Search Results
Search results 61-80 of 134.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from DingDongDing: “Wel grapig ja. Jij had ook Def bash gedaan bij mij. Was ooit solo top 10. Mar dan met acciunt blm? Beetje raar nu opeens een ander account hebt? Deze slaghttps://board.nl.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/106153-top-10-TOT-5-556-031-500-Wil-Krikke-SpG-vs-DingDongDing-NBAM-A-0-D-5-556-031-500/ ” Ah, ik zie dat ik iets te snel reageer. Maar goed, kunnen spelers niet van account wisselen? Lekkere ninja heren! Afstraffen zulk kansloos pruts…
-
Wel grapig ja. Jij had ook Def bash gedaan bij mij. Was ooit solo top 10. Mar dan met acciunt blm? Beetje raar nu opeens een ander account hebt? Deze slaghttps://board.nl.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/106153-top-10-TOT-5-556-031-500-Wil-Krikke-SpG-vs-DingDongDing-NBAM-A-0-D-5-556-031-500/
-
Tja netjes gedaan. Had uurtje in de tijd vergist. Komt wel goed. Rebuild komt er wel.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DDD [TFL] ________________________________________________ Vernietiger 403.979 _________________________________________ Verdediger Kevin87 [SpG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.102 Groot vrachtschip 79.403 Licht gevechtsschip 1.546 Zwaar gevechtsschip 99 Kruiser 25 Slagschip 17 Recycler 618 Spionagesonde 2.926 Bommenwerper 71 Vernietiger 29 Ster des Doods…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DDD [TFL] ________________________________________________ Interceptor 133.626 _________________________________________ Verdediger Frydrax ________________________________________________ Klein vrachtschip 31.835 Groot vrachtschip 8.162 Licht gevechtsschip 48.508 Zwaar gevechtsschip 4.822 Kruiser 1.853 Slagschip 567 Kolonisatieschip 1 Recycler 583 Spionagesonde 14.277 Bommenwerper 435 Vernie…
-
Lekkere slag man. Doe wat mooies mee. Komt wel goed
-
Heb ik jou naam er bij genoemt nee. Dat ging over nickje;) Moet je wel alles er neer zetten.
-
Grappig jij zegt de heletijd dat ik je maantjes pop. Ik heb laaste 3 slagen niet een maantje gepopt. Blijf lekker leven in je eigen droom wereld. Zo lang die nog bestaat.
-
Quote from fire rain: “nee joh dit is dankzij jou jij zit triest te doen over shit wat er in mijn allie gebeurt dus denk ga ff zoeken naar leuke targets in joun allie anders had ik nooit rond lopen kijken maar prima leuke winst gepakt dus thanx man ” Heb niet eens gehard zeikerd. Jij bent bij ally lid van MIJN gaan liggen. Je bent hem aan pesten omdat hij JOU niet je zin geeft op de veiling. Ben JIJ al je planeten bij hem aan leggen. Kom ik bij jou liggen en spio sturen. Je loopt meteen van Alle…
-
En mar lopen janke als iemand op jou jaagd. Netjes gevonden. Have very much fun whit it.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DDD [TFL] ________________________________________________ Vernietiger 100.000 _________________________________________ Verdediger mordecai [SpG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2 Groot vrachtschip 2.500 Licht gevechtsschip 2 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 2 Slagschip 2 Spionagesonde 1.000 Bommenwerper 2 Zonne-energiesatelliet 2.345 Vernietiger 6 Interceptor…
-
Mooie gevonden. Dat gaat stukje sneller dan itjes. Have fun er mee
-
~HT @15-04 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10 Spot sim fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DDD [TFL] ________________________________________________ Kruiser 412.244 Interceptor 131.024 _________________________________________ Verdediger mordecai [SpG] ________________________________________________ Groot vrachtschip 8.998 Licht gevechtsschip 1.399.262 Slagschip 3 Spionagesonde 1.921 Vernietiger 803 Ster des Do…
-
Leuke hit. Heerlijke winst. Have fun whit it.
-
Ik had hem al een paar keer zien liggen. Iedere keer op een anderen plekken. Nu gok op voorhand genomen. Ploffer er bij maantje er op. Wachten en Wachten na uurtje of 3 nog steeds telkens actie. Dan mar op gok genomen en vliegen. 9Min later dingdong je hebt zelf ook nog flinke bult puin kunnen ruimen. Suc6 met rebuilden& bedankt voor de sportieve reactie De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DDD [TFL] ____________________________…
-
Quote from ReWinD: “Hoe heb jij een gaatje gevonden? Hij heeft zo vaak act De is lekker, injoy the goodies! def Gl@Rb ” Stond een timer spio gestuurd en vliegen. Hij was net na de slag online gekomen 1 naraid stukje kapot gevlogen
-
spot sim fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DDD [TFL] ________________________________________________ Kruiser 150.000 Slagschip 100.000 Groot vrachtschip 7.254 _________________________________________ Verdediger Smiley [NGM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 23.520 Groot vrachtschip 4.192 Licht gevechtsschip 34.571 Zwaar gevechtsschip 27.683 Kruiser 9.771 Slagschip 4.272 Recycler 4.997 Sp…
-
Heerlijke slag mooie winst. En welkom back. Postduif GL@RB
-
Quote from Legend.bdr: “Bericht is niet helemaal compleet, wat zijn je eigen losses en neem je nog gs mee? lekker hitje iig en zappert.. gaat niet gebeuren xD hf met de winst ” ik heb het aangepast.