Search Results
Search results 21-40 of 142.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ten eerste mooi getimed @Middnight tja heel veel pech die dag , promo actie op werk had mij al zwaar vermoeid gemaakt , kwam ik thuis werkte mijne pc niet meer , heb dan eventjes vlug een puin save moeten doen terwijl ik met mijn pc bezig was , middnighttie was al 3 maand zwaar op mij aan het viseren , blijkbaar heeft middnighttie schrik op sterke spelers op te zoeken , en moest hij mij perse hebben (heb al in die maanden niks meer van vloot opgebouwd) .... tja kan gebeuren , tegen over de rest …
-
gyazo.com/a227e78642eab2d0ae8edb1eefe0d5b0 gyazo.com/3714ddbf29f02a38cd64742819388f4a gyazo.com/37c763b1aae3c15130feb166fd0cf502 en daarmee ben ik vrij zeker van dat ik veel te veel DM heb betaald voor die upgrades
-
hoi , zoals de titel het zegt bouwtijden worden niet juist aangegeven / halvering van bouwtijd werkt niet correct , bv robotfabriek lvl 10 bouwen 1u 31 min , halveer de tijd nog 15 min ... ook al gehad dat ik halveerde en en daarmee was het ineens volledig gebouwd .
-
hoi , ik wou een planeet verwijderen en dit lukt niet vanwege dat ik zogezegt het fout wachtwoord geef , nu heb ik mij volledig uitgelogt en terug ingelogt en naam verandert en dat ging beide goed , maar nog steeds kan ik mijn planeet niet verwijderen ondanks dat exact zelfde wachtwoord ingeef. groetjes L3XX666
-
~HT @19-12-'19 ~09:20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Cathar ________________________________________________ Licht gevechtsschip 100.000 Zwaar gevechtsschip 25.000 Kruiser 25.000 Slagschip 10.000 Bommenwerper 1.000 Vernietiger 2.500 Interceptor 4.000 _________________________________________ Verdediger Chief Ultraviolet [PANDA] ________________________________________________ …
-
Quote from Plofkop: “Quote from Cathar: “je moet toch eens ophouden met te lezen wat jij wilt lezen, want we hebben dit al besproken ingame , maar goed als je niet mee bent ben je niet mee, kan maar zoveel duidelijk maken aan jouw have fun met de gs ” probeer het eens uit te leggen dan? je alliantielid doet iets --> wel oke ik doe hetzelfde --> niet oke ik heb het nooit over ipren want dat moet je lekker doen als je wilt --> prima jij zegt dat ik ook eens naar mijn alliantie moet kijken omdat ze…
-
je moet toch eens ophouden met te lezen wat jij wilt lezen, want we hebben dit al besproken ingame , maar goed als je niet mee bent ben je niet mee, kan maar zoveel duidelijk maken aan jouw have fun met de gs
-
Quote from davyyyh: “Ik heb niks tegen je ally, behalve dat ik het een noob en massa ally vind.Er staan ook mensen van andere allys op. Even voor de duidelijkheid, de mensen van leeuw staan erop omdat ze me kansloos phalanxden 3x per dag toen ik nog geen maan had. En soms voor 200 gv zoals jij. Dus ja jij staat er ook op. ” dus je lijst bestaat uit spelers die het spel spelen ? en als ik mij goed herinner heb ik je toen gezegt dat het mooie acties waren van je om die phalanxen te ontwijken ... m…
-
ben je nog dat grapje met commander NOC vergeten @Abremsev 2 manen proberen te vernietigen (1 is kapot gegaan ) + def op verschillende planeten weggeschoten uit frustratie
-
Mooie slag plofkop, werd wel eens tijd dat je iets deed inplaats van u vloot achter 2 miljard def te laten liggen Eventjes over hypocriet zijn gesproken , welke alliantie heeft mijn def al verschillende keren met IPR aangevallen voor geen enkele winst ? eventjes in je eigen ally kijken plofkop , had ik u ingame ook al gezegt @davyyyh ja je hebt je zelfs al heel duidelijk gemaakt dat je iets tegen onze alliantie hebt , reden ? of is het gewoon je persoonlijkheid dat je altijd ruzie zoekt met iede…
-
Mooie slag sprint veel plezier met de winst GL@RB systemlord ra
-
hehe mooi afgestraft
-
tja weer eventjes overal is gaan spioneren , en zo ook bij joost tot men grote verbazing lag zijn vloot daar , dus ja niet te lang wachten volk vinden => Trojan en Marshall Pallas, daarna simmen en vliegen bedankt om mee te vliegen zonder jullie was het nooit gelukt !! GL@RB natuurlijk aan joost !! Merci voor de sportieve reactie De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Pallas [LEEUW] _________________________________________…
-
Daarvoor doen we het ! GL@RB Abremsev maar dat zal wel ongetwijfeld merci dat ik mee mocht vliegen trojan en gier
-
[TOT: 167.369.000] Cathar [LEEUW] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 19.758.000, V: 147.611.000)
Postspotten ,simmen en vliegen GL@RB chief De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Cathar [LEEUW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.000 Licht gevechtsschip 30.000 Kruiser 5.000 Interceptor 2.000 _________________________________________ Verdediger Chief Ultraviolet [PANDA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 340 Groot vrachtschip 1.057 Licht gevechtsschip 13.190 Zwaar gev…
-
~HT @01-04 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. kreeg ineens berichtje van Raketnyy Pozharnyy dus simmen en vliegen en HOPEN ! we moesten eerst een gelijkspel vliegen, om dan te wachten voor onze vloot die trg kwam om een tweede aanval te sturen samen met naraids resultaat mag toch gezien worden Gl@RB orakel al zie ik dat je al in Vmode zit ! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Cathar [LEEUW] _________________________…