Search Results
Search results 321-340 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
metje gestole acount bah bah Kami @ 30-10 09.05 | Warn voor spam/trolling.
-
[TOT: 63.189.000] ADMIRAAL INSI [F-E-L] vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 1.189.000, V: 62.000.000)
Postben pas net paar uur uit v he xd dusja word beetje lastig dan xd maar vuurwerk komt vanzelf kami even geduld nog ghehe en @Kamikaze ik mag buigen zeggen ! heb al 2x ze dm vloot nr 1 aanbonke geschoten,en hij daarin tegen heeft niet meer als een 16mljoen spio raid xd ,dus ik kan wel zeggen dat meneer buigt zeker tot nutoe,alleen toegeven vindtie nog lastig xd ,respect word vanzelf (alweer) eringeslagen just need some time
-
[TOT: 63.189.000] ADMIRAAL INSI [F-E-L] vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 1.189.000, V: 62.000.000)
Postniet zo stoer doen begin te buigen alweer! je zegt tot snel xd we spelen al 203 dagen in uriel nouja ik minus 37 dagen en tot nu toe zeg en roep jij van alles maar wederom waar zijn jou raportjes??? behalve die 16 miljoen verders heb je niks ge presteerd dus hou die namaak uit spraken maar lekker voorje tot je echt is iets heb laten zien tegen de insi master hahahaha noobie
-
Postdat wist je wel want ik had jou daar gistere avond nog gespiod en ik keek even of je nog steeds te beroerd was omte saven xd buigen (alweer)
-
Posthet houd niet opniet vanzelf XDXDXDXD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L] ________________________________________________ Kruiser 8.000 _________________________________________ Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Pathfinder 2.000 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L] ______________________________________…
-
lekkere winstjes maat hoppaaaaaa glrb kenmphaan
-
whahaha ik heb niks te bewijzen in uriel xd kijk de raportjee maar jij daarin teven mag nog.wel wat.posten xd tot nu toe heb jij aleen grotemondnop forum gehad maar meer ook niet xD ik daarin tegen heb iedereeen aangepakt en qan stront gespeeld dus laat jij eerst maar is wat zien spuit 11 Kami @ 27-10 20.05 | Pré warn, we weten het ondertussen wel. PM verstuurd.
-
nenee met v9gel heb ik niks mee te maken en sowieso speel ik undercover kom aleen jou acount omzeep.helpen daarna stop ik xd dit is persoonlijk geworden xd ga jou overal voorschut zette in nl servers xD suc6 piraat zal je nodig hebben xd enne je weet het ik zet alvast weer bakkies koffie xD ik val namelijk niet inslaap 2X xD *KNIP!* Mooi gepakt sowieso altijd leuk om de nr 1 te beroven va ze gs xD deed ik bij piraat ook dm.koning nr 1 of niet gewoon schijt kan ook gewoon kapot xd enjoy the goodi…
-
hahaha @Piraat kale.mag.mis het vaakst gecrashed zijn in uriel maar jij bent het meeste kwijt hahaha nirt naast je schoenen gaan lopen jij buigt voor insi xD kom ook virgo spelen zal je daar ook even voorschut zetten piraat xD seeyaa soon
-
nice one enjoy the goodies