Search Results
Search results 141-160 of 191.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker bezig, alle beetjes helpen suc6!
-
[TOT: 1.337.439.000] El Patron [ZWAAR] vs. Iron Maiden [GFP] (A: 159.530.000, V: 1.177.909.000)
PostIn onze wekelijkse rubriek 'langs de velden' sprak #ZWAAR met de legendarische Heavy Metal band Iron Maiden. Zij waren dit weekend in Nederland voor een kort optreden. Onze verslaggever Hans von Schlongenhammer was ter plekke en sprak met hen over dit flitsende bezoek; De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 200.000 Zwaar gevechtsschip 50.000 Kle…
-
Da's een aardig mijntje.. Mooie hit! Succes met de gs
-
Nice man! Weer 100 van die ondingen minder
-
Ik had Dechon zijn vloot al een tijd op de radar. Hij leek het niet heel nauw te nemen met zowel zijn saves als het urenlang idlen. Interesting... Maar met de goede zelfreflectie die ik heb moest ik mijn meerdere erkennen. Dit was een vloot out of my league. Na het uppen van mijn asto een kolo in de buurt gelegd en zijn vloot in de gaten gehouden. Helaas viel er weinig te fixen als in een eventuele ags omdat niemand echt in de buurt lag, dus besloten om het maar te laten voor wat het is. Nu had…
-
Had zijn vlootje al een tijdje niet meer gespot, maar zag hem gestaag groeien in de stats. Vandaag was het dan toch raak. whgwj; g@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Vernietiger 10.000 Reaper 2.500 _________________________________________ Verdediger whgwj [TIG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.077 Groot vrachtschip 2.815 L…
-
Nette hit man, weer 17 van die ondingen minder
-
Kwam deze ondingen tegen na een ronde langs de velden.. Timer op de maan + verder alles rustig = El Patron in aantocht De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.000 Vernietiger 6.000 _________________________________________ Verdediger Dechon [SFs] ________________________________________________ Ster des Doods 32 ___________________________________…
-
Kwam dit lekkere hapje tegen tijdens mijn nachtelijke 'walk in the park'. Gezien het feit dat het pal naast de top van MOC was had ik het puin eigenlijk al als verloren beschouwd, maar blijkbaar vonden ze me aardig genoeg om het puin zelf te mogen ruimen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 25.106 Licht gevechtsschip 75.102 Zwaar gevechtsschip 5.…
-
Netjes!! Behoorlijk lekkere winst ook zeg. Op naar de volgende..
-
Lekkere klapper! Niet saven is rebuilden. Simpel.
-
Quote from Majestic: “Mooie slag! Helaas vergeten dat dit er nog lag eigen schuld natuurlijk. ” Thanks voor je sportieve reactie man! Kunnen 'bepaalde' mensen binnen deze uni nog wat van opsteken Quote from Determination: “Lekker hoor. Je weet er altijd weer een leuk verhaal omheen te bedenken. Moet je iets mee doen ” Hahaha, dank voor het compliment! Wellicht dat om deze reden de Sales mij ook wel aardig ligt
-
Op de terugweg van ons feestje op het hoofdkwartier van #ZWAAR zag ik langs de kant van de weg dit groepje AUDI fans staan. Wat bleek? Ze stonden zonder benzine. Zo sociaal als ik ben netjes gestopt, het groepje AUDI fans achter in laten stappen en ze het gebrul van mijn AMG motoren laten horen. Ook ik moest uitkijken dat ik niet te veel hooi op m'n vork nam. Maar bleek allemaal precies te passen. Eind goed al goed! Na de eerste AGS Expert slag, ook maar meteen mijn eerste solo Expert slag in R…
-
Stukje werfproductie oid? Niet te veel nadenken, gewoon gaan. Werd me niet helemaal, of zeg maar helemaal niet in dank afgenomen. Resultaat; Een Dikay op tilt die er wat DM tegen aan smijt en met een maantje inner is komen liggen. Gezellig! Speltip 61; Gewoon saven, scheelt je een hoop DM! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Reaper 2.500 Kruiser 11.111 Slagschip…
-
Deze schildpad zag ik van de week na lange tijd v-mode weer eens uit z'n schulpje kruipen. Plannetje gemaakt binnen de ally en datum vastgepind. Helaas kon m'n maatje Assasin niet mee omdat het uiteindelijk allemaal wat later werd dan gepland (ik kom nergens op tijd, story of my life) maar ook met z'n 2en hebben we hier een prima winst aan over weten te houden. Was me een waar genoegen Jack!! Zie hier de eerste AGS Top10 in Rhea van onze kant De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-11-2021…
-
[TOT: 1.847.846.000] Robbendinho [Turtles] vs. Skyrone [ZWAAR] (A: 262.524.000, D: 1.585.322.000)
PostEerste negatieve HoF voor #ZWAAR... en ehh Skyrone, dat is de verkeerde kant hè... @Robbendinho flinke puist gs pak je daar mee zeg. Doet pijn om te zeggen, maar doe er wat leuks mee
-
Aangezien een eerdere poging op een van de audi's mislukte moest ik toch ergens de geleden brandstof schade verhalen. Zo gezegd, zo gedaan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Vernietiger 2.000 Reaper 2.500 Interceptor 2.500 _________________________________________ Verdediger RBR-33 [Audi] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.409 …
-
En maar blijven denken dat ze veilig liggen met een zak knikkers achter die smerige defence Netjes afgestraft heren. Altijd fijn om die V8 RS motoren weer eens goed te horen brullen. Succes met de gs!
-
Yum Yum, dat zijn pas maaltijden
-
Strike 3/3 You're out! Lekker zeg