaakt in Turkse server, hoop spelers; nice. Wie van NL zit er allemaal? Nu nog niet perse neiging door te spelen
-
Ik verwacht nu wel natuurlijk daadwerkelijk alles te mogen op t forum.... Vond t een behoorlijke ballsy move, en daar dan ook krediet voor gegeven haha