Search Results
Search results 21-40 of 191.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zag dit dit Sterretje onderweg naar een van mijn buren met 111 van zijn minions. Helaas waren de buren niet thuis, dus kon ik niet gezellig komen buurten. Dan die grijze massa maar even aan het werk zetten en ze een warm welkom bij thuiskomst geven Lag nog wat fodder op de planeet, vandaar wat xx meegestuurd. Scheelde nauwelijks iets qua winst dus easy call... Defender, glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-03-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR]…
-
Kan niet wachten op je terugkeer maatje
-
[TOT: 2.526.737.000] Nephenthos [Vikings] vs. Teletubbiebal [PIS] (A: 347.589.000, V: 2.179.148.000)
PostKijk lekker bezig maat! Zo hoort het... Geen half werk maar meteen met gestrekt been erin Heerlijke slag en dito winst man!
-
I rest my case
-
Je doet nu zelfs necrobumpen om aandacht te krijgen. Zak, zak, zak zak, zak zak zak maar lekker doorrrr
-
Was deze even vergeten ja goed gespot en opgeruimd @Lange Giraffe doe wat leuks met die gratis goodiebag Wodlwawolwdawolaw, ik zal nog 1x zachtjes over je bolletje wrijven aangezien je duidelijk aandachtsgeil bent en op zoek bent naar genegenheid vanuit de digitale wereld. In jouw wereld noem je 15k recs gekraakt worden, bij mij is het vergeten werfproductie. Speldenprik in m’n voetzool. Zie het als acupunctuur. Het brengt de focus weer even terug
-
Tijdens een van mijn sporadische spiorondjes kwam ik Space tegen, lag al ff gezien er geen timers waren. Geen deut daar, 80 stelsels vliegen, twijfelen? Neuhhh Zware spul maar thuis gelaten om de deutkosten enigszins te drukken. Hij bleef gelukkig lang genoeg off dus de voorraadkast weer goed aan mogen vullen glrb @spaceninja! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-03-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________…
-
Welke nederlaag? Enige dat ik erken is dat je de wedstrijd 'zo lang mogelijk in vmode blijven tijdens een war' inderdaad hebt gewonnen met een straatlengte voorsprong.
-
Dat is je alter-ego Waldo denk? the-shining-jack-nicholson.gif
-
[TOT: 18.883.524.000] Warface & Atlas [HEAVY] vs. 0fun [TFD] (A: 5.864.484.000, V: 13.019.040.000)
PostQuote from odlaw: “Oh... nee... wacht... je geniale timing-skills moesten worden aangesproken? Je moest een maantje poppen om dat te kunnen doen? Die naam zegt toch al genoeg? Die vloot is bewust laten liggen... en of je er nou van op de hoogte was of niet, laat ik in deze post dan maar even in het midden... Ben wel benieuwd of er nog een GO aan te pas moet komen... ” Nee Waldo, die skills heb ik niet dus kan ze helaas ook niet aanspreken. [TOT: 18.753.417.000] El Patron [ZWAAR] & Discipline [ZW…
-
[TOT: 18.883.524.000] Warface & Atlas [HEAVY] vs. 0fun [TFD] (A: 5.864.484.000, V: 13.019.040.000)
PostAanname op aanname en daar weer een aanname op. Ik vind helemaal mooi Fijne avond pik! Ik ga nog even tegen de onderkant van m'n bureau aan kloppen.
-
Prachtige Top 10 hit idd! Ga zo door boys
-
PostWalpo kent maar één kant en dat is negatief. Lastig zat om dat kwartje zijn kant op te laten vallen Ben benieuwd of Staal nu 'plots' uit de dood op staat
-
Die is best wel leeg nu zeg maar Lekker bezig motu!!
-
PostThe Final Days of 0fleet bye.gif 0fleet.png De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 723.863 Zwaar gevechtsschip 6.312 Kruiser 52.187 Slagschip 11.445 Interceptor 20.632 Bommenwerper 647 Vernietiger 20.051 Reaper 2.169 Pathfinder 11.142 Klein vrachtschip 78.137 Spionagesonde 100.001 _________________________________________ Verdediger 0fun [TFD] ____…
-
Het summum van een zure verliezer. Zelf de slag posten You just made my day Mr. 0fleet Dit is een heel mooi mandje gemaakt door de firma Tigelaar, werd gebruikt op tafel als versiering en fruitmandje. Mandje van Tigelaar gemaakt in Makkum. Mandje van Tigelaar. MAND! p.s. Wrijf nog eens in je ogen, want klokkijken is duidelijk nog iets dat niet lukt met je 5 uurtjes. Om 18.30uur lag je nog op je ploffer inner bij Mortal. Zo zie je maar hè, 1x niet in vmode vluchten en je bent je vloot kwijt. Kun …
-
Het vinkje bij v-mode ook. Tot over een paar dagen weer schat ik
-
[TOT: 3.840.726.000] Password123 [TFD] vs. Partyraiser [HEAVY] (A: 547.872.000, V: 3.292.854.000)
PostMijntjes bouwen? Mij niet gezien Dit beschouw ik dan maar als compliment richting mij. Mijn dank is groot Dikke hit btw, daar ben ik ook weer eerlijk in Maar ergens kun je het ze ook niet kwalijk nemen hè dat ze enkel expo's draaien. GF made them do that
-
En als je dacht dat het niveau niet verder kon zinken. Crashed (lees: kan) zelf helemaal niets, moet een spio toevoegen om wat in de CR thread te mogen posten, duikt weer in v-mode als een bang hertje. Oh boy