Search Results

Search results 21-37 of 37.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hij kwam net na de aanval online Nette reactie van hem gekregen Jammer dat je stopt in Yildun Vloot combinatie was niet zo netjes om aan te vallen maar moest een melkweg over en heb uh uh (HAD) deut te kort *grijns* On 25-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 42.712 Large Cargo 63.395 _________________________________________ Defender Dunker ________________________________________________ Sm…

• On 21-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Flappie [TOXIC] ________________________________________________ Cruiser 20.000 Battleship 15.000 Battlecruiser 10.000 _________________________________________ Defender De Klier [POWER] ________________________________________________ Small Cargo 111.359 Large Cargo 69.433 Light Fighter 399.037 Heavy Fighter 11.172 Cruiser 25.602 Battleship 5.107 Colony Ship 1 Recycler 13.482 Espionage Probe 65.111 Bomber 708 Destroyer 6.190 …

• Na meerdere malen een ninja geprobeerd te maken bij hem is het dan eindelijk toch een keer gelukt MEGA veel geluk omdat Flappie op zijn telefoon zat en niet goed kon zien dat de vloot waar hij op vloog anders was bij zijn eerste spio En de maan waar ik van af sprong Vlootloos was vol met GS lag en ook die nog werd bespioneerd na de sprong Flappie veel succes met het herbouwen van die paar scheepjes (dat is bij jou snel genoeg gebeurd denk ik) On 21-07-2023 --:--:--, the following fleets met in b…

• Zijn natuurlijk nog een stuk of 6 aanvallen hierna om alle verdediginig weg te halen en zo Maar ach die plaatsen we maar niet word anders een soort van vervuiling *grijns* On 19-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000 _________________________________________ Defender Manoli [TOXIC] ________________________________________________ Rocket Launcher 9 Light Laser 35 Plasma Turret 24 ________…

• On 19-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000 _________________________________________ Defender Manoli [TOXIC] ________________________________________________ Rocket Launcher 12 Light Laser 46 Plasma Turret 37 _________________________________________ After the battle ... Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000 ( -0 ) _____________…

• On 19-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000 _________________________________________ Defender Manoli [TOXIC] ________________________________________________ Rocket Launcher 15 Light Laser 76 Plasma Turret 50 Large Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle ... Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000 …

• On 19-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000 _________________________________________ Defender Manoli [TOXIC] ________________________________________________ Rocket Launcher 23 Light Laser 124 Plasma Turret 75 Large Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle ... Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000…

• On 19-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Battlecruiser 3.000 _________________________________________ Defender Manoli [TOXIC] ________________________________________________ Large Cargo 150 Solar Satellite 100 Rocket Launcher 33 Light Laser 193 Plasma Turret 100 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle ... Attacker De Klier [POWER] ___________…

• On 19-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Light Fighter 300 Small Cargo 39 _________________________________________ Defender Manoli [TOXIC] ________________________________________________ Espionage Probe 870 _________________________________________ After the battle ... Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Light Fighter 300 ( -0 ) Small Cargo 39 ( -0 ) ___________…

• Een hoop aanvallen op de verkeerde plek geplaatst maar dat zal best geregeld worden denk ik nu 1 op de goede plek On 19-07-2023 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker De Klier [POWER] ________________________________________________ Cruiser 100 _________________________________________ Defender Manoli [TOXIC] ________________________________________________ Espionage Probe 153 _________________________________________ After the battle ... Attacker De Klier [POWER] _______________…

• *grijns*

• En ik had nog even op me telefoon gekeken Loop naar beneden pak koffie en log in ships rood driehoekje in beeld veel succes met de GS

• Ik heb ze vandaag allemaal weer gemaakt

• Hij had vandaag 6 manen nodig Die tellen vast mee in jullie oorlogje *grijns*

• Ja inderdaad Inssie succes met de oorlog Ik hoop natuurlijk dat je tegen die 2 Dmmmers op kan Ohw even voor de rest van de spelers een poosje geleden toen ik nog in de alliantie J-Joh zat Toen werd er door een Speler van RGK tegen de leider van J-Joh gezegd dat die mij op de phalaxn Manen heeft zien geven aan Insie (wat niet waar was) En daardoor werd er bij J-Joh het vermoeden gewekt dat ik dus samen werk met Insie (wat hun natuurlijk pertinent niet willen) en wat ook niet waar was Door die ver…

• Ik zag v Kleef de dag er voor al neuzen rond me planeten en dacht ach zal wel mee vallen Was op weg naar me Mail (daar ligt wel wat DEF Zou die het doen?? paar uur later log ik in en JA hoof Volle aanval Ik terug DIRECT me vloot terug (zonder enig ander activiteit niks geen pm direct pullen Kikero Of het toevallig was dan je goed lanxte of puur mazzel Ja 2 seconden zat je er achter (respect) Had voor de slag al al me schepen die ik verloor in de werf iiggen Maar de GS die je pakte (ja die mis ik…