Search Results
Search results 181-200 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nette slag veel plezien met t spenderen van de gsjes Def gl@rb
-
Haha vandaag was t een slechte dag om een banaan te zijn. Leuke ags HALEY Dizzy succes met rebuild
-
Ayy eventjes inslaap vallen terecht afgestraft haha, hf met mijn grondstofjes Roel Rebuild komt goed
-
Gefeliciteerd met je eerste HoF hier, Leuk om weer iemand anders hier weer te zien :p Def gl
-
Een mooie weer Monfy, Def gl@rb
-
Lekker weer MrSaw. T begon al saai te worden hier in de HoF sectie. Def Gl@Rb
-
Bij het maken van een nieuwe aanbieding in de marktplaats mist in beide invoercellen de punten die duizendtallen scheiden. Aangezien hier vaak miljoenen verhandeld wordt is het lastig om snel te zien om wat voor hoeveelheden grondstoffen het gaat. Klinkt als iets onnozels maar bij invoer van grondstoffen bij bijvoorbeeld transporten of veiling zijn de punten als scheidingsteken wel gewoon automatisch gegeven. waardoor hier gelijk duidelijk is om hoeveel grondstoffen het gaat. Lijkt mij dat een s…
-
Netjes gespot MrSaw, haha je vult de top 10 wel lekker zo. Jammer Virgo, succes met de rebuild!
-
Lekker Yorick! laat die Hofjes maar binnen komen.
-
Lekkere eerste hof van de uni Monfy Roki GL
-
Planeet markers
PostQuote from Bolder: “Zullen we vragen of het hele ogame overgezet kan worden naar spraakbesturing? Jho, mogen we nog zelf iets doen? Nee dus. ” Ik snap niet hoe je bij spraakbesturing komt, je bent zelf verantwoordelijk voor t plaatsen van markers en het bijhouden ervan. Als je het goed op heb gezet scheelt t veel werk ja maar dat is net als iets terug vinden in een goed opgeruimde kast.
-
Planeet markers
PostPLANEET MARKERS: Mijn idee is om aan de planeten/manen in de melkwegviewer markers toe te voegen zoals te zien is in de voorbeeld in de figuur hieronder. Planeet markers geven je in een oogopslag inzicht in eerder verkregen informatie. Hiermee kan je bijvoorbeeld planeten markeren die niet of wel interessant zijn om te raiden of turtlers markeren. Ook op manen kan het toegepast worden om bijvoorbeeld aan te geven op welke manen vaak vloot te vinden is, of waar sprongpoorten en phalanxen zich bev…
-
Lekkere winst zo, leuk dat je ook nog de expovloot heb kunnen mee pakken Lord Scout succes met rebuilden!
-
Ik hou niet zoveel van horror Kok Gl@Rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El-ahrairah [PSMTS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.800 Kruiser 100 Slagschip 350 Bommenwerper 200 Vernietiger 70 _________________________________________ Verdediger horrorkok [CCA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2 Groot vrachtschip 60 Licht gevechtsschip 130 Zwaar gevechtsschip…
-
Nice! Leuke hit! Hf met de gsjes:)
-
Gratis GSjes! lekker:)
-
Lekker aan het Spammen allemaal, Veel plezier met de winstjes! Deze is natuurlijk het mooist lekkere vloot gaat zo neer Dotexe Gl@Rb