Search Results
Search results 501-520 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
jij zou mij wel even aan het huilen maken en jullkie beweerde mij en kale wel even op te poetsen in uriel xd no uwe wachten nog steeds xd bang dat jullie net als piraat slaag krijgen??? kom dan metje grootewaffel dan prop ik jou vlootje ook effe in me recs xd
-
@Vogel kommie nou nog terug naar uriel ??? dan kan ik je terug je kooi in beuken xd jullie zijn allemaal wel stil he na piraat ze oerknal xd \ @Zippy @Vogel aleen klapstoeltje heeft gereageerd xd hahaha pussys geworden jullie of toch inzien nu dat insidious te machtig is Xd ik zal geen vloot bouwen zodat het eerlijk blijft xd ik zouzeggen even terug komen en het afmaken! niet stil zijn eb ont vluchten!
-
@Zippy kommie nog spelen of hoe zitdat xd kijk wat we met piraat hebben gedaan xd of ben je pussy geworden kijk, huiver en leer…zo ‘klap je iemand onder een volwassen schoenzool’ evil5.gif idd kijk naar piraat
-
ben je stil vogeltjeXD kijk wat ik metje billiebonker piraat heb gedaan Xd geen reactie xd kom dan nr 1 vloot meester ! SLAAAAAG there can only be one the master Kami @ 14-09 21.20u | warn voor spam.
-
begeleiding heeftie zeker gehad zo ze kist in 30miljardvloot!! daarna die kist dicht geschoten met een spijkerpistol en piraat ze vloot begraven XDXDXDXD bye bye BLAASKAAK met iligale adons en dmbonne XD
-
ik geloof dat piraat de kreupele is bassie xd anders maak je ook even een acount of neem je die van piraat sloop ik jou ook effe grote bekken zat xd kommaar is een raportje halen tegen mij !! dan praten bassie heet je broer adriaan?? (CLOWN) ik heb schijt aan piraat schijt aan jou en je aanhang!! IK BEN INSIDIOUS JONGUUU VRAAG PIRAAT EN SMURF HOE TOXIC IK DIE BEWERKT HEB VOOR IK ZE MAIN PAKTE XD IK HAD MAAR VLOOTJE VAN 3MILJARD EN SPEELDE DM ABUSENDE PIRAAT HELEMAAL AANSTRONd XD befaamt istie ni…
-
grootste zieleppoot ooit xd als jij echt zou stoppen zou jij je acount weg doen en zeker niet an kale of mij weg geven zols jij het verwoord en aan mij al helemaal niet aangezien je een hekel heb mag je zeggen is wederzijds jonge!! dus feitelijk heb jij over de 1000 eurotjes aan kale en insi gegeven haha dankje wel droeftoeter xd lekker stoppen jij !! heb je dus niet aleen verlslagen maar ook nig is ogame uit gewerkt!! lekker met de staart tussen de bene afscheid nemen jij ! heerlijk !! ik lach …
-
tuurlijk piraat feiten liegen er niet om plus het feit meerdere hebben jou on gezien en last van jou gehad vancht!! je bent gewoon voorgaas gegaan je heb niks weg gegeven! ga nou maar lekker met je kindere en vrouwtje tijd besteden want ogame is klaar voor jou ! heb je ultiemate schande gegeven klaar al jou beloften ben je niet na gekomen en ik de mijnje wel zoals gezegt binen kort vlieg jij niet meer! en hier heb het het dag piraat droeftoeter clown eerste class ..ownee een debiel die zich zelf…
-
ja hij had zoon grote mond iedereen aan te pakke en ik zal de laatste zijn benoemde die meerdere keren en wie gaat er nudroevig met de staart tussen de benen weg!! zal je zeggen piraat als je ooit nog een keer terug komt in uriel blaas ikal je maantjes op en prakke we die ic ook effe vanje!! DIT IS ULTIEME BEWIJS DAT PIRAAT HARDDE KLAPPE HEB GEHAD LETTERLIJK URIEL UIT GEHOEKT!! ZOALS IK AL EERDER BENOEMDE SPEEL HEM 4KANT WEG !! HIER ULTIEME BEWIJS!! samen met me kameraad kale hebben we een einde…
-
Danku Danku @kami XD @kale het was me een genoegen!! hoogste tijd omdie mijntjes maar weer aan te zetten
-
