Search Results
Search results 1-20 of 27.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
f47a5848c8d2759f84629d54f8bd05bb.jpg
-
Quote from Independence: “Quote from Wickedness: “hoort deze niet een pin te hebben voor de top 10 AGS. ” Done! pinned ” Was da nie al gdaan door HT op 15 juli?
-
goe bzig! alleen volgus mij geen top 10 dr di enieuwe regels
-
falen van admin team
PostQuote from MiniMe: “Als een haltende vloot vertrekt van de maan of planeet krijg je ook een ! Als de vloot aankomt met een halt missie zal hij idd geen ! vertonen. Alles wat je aan geeft bij een GO zal onderzocht worden. Dingen wat bij mij komt zal ook onderzocht worden. En zoals ik eerder aan heb gegeven moet er bewijs in de tool zijn waar wij voor kunnen bannen. En kunnen we niet alleen op bewijs of vermoedens van spelers bannen. Verder ga ik iedereen vragen het netjes te houden in deze topic …
-
falen van admin team
PostQuote from MiniMe: “Een voorbeeld als een speler 10x saves doet vanaf zijn maan en laat ze om de 15 min terug komen heb je heel lang een ! terwijl hij of zij offline is. Doe dit samen met halters en je hebt het nog langer. Een voorbeeld waardoor spelers kunnen denken dat iemand 24/7 online is maar het niet is. ” Jij bnt admin toch? Wrm weet je dn nie da halters geen acti make? Ga alle logins, vloot acti, handel, marktplaats etc... qua tijden registrere en ge zult zien da hij altijd 24/7 on is. k…
-
falen van admin team
Posthet is erg gnoeg da k hier een post voor moe make, ma heb herhaaldelijk tickets gmaakt en duidelijk worden deze gnegeerd. @Hitsugaya Toushiro bedankt voor t bderve van de fun en bdankt voor het toelate van de botusers. k hb beslote te stoppe, zeker gzien het feit @MiniMe geen intresse heeft om botusers aan te pakke en tickets worre gnegeerd. het is ovrduidelijk dat bepaalde acc 24/7 actief zijn, links hbbe na andere accounts waarmee ook mp pushing plaatsvindt en btrokke zijn in pushing. k bn r b…
-
Quote from someone: “lezen jullie nou echt niks? GF heeft aangegeven dat ze niet in mogen grijpen. Gaan ze wel bannen stapt de speler naar een coma en worden ze unbanned en houden wij geen team over. Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen? O.a. @Kikker ” en als r geen team mr is dan is gameforge eindelijk wakker toch?
-
Quote from Doc Holliday: “@MiniMe Punt is dat het juist in de regels staat dat het niet is toegestaan (pushing, regel 5) en er nergens? staat dat het wel is toegestaan. Zoals ik zei denk ik dat de interpretatie van deze interne memo? verkeerd is . Dat de ratio's op de MP niet banbaar zijn, maar het misbruik daarvan zal toch niet goedgekeurd. Net zoals je via transport niet mag misbruiken door in meerdere transporten alsnog over de ratio's heen te gaan. Goedkoop kopen, duur verkopen, goedkoop kop…
-
Quote from Lord: “Ik heb het wel vaker gezegd en ik zal het opnieuw doen. Beter kunnen is beter doen, we zien je sollicitatie verschijnen ” Jij hebt hier voor gekozen, vrijwillig of niet ... dan volg ook de wensen van de community op en dring er op aan bij gameforge. Jullie communicatie is directer naar gameforge dan wij, open hun ogen ... jullie zijn de vertegenwoordigers van de NL groep, niet ik.
-
Quote from Doc Holliday: “Probleem ligt deels bij het team, maar ook gewoon bij GameForge en die gaan hier niets aan doen. Het team zou nu enig karakter moeten tonen en zeggen dat pushen niet is toegestaan, dus ook niet via MP. (En ja die pushconstructies zijn er wel uit te halen, te overduidelijk). Het is ook niet zoals GameForge het bedoeld heeft, het is gewoon misbruik maken van het systeem. Zelfs niet in de uitzondering die ze later gecommuniceerd hebben, die is meer in de trant dat de ratio…
-
Mits er snel niet een goede nieuwe admin komt die gewaardeerd wordt, zal het snel afgelopen zijn met dit spel. Vele stoppen en weinige hebben nog vertrouwen in dit team. Begrijpelijk, want na alles wat in Libra & Merkur gebeurd, is wel duidelijk geworden dat er regels gesteld moeten worden. Hopelijk komen er snel nieuwe mensen in het team, en stellen die zaken op orde qua regels. Want tot noch toe zijn veel 'valsspelende' activiteiten toegelaten door het huidige team, ook op het gebied van markt…
-
[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)
PostQuote from Doc Holliday: “Bananen worden gepushed door bananen, ponies door ponies, en nu ook ponies door bananen. Het kan niet op. Een groot pushfest in Merkur, en Team/GameForge zag dat het goed was Verder mooie profits natuurlijk. ” anders in Libra wel... da mag je gwn botte want da is gwn toegestaan volgus t team ... ondanks harde bewijzen hiervoor (iemand 63 uur lang wakker en contstant expedities doen direct na aankomst en na 3 uur off te zijn toch wr 72 uur on zijn --> onmenselijk). tijd …
-
good job mate gl rb miss
-
netjes gdaan krl gl rb star
-
ja lkkr manne goe bzig! de winst zie ik wel aankome GLRB KF(C)
-
Mooie hit met je tweede account compro! En vanmorgen ook gelijk weer gecrasht zag ik, ook netjes natuurlijk!