Search Results
Search results 241-260 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekkere slag weer, hoef ik mij ook weer eventjes geen zorgen te maken dat powercow mij in ging halen HF met de winst, powercow gl@rb
-
Spot sim fly, stond activiteit toen ik vloog en zag dat er ineens op 3 planeten activiteit stond waaronder z'n HP vlak na launchen, dus dacht dat ik weer eens voor niets vloog, 20 sec voor impact kwam echter overal tijd, dus ben bang dat ik precies na zijn check gelaunched heb Geluk moet je ook soms hebben he De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Interceptor 4.000 _…
-
[RIP kill][TOT: 10.250.000] GeneralDuke [Bro] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 250.000, V: 10.000.000)
PostLeuk hofje hf met de winst Donald Duck gl@rb
-
Ik was op de vlucht voor alle maantjes maar even de hogere mw'n ingevlogen, daar aangekomen kreeg ik een tipje van Heman Zag er wel lekker uit dus meteen even gesimd en leuk winstje, helaas was die on. Even later was die echter offline, dus meteen gevlogen, lag wel minder vloot, want die was blijkbaar op pad, dus die kwam thuis en er was wat bij gebouwd, dus m'n vrachters kregen het er maar zwaar mee... Maar nog steeds winst, dus extra rec's gelaunched en door gevlogen, had ik ook nog een worst …
-
Lekker klapper weer mannen Hf met de winst Bloodtrail gl@rb
-
Lekker raidje hoor, had die nu maar sats gebouwd, dan was die veilig voor je geweest Admiral Lagoon gl@rb
-
Lekker winstje hoor Gambit Helaas kwam die op tijd online om de naraids en een deel van het puin veilig te stellen... Jillian gl@rb
-
Krijg je hem eindelijk zo ver om rec's te bouwen, worden ze meteen weer gesloopt Jammer takeoff gl@rb
-
Dit is wel een lekkere Gambit, tja Takeoff zelfs turtles moeten saven Gl@rb
-
Fnatic, altijd het zwarte schaap als iemand van Bro wat prakt Deze keer was ik het eens niet!! gl@rb Gambit hf met de winst
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
PostQuote from JamesCameron: “waarom hebben ze jou nooit als GO aangenomen Kreela? Zo'n bikkelharde nomercy banhamer was echt fantastisch geweest @swami.. Ik doe mn best... Maar mn cheats laten me maar niet stoppen met stijgen!! ” Hij heeft wel een punt, je zei zelf al in de slag op mij dat je twijfelde om weer deut te wasten, maar jouw cheats lieten natuurlijk zien dat ik in een welness centrum zat... Laag hoor, als je zo moet winnen
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
PostJammer Kreela, ik had je graag zelf geprakt Lekker slagje James, niet te hard uitlopen he, ik ben nog bezig met m'n rebuild... edit: Ahumm... minen, ik ben nog bezig met minen bedoel ik
-
Nee wacht even James, wij zijn nog bezig met terug halen, jullie staan voor Lekkere ninja mannen hf met de winst, blackhawk gl@rb
-
Lekker slagje hoor, dikke winst hf ermee Kale gl@rb