Search Results
Search results 121-140 of 191.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Smokey: “HAHAHAHAHHA ik ga kapot discipline down jij down Heerlijk.. hoogmoed komt voor de val he jonge xD ” Had niet anders verwacht dan dat deze blaaskaak als eerste zou reageren. Jammer dat je in v-mode staat. Uit ellende maar Palpatine z'n manen gepakt. We hebben die van jou al weken op het menu staan, maar blijkt niet halal helaas. Kruip jij ajb snel weer onder je steen gast. Als je uit v-mode bent mag je een seintje geven en weer praten, goed?
-
Aangezien Cruz / Freya / 3Tears / IMMI / Dreamcatcher / Skyrone / CRUX / Baraca en weet ik het met wie ze allemaal op of met dezelfde accounts spelen de slag toch niet zelf post doe ik het maar voor hem, haar. Zoals je ziet hebben zelfs de besten hun slaap soms hard nodig. Wekker gezet, telefoon in de oplader, maar als je dan de stekker uit het stopcontract trekt in je slaap, dan wil die niet af gaan hè. Helaas voor mij schrok ik 12 minuutjes te laat wakker, precies genoeg voor onze Oosterburen.…
-
Quote from Juice: “@Jelly015 Dit is de zoveelste attack deze week ik zie verder weinig voorbij komen van anderen spelers (in spica) hij heeft nr1 en 2 hit in 2 dagen en daarbuiten nog een paar succesvolle slagjes gemaakt deze week... dan ben je wel op t moment even de betere speler en uitblinker ” Kruip jij er anders nog verder in Lekker warm wel of niet? Verder idd een prima hit! Maar zo veel veren... laat stichting wakker dier het maar niet horen
-
Quote from Senna: “@El Patron Graag, maar mijn tijd in Rhea is over. Ik laat maar al te graag de machtsverdeling over aan hoe het er nu aan toe gaat Sommige hebben een best grote mond, niet omdat ze goed zijn maar omdat ze hun plaats kochten. Blij te zien dat er nog echte slagen volgen zoals die van jou El Patron Succes nog ” Laat die nieuwe uni dan maar snel komen. De tellers op 0 met een gelijke startdatum. Is kijken of er dan nog steeds zo veel stront om m'n oren vliegt
-
Toch best grappig dat @Juice zo veel stront uit z'n mond krijgt terwijl die in september nog het kleine ***knaapje speelde. Waar is het mis gegaan Sahbi? "Juice - Sep 13th 2021 Tazz ik schoot raketten op jou omdat je mij al had aangevallen grote vriend! Moet je wel even erbij vertellen aub. Sws stond niet op mij planning los te gaan op spelers aangezien ik een nieuwe speler ben. Je Spreekt over tips? .... geen idee waar je t over hebt...niks van meegkregen! Je wist zeker wel wat mijn afkomst was…
-
De enige poep die ik hier zie is die van Smokey die uit jouw mond komt Juice AKedOLSKK_IhAVPtkWkbQT4tw_VEcTd3EzAJ1DiSbtP2=s900-c-k-c0x00ffffff-no-rj
-
Bij het spotten van dit vlootje viel mij op dat Farmer gaatjes van 30-40min liet vallen tussen het loggen/refreshen. Dit bleek precies genoeg te zijn. Lastige was wel dat het timen van de recs een dingetje was. Ze zaten er uiteindelijk redelijk dicht achter, maar Farmer rook onraad en kwam een seonde of 20-30 na impact weer online en heeft zodoende zelf het puin kunnen ruimen. Ook de naraid heb ik hierdoor moete pullen. @Farmer; Die rebuild gaat niet zo heel lastig worden schat ik. Succes! De vo…
-
[TOT: 242.026.500] Caissa [TIG] vs. Discipline & Majestic [Audi] (A: 213.124.000, V: 28.902.500)
PostJij bent echt grappig, moet je wat mee doen man Werken bij Comedy Train Even wat feiten op een rijtje voor stoney; Smokey: 148 dagen EL Patron: 85dagen Algemene stats: 24 [ZWAAR] El Patron (1.454.970) 18.864.906 27 [Moc] NLxSmokey (273.295) (v) 16.794.875 Vlootstats: 11 [ZWAAR] El Patron (1.454.970) 13.339.718 17 [Moc] NLxSmokey (273.295) (v) 10.270.893 Punten vernietigd: 4 [ZWAAR] El Patron (1.454.970) 15.843.645 14 [Moc] NLxSmokey (273.295) (v) 4.902.987 Om dan nog maar over de Top 10 hits te …
-
[TOT: 20.988.849.000] Freya [Moc] vs. Lord Serpentis [Audi] (A: 3.297.974.000, D: 17.690.875.000)
