Search Results
Search results 21-27 of 27.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
goe bezig, jammr vn die recs van mij ma komt goe
-
thx voor de utinodiging, moete we snl weer dn
-
Ik zoek advocaten
Obi-Wan Kenoobi - - Spel
PostQuote from Legend.bdr: “Ik doe dit om te kijken of we niet een brief kunnen schrijven namens de community om te kijken of de updates die we krijgen is een keer ten gunste van het spel en de spelers zijn en niet alleen de bankrekening van GF. Drastisch.. 10000% Mja, ben het een beetje zat GF. En als er mensen zijn die de wet een beetje kennen en een leuke brief kunnen opstellen, dan ja.. go for it Und treinrek, al mensen gevonden die je betalen? Als je iemand vind mag je mij in dienst nemen ” im …
-
Bugs
PostEn voeg dees ook eve toe dan... 0 schade beide kante en 0 winst uit expo gevecht mt aliens 2020-05-19-13h55-21.png
-
oh en vergete toe tevoege, sinds die blaaskaak uit de groep is krijge we ook geen spio`s meer... weten jullie de ontijde ng of moete we die maar overhandige? ps. wel handig te wete da jullie alleen tusse 1 & 4 durve te vliege xD Quote from El-ahrairah: “Quote from QTEKK: “Puzzel compleet. Iemand die denkt dat hij/zij activiteit maakt door een halt, daarbij ook 142 stuurt i.p.v. 1. Dit sluit perfect aan op die 'poging' van Anunaki, welk ook geen schepen bevatte dat gebruikt wordt in expedities. M…
-
k bn het mt q eens 1) de vloot verliest zijn vloot van 500k en 24u latr stijgt unleasher met 300k (toegetsaan want unleasher staat lager). Was 100% geen mrktplaats anders ware punte gelijk bij overdrcht. 2) Debby Ryan vrliest zijn vloot tegen unleasher in mw4, puin ligt minstens 2 uur voor de deur ondnks da hij gwn on was. terwijl unleash dr aanvalt in mw4, viel q dr aan in mw1, en daar transporteerde hij wel grondstoffe weg ... maar in mw4 leek eht afgesproke. dr stond onder unleash qua punte, …
-
Eerste dag op acc van saw en glijk een hit, en thx voor de call q saw het ga je goed in de andere uni, credits vn deze hit gaan nr jou ohja en mn oude forum acc bestaat schijnbaar nie mr gl rb def De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Obi-Wan Kenoobi [EOD] ________________________________________________ Reaper 441 Zwaar gevechtsschip 15.306 Slagschip 5.301 Licht gevechtsschip 51.566 Kruiser 4.193 Interceptor 987 Klein vrachtschi…