Search Results
Search results 81-100 of 191.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Aardige berg gs pak je daar mee, zorgt derhalve voor een prima winst. @Zagadra, waar is die veerkracht gebleven? Tegenwoordig worden mensen 1-2 keer gecrashed (en dan heb ik het over een vloot welke je met 3-4 dagen mijnproductie weer terug opbouwt) en ze stoppen. Ik snap dat niet en wil het ook niet snappen. Waarom bouw je dan vloot? Precies de reden van de snelle leegloop in nieuwe uni's. Heeft niets met DM misbruik van de nummer 1 of wat dan ook te maken, maar met de veerkracht van nieuwe spe…
-
#14 SafetyBear glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 20.000 Slagschip 2.000 Interceptor 4.444 _________________________________________ Verdediger SafetyBear [PVN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.245 Groot vrachtschip 2.431 Licht gevechtsschip 5.784 Zwaar gevechtsschip 2.487 Kruiser 589 Slagschip 373 Recy…
-
#13 In samenwerking met Stichting Wakker Dier een deel van de geleden schade komen verhalen bij deze plofkip. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Interceptor 1.929 _________________________________________ Verdediger Plofkipkluifje [PIS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 993 Groot vrachtschip 2.617 Licht gevechtsschip 1.443 Zwaar ge…
-
#12 Darius glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Interceptor 2.929 _________________________________________ Verdediger Darius Labanauskas ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.147 Groot vrachtschip 578 Licht gevechtsschip 1.146 Zwaar gevechtsschip 133 Kruiser 61 Slagschip 116 Kolonisatieschip 1 Spionagesonde 6.430 Bommenwerper 12…
-
#11 Commodore Triton glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Interceptor 3.500 _________________________________________ Verdediger Commodore Triton [PVN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.578 Groot vrachtschip 958 Licht gevechtsschip 2.689 Zwaar gevechtsschip 317 Kruiser 105 Slagschip 210 Spionagesonde 3.326 Bommenwerper 161 Ve…
-
#10 niet heel spannend, maar wel leuk om even tegen z'n voordeur aan te PISsen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Kruiser 500 Klein vrachtschip 400 _________________________________________ Verdediger Hout [PIS] ________________________________________________ Spionagesonde 10 Zonne-energiesatelliet 5.375 Raketlanceerder 1 _________________________________________…
-
#9 Chancellor Probe; glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Interceptor 1.000 _________________________________________ Verdediger Chancellor Probe ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.177 Groot vrachtschip 1.173 Licht gevechtsschip 1.150 Zwaar gevechtsschip 661 Kruiser 50 Slagschip 32 Spionagesonde 4.256 Reaper 1 Pathfinder 42 Ra…
-
#8 Buneba, glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Kruiser 5.000 Interceptor 2.000 _________________________________________ Verdediger Buneba [PVN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.218 Groot vrachtschip 1.265 Licht gevechtsschip 2.041 Zwaar gevechtsschip 744 Kruiser 289 Slagschip 127 Kolonisatieschip 1 Spionagesonde 16.528 Bomm…
-
Hahaha, zat je maar wat te plagen met die spio. M'n vloot en recs waren notabene onderweg naar het zelfde stelsel als die van jou Lekkere winst aan over gehouden! Defender, succes met de rebuild.
-
[TOT: 76.095.000] Interstellar Funk [HEAVY] vs. Ash Ketchum [Luna] (A: 1.682.000, V: 74.413.000)
PostLekkere hit weer, keep it going
-
"Hmmm wat moet ik eens met al dat metaal doen, weet je wat; laat ik er raketlanceerders van bouwen" Lekkere defbash maat! Ze blijven het maar bouwen.....
-
Lekkere binnenkomer in de uni zeg. Zag in de stats al flinke toename in vlootpunten en aantallen. Beetje DM ertegenaan geslingerd denk ik? Warface zal even goed zuur zijn, maar ook die is er al weer redelijk bovenop aan de rankings te zien. Keep it up. Kan nog wel wat vuurwerk worden op deze manier. @Staal succes met de GS. @Warface gl met de rebuild!
-
[TOT: 79.441.000] Interstellar Funk [HEAVY] vs. Director Iris [Luna] (A: 3.060.000, V: 76.381.000)
PostDoet me een beetje aan Duck Hunt denken. Lekker bezig zeg Gaat zo te zien een leuke clash worden tussen HEAVY en PIS. Succes beide
-
Pfff wat een slagen al hier zeg. Niet mis wat hier al rondvliegt Hele deftige hit en de winst mag er ook zijn Succes met de gs Funk! En Gerard glrb!
-
Quote from mauricovic: “Tuurlijk Waldo, Il Patino is volgens mij ook een uni 4 veteraan. Die kan je er altijd prima bij hebben. Ikzelf ben voor de LangNek optie gegaan. Ook per ongeluk een acca aangemaakt en die rapido op verwijderen gezet. Een speeduni met def naar puin... :O Als ik daar zou willen spelen moet ik mijn baan opzeggen en op een streng dieet van energydrank en coke.... Mwah, het begint bijna het overwegen waard te worden. ” Aan een beetje energydrank en coke is nog nooit iemand doo…