Search Results
Search results 341-360 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
kijk even je verloren vloot punten XD je bent gekrenkt en verzint van alles om je zogenaamde eer en trots niet te krenken!, maar ezeltje van uriel XD ik weet het je wilt het niet .maar helaas het is al gebeurd XD 2x toe ik weet het je wilt het niet maar je acount is om zeep geholpen xd tot 2x toe ik weet het je wilt het niet maar insi is baas en jij buigt XDXDXDXD ik weet het je wilt het niet maar alles staat op forum XD ik weet het je wilt het niet maar de ware on verslagen vloot koning is insi…
-
hahahaha ja jij heb wat te bewijzen op forum he XD haha ken je het gezegde een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen XDXD piraat jij vind je zelf heel wat en vind je zelf een goeie fleeter XDXDXD whahahaha tot 2x toe flink je bank rekening geplundert omje positie 1# te kopen en dan tot 2 x toe in de zelfde melkweg zelfde tijd en zelfde spelers gesloopt worden vind ik prachtig XDXDXDXD skills above money heel mis krijg je nog een kans om je zelf te bewijzen tegen over de vloot koning van uri…
-
hahahahah lol broekjes xd grootspraak heb ik niet dat heeft enkel piraat xd punt 1 piraat heeft nog steeds niet meer als 16 miljoen weten te slopen en of stelen bij insi master,en hoeveel miljard hebi k van hem gesloopt en gejat punt 2 dit is de 3de keer dat hij 500 euro erin pompt xd hijs al 2x de nr 1 zware overvloot verloren dusja 3de is scheeps recht he(; punt 3 ikheb geen groot spraak kijk even naar de hall of fame en gv raportjes mij vs piraat punt 4 dat hij kale sloopt betekend niet datti…
-
en weer pompt meneer er 500 euro in hahahahaha 2x toe ben je al af gegaan xd lekker blijven investeren indat gesloopte acount xd zonde man xd hoe het ook went of keeert waar jeje acount ook heen merged xd aand punten al altijd te zien zijn dat insi piraat toch net even iets 2 much was hahahaha ik gaat even lekker genieten van het weekend
-
stand insi vs piraat oorlog 3 staat nu op 14-0 Xd volgende planeet :D:D:D zo blij dat me plaatselijke farm uit v is ik weet zijn main fleet al mis vanavond een moonblow [TOT: 13.688.000] ADMIRAAL INSI [Lms] vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 0, V: 13.688.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 16.000 _________________________________________ Verdediger Het…
-
Quote from Piraat: “wie niet saved , moet niet treuren dan vraag je erom ! ” daar weet jij alles van he XD niks moois aan als het oo zooon manier moet... helaas blijven er weinig eervolle spelers over en worden dit soort streken als maar meer uitgevoert in ogame... mijn persoonlijke mening hier over is simpel ,het is simpel en het blijft simpel xd niks spectaculairs aan zo kan iedereen het
-
inlog event
ADMIRAAL INSI - - Spel
Postzou idd niet verkeerd zijn xd
-
meneer vliegt continu op kale nu was ik net even te laat anders had ik een ninja kunnen gooien maar wie weet kan dat nog xd zal niet de laatste keer zijn dat meneer vliegt,ik besloot te springen en meneer bang te maken en ja hoor dat lukte meneer pulde en sprong direct weg uit mijn inner stelsel xd ideaal want dat gaf mij de mogelijkheid zijn planeet even flinkte bewerken als van oudst xd de score piraat vs insi staat 7-0 nu insi pakt weer de leiding XD [TOT: 15.294.500] ADMIRAAL INSI [Lms] vs. …
-
hier alleen de slagen posten van de nieuwe gestarte oorlog oorlog nr 3 stand van oorlogen 1-1 ,mogen dit de echte eind finale zijn goodluck everyone