PostHahaha wat een verhaal. "Juice wilde de #1 hit van Rhea pakken maar gunde hem aan mij" Hoe dan? met z'n 4.8miljoen spiosondes zeker Eerlijk is eerlijk en ere wie ere toekomt. Hele dikke hit Freya! Angstaanjagend vlootje heb je Maar pak gewoon zelf die credits en laat die arme Juice rustig z'n expo's doen. @Determination Eeuwig zonde man! Dat paard moest vol naar binnen, niet half leeg glrb! p.s. Still #1
-
[TOT: 242.026.500] Caissa [TIG] vs. Discipline & Majestic [Audi] (A: 213.124.000, V: 28.902.500)
Post"Ik wacht op je, je komt maar niet alleen je spio's" zegt de knaap met 53miljard militaire punten en 4.9miljoen schepen. Hoeveel daarvan zijn spiosondes door expo verkregen? 4.8miljoen? Makkelijk lullen vanuit die positie Juicyboy. Doet me denken aan de Trojanen. Die waanden zich ook veilig achter hun hoge stadsmuren. En opeens was daar het Paard van Troje. No further comments. En Smokey, ach jongen toch... Zoals ik eerder al duidelijk probeerde te maken; Gevechtsrapporten Ik ga een biertje open…
-
PostQuote from Juice: “@El Patron Hij doet hier wat jij ook doet, het recht om hier te komen Of is dit forum Made by El Patron? Caissa... Je aanval ziet er niet serieus uit met deze getallen van je vloot Just FUN? ” Hahaha nou wat scheelt het? Het is in elk geval niet made by Juice. Misschien als ze de piraten en aliens mee gaan tellen? Ik bedoelde meer, euhh is even kijken, hoe ga ik dit netjes zeggen? Een zware stem opzetten terwijl je de baard nog niet in de keel hebt. Winst of geen winst, aanval…
-
PostQuote from Majestic: “Quote from Smokey: “lol niet eens winst op zo een klein vlootje xD ” Het gaat hier niet eens om de winst.. het gaat erom dat de aanvaller verliest en de verdediger wint. ” Can I get a amen? Quote from Smokey: “lol niet eens winst op zo een klein vlootje xD ” Wat doe jij hier trouwens? Is #Gevechtsrapporten niet meer jouw sectie?
-
Quote from Smokey: “ga je dalijk ook nog zeggen dat freya noob is? je noemt topspelers noob terwijl je zelf niemand voor serieuze waarde gepakt hebt of ook maar iets van vloot hebt als wij met zn allen full fleet gaan op jou kan niemand je meer redden NIEMAND ” Quote from Juice: “@Smokey Negeer deze fabeltjes krant. Deze man noemd ons noob ik ga stuk! Hij en ze alliance mattie's zwaar zijn totaal niet eens 1 Moc speler whauaha Dream Discipline dream Pak je sprookjes boek en ga verder lezen waar …
-
#1 Rhea “Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they've been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It's an opinion. Impossible is not a declaration. It's a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing.“ -Muhammad Ali- Geen slimme zet om je vloot te saven op puinruimen vanaf een maan zonder SP wetende dat de nachtbrakers van Rhea je al in het snotje hadden. Desaln…
-
[TOT: 1.679.297.000] McSmiley [SFs] vs. Geologist Ganimed [Moc] (A: 155.464.000, D: 1.523.833.000)
PostZoals Kamikaze al opmerkte zonde van het puin + naraids, maar mag de pret niet drukken. Nice hit man!
-
PostLekkere ninja mannen! Op naar de volgende
-
Quote from Smokey: “volges mij mag je hier ook geen sexistische content plaatsen dus dan moetten ze jou ook bannen. en volgens mij ben jij geen admin ofwel dan. Quote from Dicsipline: “Quote from Smokey: “slaap kindje slaap ” Quote from El Patron: “Quote from discordia: “Als dit geen neu### word weet ik het ook niet meer Ontopic nette slag ga zo door discipline. Ik zou bijna uit de vmode komen om wat mee te schieten maar helaas nog steeds gebrek aan tijd. ” c10.jpg ” ” ” Ik weet niet wat jij ond…
-
Quote from discordia: “Als dit geen neu### word weet ik het ook niet meer Ontopic nette slag ga zo door discipline. Ik zou bijna uit de vmode komen om wat mee te schieten maar helaas nog steeds gebrek aan tijd. ” c10.jpg Houdt het allemaal lekker spannend toch. Wordt zo'n saaie boel anders Slinger die deutfabrieken maar aan hehe
-
Ik voel een ban aankomen... on: Pakken wat je pakken kan, elke 100k is 100k boys