Search Results
Search results 201-220 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Klein maar toch een hele aardige winst zo!:) Sippie Veel plezier met het maantje maar de verliezen wat minder erg!
-
Friend spotte dit mooi vlootje We hebben er maar een ally uitstapje van gemaakt! Wat een rot def haha Technocrat Eclipse Gl@Rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El-ahrairah [TPB] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.100 Kruiser 40 Slagschip 45 Bommenwerper 165 Vernietiger 50 _________________________________________ Aanvaller Friend [TPB] ________________________________________________ Kruis…
-
PHALANX [TOT: 33.534.500] King Leonidas [HBS] vs. Bandit Probe [CCA] (A: 4.572.000, D: 28.962.500)
PostMooie Hof! winst is zeker lekker Zal je vloot goed doen Bandit Probe succes met de rebuild snel maar een maan regelen zodat je niet meer zichtbaar bent op de lanx
-
Na aanleiding van Nemesis reactie op King Leonidas slag wist ik ik deze ochtend zou gaan doen! King Leonidas had natuurlijk de zelfde plannen en was iets vroeger uit bed dan ik Tactical retreat was alleen helemaal niet in zijn voordeel dus ik heb netjes mijn vloot achter die van hem getimed mocht Nemesis ontsnappen Tnx Leonidas voor t weg halen van wat def:D Hier is dan mijn 3de Phalanx hit op Captain Nemesis. Zal vast weer een onderdeel zijn geweest van je grote plan hehe king motu! De volgende…
-
TheOman spotte dit mooi vlootje op zijn lanx, om de schade aan zijn kant wat te minderen mij een uitnodiging gestuurd. Dit is niet het eerste gezamenlijk tripje en er zullen vast nog een hoop volgen in de toekomst Helaas belemmerde tactical retreat om full fleet te vliegen maar toch een leuke slag aan over gehouden zo! Tnx TheOman en Moorkop Gl@Rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller TheOman [HBS] ________________________________…
-
Captain Nemesis kunnen ze beter kicken uit hun ally, nog nooit zon onsportief persoon mee gemaakt! Jammer dat zijn ally lid die er niks van af weet er voor moet boeten maar No safe blijft No fleet. Verder een leuke hof:) Emperor Darique succes met rebuild.
-
Waar vind je die targets zonder def in deze uni?xd
-
Lekkere winst zo! nog even en bijna iedereen is zwak voor je
-
Haha ja deze recs kwamen wat laat terug van een ongeplande maankans. uiteindelijk te lui geweest om ze nog te saven Veel plezier met de gs!
-
mooie vloot winst is nog lekker voor hoeveel def der staat:)
-
Eetsmakelijk!:P Nog aardig wat vloot in die soep haha Def Gl@Rb
-
DAMMNNNN :O Lekker haha Monfy!! Jammer TheBunny sterkte met de rebuild, Je staat nog hoog genoeg in de rankings
-
Phalanx [TOT: 37.545.000] El-ahrairah [TPB] vs. Renegade Vesta [IMP] (A: 8.196.000, V: 29.349.000)
PostIk had niet verwacht dat ik zo'n mooi vlootje op mijn lanx zou aantreffen Het was een twijfel geval of het remise zou worden, maar uiteindelijk hadden mijn vloot admiralen toch geen zin meer om die verrekte koepel neer te halen. [IMP] probeerde het nog spannend te maken met een counterpoging maar dat mocht helaas niet baten. Verder een sportieve reactie gehad van Vesta, helaas geen maan maar in iedergeval succes met rebuild! Rec hulp ook bedankt! Vesta was je voor maar gaaf dat je wilde helpen D…
-
Haha dat is een geluk zo net voor dat hij online komt, Weer een heerlijke winst zoals gewoonlijk xd
-
Oeh lekker al dat deut! Maar goed dat die vandaag vat minder aan t opletten was zoveel gs is niet verkeerd Emperor Volans succes met rebuild!
-
[TOT: 13.865.000] El-ahrairah [TPB] vs. Technocrat Eclipse [Scare] (A: 2.417.000, V: 11.448.000)
PostEr is een nieuwe Trailer Park in town! Hierbij presenteer ik: Trailer Park Boys [TPB] De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El-ahrairah [TPB] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.500 Kruiser 100 Slagschip 50 Bommenwerper 120 Vernietiger 25 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Technocrat Eclipse [Scare] ________________________________________________ Klein vrachtsch…
-
Het resultaat mag er zeker zijn Lekkere Hof weer Zippy!
-
Deze is wel echt nice! Haha de gevorderde komen in zicht:P Puck Gl@Rb
-
Oeh lekker. Gratz met eerste Hof:) Ik ben al paar keer op hem gevlogen maar mij is het nooit gelukt:p Hf met de gsjes! Def Gl@Rb
-
Oeh deze is lekker Zippy! Nice gespot Def Gl@Rb