Search Results
Search results 41-60 of 96.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ik vindt het wek gezelig hier
-
[TOT: 135.864.000] SkyWalker [Lms] vs. Piraat [S-o-l-o] (A: 17.024.000, V: 118.840.000)
kale - - Hall of Fame
Postnetjes gedaan. Ik zou zeggen ga zo door
-
Haha Raketen schieten op 1 planeet niet zo raar Doen Ik zal wat zakdoekjes kopen. Die andere 17 raidje heb ik met vloot gedaan xd Zo lang je save heb je gelukt en pak ik je eco vrij simpel gs is gs Punten zijn punten. Ik bedoel.mooier kan het niet jij koopt je gs wij jatten het. Dat is toch te mooi De vloten zullen spreken Aan de punten vernietiger te zien en ondanks ik al 2 maanden niks meer heb gedaan bijna Mag je denk ik niet veel meer zegen Punten vernietigd Skilz :28.659.756,998 Piraat :16.…
-
jaja ik zeg kom dan Je heb een groote mond En je naait je eigen vrienden man wat praat je Terra smurf je naait iedereen jongen Ga er wat aan doen solo boy Je doet hellemaal niks je start een oorlog Maar je krijg smeer dat zeg genoeg over jou Ik weet niet. En als we naar punten vernietiger kijken Dan ben je ook al ver te zoeken ondanks ik.al zolang niks meer had gedaan haha.
-
haha piraat ben je weer gepakt Je bent te slecht sorry Ik heb de raporten al gezien je heb smeer gehad haha geweldig dit En daarna weer vloot kopen Je kan geen ogame spelen alleen vloot kopen en skilz is ver tezoeken bij je klein spelers pakken of spelers uit je vreindenlijst pakke kun je alleen dan houd het zeker wel op. De slagen worden over 2dagen gepost Koopze nog even je vlootje kun je het weer beetje per beete afgeven Toppertje Loon al op xd
-
Laten we het leuk houden allemaal !!! ( Smurf )je bent uit de groeps app Omdat dat het moest van piraat anders ging hij uit de alliantie. He piraat of is dat niet zo xd Je bent niet zo goed met vrienden he Wel leuk om te zien hoeveel vloot je moet kopen om in de buurt te komen van mijn. Volgende week weer 150 euro nodig zeker Om de achter stand weer intehalen. Toppertje!!! Hah spreken zal ik zeggen.
-
[TOT: 360.048.500] Piraat [S-o-l-o] vs. Terra [Lms] (A: 3.662.000, V: 356.386.500)
kale - - Hall of Fame
Posttuurlijk is het niet toe gestaan. Dit valt onder een aanval met voorkennis Het is altijd verboden als je online tijden kan zien. Hij moet verwijderd zijn van de vrienden lijst en naar zoveel uur mag je dan pas aanvallen. Is ook niet meer als normaal.
-
[TOT: 360.048.500] Piraat [S-o-l-o] vs. Terra [Lms] (A: 3.662.000, V: 356.386.500)
kale - - Hall of Fame
PostAls je spelers uit je vrienden lijst gaat aangevallen. Wordt het je wel makkelijk gemaakt Als goed is is dat ook zeker niet toegestaan. Dit zeg meer over jou dan over barry laat dat wel duidelijk zijn. Blijkbaar ben je niet te vertouwen je pak je eigen vriendenlijst. Ik heb genoeg gezegd Niks waarde kwa waarden aan deze slag.
-
[NEW#1AGS][TOT: 53.913.946.000] Jenske [GZV] & Vulcan [GZV] & Eierbal [GZV] vs. Borgie [HZN] (A: 13.467.568.000, V: 40.446.378.000)
kale - - Hall of Fame
PostOm gelijk te stoppen is best zielig. Je kiest er zelf voor om zo slecht te spelen En je vloot te laten liggen had je gewoon gesave was dit niet gebeurd. Ik kan daar over mee praten naamelijk. Voor de rest mooie slag als nog Gravely suc6 met het huis Mischien dat we elkaar nog eens spreken. Jammer dat je bent gestopt maar ik had het al gehoord.
-
[TOT: 40.487.471.000] eierbal [GZV] vs. Fonzy [TCC] (A: 5.935.496.000, V: 34.551.975.000)
kale - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “We hadden een tijd, datum, plan van aanpak.. ofnouja, mijn allygenootjes.. ik wist er niets van af, was niet op de hoogte... Dus ik kwam uit vm en deed wat ik vanaf mijn vertrek uit CCG deed, Kale pakken.. Echter was het een subje, achteraf kreeg ik dus te horen dat Kale deelnuitmaakte van de plannen... dat wist ik niet.. Maarja, niet opletten is je vlootje verliezen.. Kale wilde hoe dan alles vergoed hebben anders zou hij niet meer meevliegen en er ook voor zorgen dat …
-
[TOT: 40.487.471.000] eierbal [GZV] vs. Fonzy [TCC] (A: 5.935.496.000, V: 34.551.975.000)
kale - - Hall of Fame
PostKlopt klapstoeltje valde mijn aan xd En de keus was heel makkelijk gemaakt voor mijn ik heb klapstoel nooit gemogen en we zullen ook nooit vrienden worden xd En ik ken gier ook goed zo als meer spelers Vindt het wel leuk om te horen dat door mijn jullie plan naar kloten is gegaan Ik kan vanaaf weer lekker slapen haha Oja bubbles rec afkopen haha Als ke booster bewaard kost het geen dm Quote from kale: “Oja bubbles rec afkopen haha Als je booster bewaard kost het geen dm ” ==Yoshi 30/03/21 15:58 …
-
kale - - Hall of Fame
Posthahhaa kun je zien dat je niet lang speelt anders weet je heel goed dat ik geen dm gebruik enkel voor de handel wat jij zeker ook wel doet ( bubbles) klopt Jammer van die kansloze reactie I))))
-
kale - - Hall of Fame
Postmooie slag en dik verdient dm of niet Goed save is het halve werk Jammer dat er kansloze spelers zijn Die het niet kunnen hebben (-Knowledge) Kans loos ben jij kom je woorden maar naar dan ik hoor zo veel van je maar ik zie niks . Lekker gedaan mooi hit Fonzy suc6 met de opbouw of wat dan ook.'