Search Results
Search results 241-260 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
1ste SOLO HOF [TOT: 6.289.000] King Leonidas [HBS] vs. DoubleFlux [D-T-G] (A: 300.000, V: 5.989.000)
PostOeh had deze ook zien liggen. Leuke eerste Solo Hof! Laat de rest maar eens zien dat def je niet helpt:p Doubleflux succes met rebuild
-
Netjes gedaan Nameh! Het erge is dat ik al verwacht had dat Nameh mij zou lanxen xd helaas liep alles anders dan gepland snel maar een maan regelen Hf met de gsjes, misschien maar idd recs van maken :p
-
Ah je hebt gelijk t vlees geroosterd! Lekker de opslag van al die ss:D Hf met de gsjes!
-
Met zulke slagen blijf je wel even op 1 haha Leuke HoF! Kale jammer van dit mooie vloot maar de rebuild is zo gedaan, succes!
-
Altijd leuk om een sportieve reactie terug te krijgen! en de winst is zeker nietverkeerd Daredevil succes met de rebuild
-
Haha ja al die rot manen, tijd voor een eigen maan dan! Mooi tweede Hofje en ook een leuke winst
-
Leuk hofje! Altijd leuk als zulke vlootjes niet gesaved worden
-
Met ons zwaargeschut op pad naar Slag 1 toch nog dit pareltje gespot! Onze snelle scheepjes verstuurd om zo vlug als een haas op bestemming aan te komen. Met als resultaat onze eerste HoF in deze uni! Friend heeft weer een vriend minder, en mijn vloot vermenigvuldigd zich als konijnen. Engineer Polaris: GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Friend [TP4L] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 45…
-
[TOT: 2.948.000] Friend [TP4L] & El-ahrairah [TP4L] vs. Emperor Darique [CCA] (A: 0, V: 2.948.000)
PostToch nog een mooie goed maker! Altijd gezellig samen vliegen! Dat is maan nummer 2 die ik weg geef hier , Emperor Darique veel plezier er mee:)
-
Oef dat is een zware klapper! lekkere winst ook dat houd je wel weer over op nr1 positie Kale Succes met de rebuild
-
Leuke HoF! Lekkere winst ook!
-
spam maar alles vol haha, Mooi eindresultaat alsnog, winst is zeker niet verkeerd. Marwar succes
-
Mooie Hof Monfy, helaas wel op een allo genoot, Jammer Friend! gelukkig heb je dit zo gerebuild, zie t maar als duur maankansje xd Monfy HF met de gsjes
-
leuke hit met al je alli leden! altijd gezellig zo iets. ook lekker zon vernietiger veel plezier met alle grondstoffen def gl met rebuild
-
lekker bezig Zippy! Hofjes worden steeds een beetje groter Maneater succes met rebuild
-
Leuke eerste HoF in de uni, knal je maar eens even paar scheepjes weg ! Lekker Puinveldje gecreëerd
-
Lekkere vloot Zippy! Jammer van het puin, maar gelukkig nog een redelijk winstje! Vonhazespace succes met rebuild gelukkig verzacht t puin dat je heb kunnen ophalen het een beetje.
-
leuk dat je je vloot weer gerebuild heb! Desondanks dat je verkeerd gesimd heb toch nog een leuke winst!
-
Haha Yorick gewaagt zo'n intro, zo houden we Ogame spannend Je maakt een lekkere winst hier, ik kijk uit naar de volgende slagen! Laten we zorgen dat je gevorderde count dadelijk positief komt te staan haha