Search Results
Search results 61-80 of 142.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ten eerste mijn excuses dat ik het verkeerd heb gezet ten tweede , ja ik had beter kunnen saven ten derde : - De nieuwe beginnersbescherming zou een permanente bescherming moeten worden voor de zwakkere gebruikers. - De huidige beginnersbescherming wordt geheel vervangen door de nieuwe permanente bescherming. - Er is geen limiet met punten en tijd. - Er is een permanente bescherming binnen een bereik van 1:10 van de totale punten. - Daarnaast kunt u de volgende 100 rangen binnen onze nieuwe mili…
-
het is mij al heel hard opgevallen in gemini , dat als ik wordt aangevallen dat die spelers ook direct in vmode gaan daarna , er daarna terug uitkomen wat winst pakken en terug in vmode Vakantie mode is zeer handig , maar mag niet als aanvalstool gebruikt worden , mijn vloot is al 3 keer in gemini geprakt, (altijd top 60 dat komt aanvallen en zitten altijd direct terug in vmode ) (ik sta nu 360 rang , met 2.6 mil punten , degene die mij aanvallen zijn allemaal over 30 mil aan punten (bescherming…
-
Quote from wolverine: “haaaa lex kom jij nog is naar mij dan ben je nog is wat vloot kwijt trouwens met je nep militaire punten het eenige waar je veel van hebt is difens ” ten eerste is defence * en ten tweede ik heb hier niks mee te maken dit is een slechte en misplaatste zet van Davy waarvoor ik ook een report ga sturen
-
proficiat, mooi gevlogen
-
Quote from Plofkop: “omdat jij alleen tussen 2 en 4 uur snachts vliegt ja. Iemand noob noemen omdat die zijn recs niet timed bij een spot sim fly.. Beetje zelfde niveau als Wolverine ” zelfs in de dag haal ik slagen , de beste zijn inderdaad 's nachts te vinden, maar als het dan wel spot sim en fly is moet hij niet onnozel gaan doen als ik 30 min later het puin te pakken krijg ....
-
Quote from Independence: “Leuke slag! Wie gaat nou in een speed uni zijn recs eerst sturen en daarna wachten zodat deze getimed zijn?!?! Dan lukt een hit nooit meer ” das wel vreemd , ik doe dit altijd en dat lukt prima
-
er zat meer dan een halfuur tusssen de slag en tegen dat ik puin kan komen jatten , hij is gewoon echt noob geweest einde disscussie
-
Super mooie slag , gaat zo door zou ik zeggen , tenminste als er nog iets overblijft
-
Duuuuus , nadat ik het puin van Abremsev had kunnen onderscheppen bij zijn aanval van hidozen , kreeg ik een bezoekje van hem , snap het nog altijd niet waarom hij daarom meer verlies wou leiden , want na 23 IPR aanvallen +/- is dit het saldo van zijn productieve ochtend . buiten de 43mil +/- aan puin dat hij was misgelopen door mij ... spijtig van de def maar even goede vrienden toch abremsev ** edit : nu zie ik dat niet al de rapporten van de raketten zijn doorgekomen On 01-08-2019 --:--:--, t…
-
hahaha, die Abremsev toch , heel mijn def neer gehaald met IPR omdat ik het puin heb (meer verlies voor jouw) , omdat hij niet het gedult had om recs eerst te sturen (logica ...) ik heb mooi AL het puin opgehaald , wou je eerst nog proficiat wensen met de slag , maarja je ingame berichten waren dan ook weer ooohzooo sympathiek.
-
Quote from The Pathfinder: “Quote from Von Stauffenberg: “Quote from The Pathfinder: “Ik zie niet echt in wat het probleem is, elke actie die verdediging wegwerkt binnen OGame zou juist aangemoedigd moeten worden. Als je goed nadenkt kom je tot de conclusie dat je zelf de oorzaak van het probleem bent en je het dus ook op kunt lossen zonder deze oorlog te starten, denk daar maar eens over na. ” Deze man snapt het spelletje, zelden zoveel wijze woorden gelezen op het forum. Geef de man een standb…
-
Quote from Barney stinson: “was ipren niet de nieuwe trend van aanvallen dan? krijg regelmatig ipr op me dak voor er een aanval komt vandaar ik dacht ipr aanvallen is de nieuwe trend en modern ” goh vind het niet erg mocht het gebeuren omdat ik mijn vloot etc zou laten liggen dan heb je een hele goede reden voor ipr , maar gwn nutteloos ipr sturen zonder na te denken , zeker na een hoop waarschuwing tja dan zoek je het gewoon op
-
Hierbij verklaar ik, L3XX666 alliantieleider van Leeuw, de oorlog op de alliantie Peace . Reden : Skolp aka ploks , heeft alle waarschuwing genegeerd die hij heeft gekregen, van onze alliantie om zijn ipr aanvallen te stoppen. We kregen dan eigenlijk kinderlijke mails terug van hem , tot het punt dat het gewoon te zielig is . De aanvallen meestal in de vorm van 1 tot 10 ipr, dat dan ook niks van nut heeft (abr) Nadat we ook al een paar keer terug hebben aangevallen (defence plat gegooit etc ) Ho…
-
[TOT: 312.923.000] L3XX666 [LEEUW] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 78.064.000, V: 234.859.000)
Postdank u moest de kv ook opofferen,er stond nogal veel raketlanceerders