Search Results
Search results 281-300 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zal ik ook maar even reageren Zelf had ik voorgesteld om de opslag van een bommenwerper te vergroten, simpelweg omdat de enige kennis die ik heb is wat ik tegenkom in de honderden sims die ik doe tegen allerhande targets en ik altijd het probleem heb dat daar waar de bommenwerper zou moeten shinen en het beste schip zou moeten zijn, het simpelweg waardeloos is omdat ik de grondstoffen niet mee kan nemen en grote vrachters massaal sneuvelen in het gevecht. Simpel gezegd heb je 3 soorten targets w…
-
Het is nog niet herbouwd, dus maak je zorgen
-
Dat deut verspillen doe je toch echt zelf hoor Tja wat kan ik zeggen eerste crash in deze uni sinds juli denk ik waarbij ik echt wat liet slingeren. Have fun ermee, avondje filmpje kijken wordt lastig met iemand inner die onder de 5 min vliegt en meerdere malen random launched terwijl ik on ben Was aan het idlen op de mobiel, tja dan check je wel eens te laat Ik moet het dan maar weer eens terug halen en misschien m'n sub in mw 5 overwegen Have fun met de winst
-
Inderdaad en dat vond ik ook belachelijk, 10 dagen later lag hij dan ook netjes terug op mijn maan + winst Ik probeer een statement te maken tegen bullies die altijd maar gaan liggen IPR'n, bashen zonder reden en manen blazen omdat ze zelf fouten maken. Ga gewoon verder met je spel en neem maatregelen dat het niet weer gebeurd. Je mag natuurlijk doen wat je wilt, mij lijkt het vrij nutteloos om dit heen en weer te doen. Ik vlieg ook niet zomaar de sats van andere spelers kapot puur om te kutten,…
-
Jouw manen draaien ook niet op fusie, in plaats van gewoon een beetje normaal te doen nadat je de tijd hebt om af te koelen zet je dus dubbel in Is mooi dat mensen hier dan ook meteen kunnen zien dat het niet een vlaag van boosheid is maar gewoon jouw persoonlijkheid... Moet je lekker doen hoor, als het moet kan ik ook vervelend zijn, ik ga wel weer normaal spelen zodra je gestopt bent Anyways mijn aanbod om gewoon normaal te doen naar elkaar staat ook gewoon nog en ik zou zeggen leer gewoon van…
-
Kijk dit vind ik altijd zo jammer, dat zo'n bedreiging van kleinere spelers werkt... Geef dan gewoon toe dat je te veel liet slingeren, overkomt iedereen wel eens je bouwt een paar uur aan mijnproductie aan plasma's bij en dan is het probleem weer opgelost. Dat je gewoon rustig satjes bij bouwt en gsjes laat liggen terwijl je inkomsten groter worden is logisch. Iedereen heeft dan dat punt dat die over die treshold heen gaat waardoor het voor iemand winstgevend wordt om te vliegen. In plaats van …
-
Lijkt mij idd een prima raid, je kunt natuurlijk ook in de plaats daarvan lagere spelers bashen voor minder winst... James lijkt mij dat dit zo gerebuild is, succes ermee
-
Leuke ninja mannen Kale gl@rb
-
Nou nog maar eentje dan, moet toch blijven hofspammen he Deze had iets meer winst, vooral lekkere deutjes De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Interceptor 2.000 _________________________________________ Verdediger Dreadhead [ESA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 16.000 Kolonisatieschip 1 Recycler 1 _________________________________…
-
Iets over bw's dan maar weer met de lgtjes Dikke vette winst De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Groot vrachtschip 500 Licht gevechtsschip 77.417 Kruiser 500 _________________________________________ Verdediger TOTO ________________________________________________ Groot vrachtschip 40 Bommenwerper 40 Zonne-energiesatelliet 250 Vernietiger 11 Raketlanceerder 12.113…
-
Naja 't is dat ik gevorderde wel post, dus bij deze een gevorderd raidje Graag wil ik nog toevoegen dat ik bommenwerpers waardeloze schepen vind De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 80.000 Kruiser 500 _________________________________________ Verdediger henk71 [CGP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 200 Groot vra…
-
Als je ergens een ingame account ergens hebt dan krijg je ingame een melding dat er een nieuwe uni start en het wordt meestal een paar dagen van tevoren aangekondigd op het forum Hoewel ik het niet erg zou vinden als het eerder / duidelijker aangekondigd zou worden Verder snap ik niet dat mensen denken dat alles nu al bepaald is, het spel is niet eens echt begonnen, ja een voorsprong in het begin is handig maar ook niet alles. Anyways OT lekker hofje Monfy Hf met de winst en Loolnood gewoon rebu…
-
Eerste hof [TOT: 4.116.000] Zetsubooteki [INQ] vs. Bloodtrail [BSG75] (A: 360.000, V: 3.756.000)
PostLekker slagje hoor 2.5 mil winst, moet oppassen dat je me dadelijk niet voorbij schiet Bloodtrail gl@rb
-
Net dus weer gesimd, defje van 35 mil, 1k. bw's komen er makkelijk door, maar had maar 4% raid dan. 2k. gv erbij en nog ging zowat elke grote vrachter kapot. Dus 1k. bw's ingeruild voor 10k. xers en 400 gv en toen was er gewoon meer winst. Elke keer als je GV moet sturen bij je bw's gaan ze helemaal kapot, daarbij zijn de vliegkosten van bw's ook gewoon te hoog. Op deze manier is de bw'er gewoon waardeloos. Ik denk dat bij turtles over het algemeen de winst moet komen van de raid, dus lijkt mij …
-
Spot, sim, fly, verder niet veel bijzonders, gewoon wat werfproductie gesniped, maar goed 't is een gevorderde en die post ik wel nog De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Slagschip 2.150 Interceptor 12.500 _________________________________________ Verdediger pino [MoO] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 6 Kruiser 365 Slagschip 452 …
-
[TOT: 1.410.445.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 144.250.000, D: 1.266.195.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostDikke winst, lekker hoor Jedi jammer dat je stopt, nooit echt gesproken tot recentelijk, maar goed misschien eventjes in vmode en dan over een tijdje terug komen Klapstoeltje hf met de winst, bouw er maar wat nietjes van, volgens mij heb je er daar nog niet genoeg van
-
De gevarendriehoek dat je wordt aangevallen updaten als je online bent
swami_dude - - The Docks
PostNog steeds vind ik het geen overbodige luxe als GF gewoon zoiets simpels zou inbouwen in hun spel...
-
Weer eens een postje van mij, dit solo slagje vond ik toch wel leuk genoeg om met jullie te delen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [DaS] ________________________________________________ Kruiser 69 Slagschip 17 _________________________________________ Verdediger Friend [TP4L] ________________________________________________ Klein vrachtschip 36 Groot vrachtschip 2 Kruiser 27 Recycler 8 Spionagesonde 14 Raketlanceer…