lul verhaal zo kom je er niet mee weg!! jij bleef heel de nacht wakker viezerik!! en viel uit eindelijk imnslaap ja en je was je vloot vergeten xd want je zat continu mij te spyen om mijn vloot te zoeken xd en nu je gepakt ben zo afdroeteren xd hahahaha ga idd maar wat anders doen xd uriel hebben we je letterlijk uit geschoenzoold!! neem die billiebonker aanhang ook gelijk even mee beetjelullig voorze XD laat je hun nu solo achter met poep eco weinigvloot en team captain xdxdxd tjaa het welduide…
-
jullie wouden vuurwerk en grote slagen!! hier hebben jullie befaamde piraat die voor deze post alweer droevig zijn speech loopt te houden!! bij deze hebben we idd piraat de uni even uit gewerkt!! dag piraatje!!en wat had ik gezegt wij lachen het hardst en het laatst!! BUIGEN VOOR ADMIRAAL INSIDIOUS!!! & KONING KALE!!! het was een hele lange nacht meneer wou maar niet slapen en viel midden nacht nog cannon aan nouja dat probeerde die hij was van uit 4 naar 3 gesprongen met zijn ic tussen tijd kre…
-
whahahahaha zegt een debieltje die eerst 10k spijkers in ze klauwe schiet en daarna 10k ic zo kale ze recs in XD wie is hier nou debiel XD jij bent het voorbeeld zelve XDXDXD ja en iligale bots dan XD kom nie praten piraat je blijft doorgaan xd kijk even je prestatie van vanacht en vanmiddag XD val je keer aan kan je dat zelfs niet XDXDXD
-
BOTSSSSSS ZOOONGROOTEVUURBAL JONGUUUUU BAMMMMM XDXDXD THE FORCE IS STRONG BY LMS!! piraat zijn verweer hij schoot zichzelf vanmiddag met een spijkerpistol door ze vinger en vond het slim om direct erna ze 10k ic te flashen maar inplaats van flashen werd het reccen XD voor kale dan zo hopsakee wegermee!! mooie gatekill maat enjoy the goodies!! xd we gan zijn eigen gs tegen hem gebruiken xd zaldie leuk vinden whahahahahahahahahahahah piraatje toch xd 2x binne 24 uur stuk vliegen echt een piraat xd…
-
mooie slag maat!! enjoy the goodies THE FORCE IS STRONG BY LMS
-
hahahah weer zoon weerzinwekkend antwoord jullie zin gewoon uitgelult vandaar dat dat bijdehante gedoe ook stopt vanaf jullie kant Xd kijk naar jullie zogenaamde befaamde DronkespijkerschietendepiraatXD eerder brokkechinees XDownee dat is japans he kamikazeXd nouja je snapt me wel neem ik aan tegenpartei heeft niet veel hercencellen overgehouden snap ikwel dat krijg je van al die iligale adonsKUCHKUCH feesjes Xd mis wat minder de post of krant lezen dan kommie tenminste nog ergensXD zouvooral pi…
-
idd klappie goeie fundering en verweerXD lekker afdroeteren samen met piraat en terug naar je knikker uni kun je knikkeren met piraat Xd mis leertie dan nog is wat xd
-
hahaha zeg dat tegen je iligale adongebruikende debiele billiebonkervriend die zih zelf vanmiddag met een spijker pistol door ze vinger schiet XDXDXD en vervolgends 10 k ic launched en zo kale ze recs invliegt en dan vervolgends ingane mij een dbieltje noemen XDXDXDXD kijk de feiten xd je maat zet jou en je team voorschiut klappie wrm ga je nog met hem om of zitje uberhaupt inze teamXDXDXD lachg me rot om jullie dwaasjes die naast hun schoentjes lopen die ze allang niet meer passen xd plaatst ma…
-
jaja redenen smoesjes elke keer weer en nu ingame lopen slijmen bah bah gewoon eerlijk zijn vanaf nu die iligale adons verwijderen je excuses maken en mis laat ik heel inde uni gewoon je zogenaamde trots en eer doorslikken het is klaar piraat hebben genoeg bewijs en ik zeker dat je nog niks heb kunnen doenbij me en datje afgelopen 2 dagen flinke slagen heb gehad in je punten vloot en erepuntjes etc denk dat je dondersgped weet dat jij niet het baasje bent !! en ja ik wet het je wilt het niet je …