Search Results
Search results 141-160 of 282.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 2.887.256.000] Deluxe [Next] vs. Nugget (A: 0, V: 2.887.256.000)
Buckert - - Hall of Fame
PostGa toch knikkeren jongen!
-
[TOT: 5.251.496.000] Contractor vs. Klopp [Ex Play] (A: 3.839.566.000, V: 1.411.930.000)
Buckert - - Hall of Fame
PostQuote from JamesCameron: “Tsja, met heel TROL in vmode en nickjuh die zodra de chizo kust veilig was al blaffend unie 3 in is gerend is dit de kwaliteit die overblijft... Alex die in zn (klap)stoeltje in slaap sukkelt en terwijl die door het krakkemikkige ding heen zakt een domme dief plet die het op de uit-zijn-zak-gevallen telefoon had voorzien. Zonder (al te veel) dollen, leuke hit! En leuk dat je weer in de ally zit Hf met de winst ” Kan niet meer zeggen dan: Held @Alex tof dat je in ieder g…
-
[TOT: 24.787.066.000] Tjappie vs. UnderWorld [SQPR] (A: 5.439.690.000, V: 19.347.376.000)
Buckert - - Hall of Fame
PostFijne winst zo nerd mooi al die pushaccounts kapot rammen!
-
[TOT: 424.334.500] Deluxe [Next] vs. de Zwerver [JIGSAW_1] (A: 40.236.000, V: 384.098.500)
Buckert - - Hall of Fame
PostPrima winst zo maat, aanpakken die push accounts
-
Wordt er nog wat aan de server specs gedaan toevallig? Ik ga van 7x eco naar 6x, en van 70% deut verbruik naar 100%. Dus én ik produceer minder én het vliegen kost véél meer. Daarnaast wil ik ook wel erg graag mijn 350.000.000 vernietigde militaire punten terug.
-
[TOT: 9.278.340.000] Opa Koos vs. Back_pass [TaO] (A: 1.023.508.000, V: 8.254.832.000)
Buckert - - Hall of Fame
PostAanpakken die handel ouwe! Lekkere winst zo, next!
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Buckert: “Doen jullie door de merge ook forum posts verwijderen? Waar zijn jullie toch in godsnaam mee bezig. ” Gewoon verplaatst naar de juiste afdeling: [TOT: 10.925.727.000] Buckert vs. Nugget (A: 2.106.898.000, V: 8.818.829.000) Je had ook gewoon bij je eigen profiel op posts kunnen kijken en dan had je het direct gevonden. ” ACCESS DENIED!!!!! dat kan ik niet zie he
-
Doen jullie door de merge ook forum posts verwijderen? Waar zijn jullie toch in godsnaam mee bezig.
-
[TOT: 10.925.727.000] Buckert vs. Nugget (A: 2.106.898.000, V: 8.818.829.000)
Buckert - - Hall of Fame
PostHai. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Buckert ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 66.583 Kruiser 108.812 Slagschip 53.563 Interceptor 202.155 Reaper 34.706 Klein vrachtschip 978.647 _________________________________________ Verdediger Nugget ________________________________________________ Klein vrachtschip 3 Groot vrachtschip 93.326 Licht gevechtsschip 1.108.541 Kolonisatieschip 43 Recycler 7…
-
Ichie
Buckert - - Ex teamleden
PostSucces in het team vriend!
-
Quote from MiniMe: “Quote from Buckert: “Quote from MiniMe: “Vanaf nu zou je ook voor Zagadra kunnen kiezen. Het was een fout in het merge systeem. Als je toch naar uni 3 bent gegaan voor 17:00 uur terwijl je naar Zagadra wou gaan moet je een ticket sturen. Dan zal dit recht gezet worden. ” Ik ben zodra het lukte te mergen naar u3 gegaan, heb nu 4 relocates gekregen.Als ik er nu nog voor kies om alsnog naar zagadra te gaan, gaat het daar dan alsnog uit van mijn originele coords? Ligging is inmid…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Buckert: “Quote from MiniMe: “Vanaf nu zou je ook voor Zagadra kunnen kiezen. Het was een fout in het merge systeem. Als je toch naar uni 3 bent gegaan voor 17:00 uur terwijl je naar Zagadra wou gaan moet je een ticket sturen. Dan zal dit recht gezet worden. ” Ik ben zodra het lukte te mergen naar u3 gegaan, heb nu 4 relocates gekregen.Als ik er nu nog voor kies om alsnog naar zagadra te gaan, gaat het daar dan alsnog uit van mijn originele coords? Ligg…
-
Quote from MiniMe: “Vanaf nu zou je ook voor Zagadra kunnen kiezen. Het was een fout in het merge systeem. Als je toch naar uni 3 bent gegaan voor 17:00 uur terwijl je naar Zagadra wou gaan moet je een ticket sturen. Dan zal dit recht gezet worden. ” Ik ben zodra het lukte te mergen naar u3 gegaan, heb nu 4 relocates gekregen. Als ik er nu nog voor kies om alsnog naar zagadra te gaan, gaat het daar dan alsnog uit van mijn originele coords? Ligging is inmiddels wel een beetje verpest
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Quote from Buckert: “De delete knop werkt gelukkig nog wel, wat een droevige vertoning wederom. ” gewoon Nick even om hulp vragen ” Ik hoef niet om hulp te vragen, dat komt vanzelf.
-
De delete knop werkt gelukkig nog wel, wat een droevige vertoning wederom.
-
ook hier, de ENIGE optie die ik heb is u3.nl. Sta vmode dus voldoe aan alle eisen voor de merge; toch krijg ik foutmeldingen. Kunnen jullie dan werkelijk niks?
-
Kan ik, nadat ik verplicht naar mijn doeluni ben gemerged, nog middels die betaalde optie naar een andere uni mergen, dus ook in een ander land?
-
Quote from Independence: “@Buckert Alles herplaatsen gaat hem gewoonweg niet lukken. Ik snap wel je frustratie maar bekijk het ook vanaf de andere zijde, 100 GOs straks werkt ook niet met al die unis ” En hoe zit dat met een uni met 9 melkwegen, waar ik naartoe MOET? Ik lig nu in 1-6 netjes verspreid. Blijkt ook maar weer hoe goed dit is voorbereid, chaos incoming. In feite komt het er op neer, dat de 500 euro die ik de laatste 5 maanden heb "geïnvesteerd" compleet teniet gedaan wordt. Mooi, dan…
-
Laten we van het spel en de betalende speler nog verder hun anus oprekken. Neem ook aan dat ik ten minste 13 gratis herplaatsingen krijg? Mijn account is door mij opgebouwd op basis van de uni waar ik speel, Xalynth, en op de mensen die daar nog actief zijn. Ik wil niet random in een kut uni belanden waar ik lekker tussen de grote fleeters lig, zonder een mogelijkheid om mijn account OPNIEUW te moeten indelen. Ik heb al 12 of 13 keer voor herplaatsing betaald met DM, dat ga ik dus fijn niet NOG …