Search Results
Search results 61-80 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.162.919.000] The FerNiicX [Bananana] vs. Emperor Eagle (A: 156.295.000, V: 1.006.624.000)
PostHeerlijk! lekkere winst King! Snel maar deut regelen Def Gl@rb
-
Lekker King! veel plezier met gsjes!
-
Gaat lekker spacez0r!
-
Dat is een lekkere slag! Lekker veel kristal winst!
-
[TOT: 181.596.000] Applejack [MLPF] vs. Corona Light [Bananana] (A: 22.210.000, V: 159.386.000)
PostOeh jammer Corona, na alle versoepelingen van de overheid toch verslagen. Succes met de Rebuild! Saw netjes zo 2 slagen! Veel plezier met de gsjes!
-
Opzich is energieverbruik van processoren al een limiterende factor, dus waarom inderdaad dan nog een harde limiet. Maar uiteindelijk is het makkelijkst om gewoon ontdekker te nerfen. Schepen limiteren tot de klassen waar toe zij behoren zal generaal wel iets interessanter maken. Quote from Kikker: “>>> Crawlers kunnen alleen getroffen worden door Reapers. ” Misschien beter om schilden/pantser van processoren flink te uppen om ze taaier te maken voor andere schepen maar flink snelvuur van reaper…
-
Lekkere defbash Saw!' Hf met de gsjes
-
Lekker Johnny, lol gewoon met rips kunnen vliegen. jammer van t overige puin maar winst is niet verkeerd. Def succes met rebuild
-
Niet veel winst en vooral def gesloopt maar ik dacht laat ik ook eens wat posten. Ruben gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El-ahrairah [Bananana] ________________________________________________ Groot vrachtschip 4.071 Licht gevechtsschip 11.112 Klein vrachtschip 4.441 Zwaar gevechtsschip 1.271 Kruiser 1.038 Slagschip 3.038 Interceptor 359 Bommenwerper 982 Vernietiger 222 Reaper 107 ______________________________________…
-
[TOT: 180.508.000] Constable Yakini [CCS] vs. Senator Concordor (A: 34.056.000, V: 146.452.000)
PostLekker Yakini, mooie slag! Had hem voor t weekend op de lanx gespot. Hf met de gsjes Senator Concordor succes met hoelijk een snelle rebuild
-
[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)
PostOej Jammer Kaiser! Lekker gespot MrSaw! Die 70k xx oof haha, datkomt wel vanpas met al die lgs hier. Hf met de winst, maar niet te snel stijgen he :p
-
Lekker Jenske! Jammer van het puin bij de andere slag, maar hier nog een heerlijke winst! Mapijs Gl@rb
-
Potjandrie die was gewoon netjes online tijdens mijn spio ronde :p Leuke hit Bassie! Hf met de gsjes!
-
Lekker! leuk vlootje om te crashen:) Hf met de gsjes!
-
Was een chaotische ochtend :p Hf met de gsjes
-
Zag t al in de rankings, lekkere hit MrSaw! laast super veel spios van Ultra ontvangen dus ik ben er wel blij mee xd Hf met de gsjes en Def Gl@Rb
-
Lekker weer hoor! hf met de gsjes!
-
Leuke slag Spacez0r!
-
Ow damn dat is een lekkere turtlebash! Heerlijke vloot show ook, hf met de gsjes. Rampage gl@rb
-
haha mooi gifje Marino! Slag is ook heerlijk:) Veel plezier met de gsjes.