Search Results
Search results 81-100 of 134.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Soms moet je een keer geluk aan je zijde hebben. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DDD [TFL] ________________________________________________ Vernietiger 139.521 Zwaar gevechtsschip 47.290 Kruiser 236.619 Slagschip 203.638 Interceptor 118.730 Bommenwerper 5.348 Reaper 32.649 Pathfinder 75 Licht gevechtsschip 5.428.388 Klein vrachtschip 147.080 _________________________________________ Verdediger Kevin87 [SpG] ________________…
-
Netjes gedaan. Heerlijk winst. Have fun er mee. Wanneer zie ik jou? Patje glrb Komt wel goed toch.
-
Dacht inderdaad dat ik had gesaved. Netjes gedaan. Net half uur telaat wakker geworden. Have fun whit it. We gaan gewoon door.
-
toch even verder gezocht. Of verder iets tehalen was. On 22-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker DDD [TFL] ________________________________________________ Small Cargo 25.000 Battlecruiser 96.888 _________________________________________ Defender Bolder [301] ________________________________________________ Small Cargo 19.881 Battleship 39.982 Recycler 2.000 Espionage Probe 167 Destroyer 5 Battlecruiser 4 _________________________________________ After the battle ... A…
-
~HT @01-02-'20 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. ik zach dat die gisteren avond al uit de v-mode was. Mar dacht die zal dadelijk wel weer in de v-mode gaan. Kleine wou vannacht niet slapen . Dus tussen door die mooie DM puinvelden zoeken. Toen zach ik dat hij nog uit v-mode was. Paar planeetjes die uit hoofd kende spio gedaan. Ja daar lag dit leuke mooie vlootje. Kut vloot in de save Gehoopt dat vanmorgen vroeg er nog zou liggen ja hoor ik heb geluk het ligt er. On 22-10-2019 --:--…
-
~HT @06-03-'20 | Niet langer een top10. Moved naar de Rustplaats. Was rondje aan spioneren vanmorgen. Toen zag ik opeens iemand die ik niet kende. Hup overal spioneren. zag eerst wat kleins liggen. Even naderhand dit mooie vlootje. wachten op timers overal duurde er in en uit. op gegeven moment over timers. Hup simmen wat het snelste is. naraidjes er achter hoppa. hij heeft zelf ook beetje puin geraapt denk ik. Verder succes met je rebuild als die er komt. On 21-10-2019 --:--:--, the following f…
-
netjes gedaan. Have fun whit it
-
Was spio rondje aan het doen. Toen zach kleine vloot liggen. hup meteen vliegen. even later zach ik het rapport. Dacht van uhmm der ligt nu heel wat meer. Even recy hulp gevraagt. Toch nog mooie winst er aan overgehouden. On 04-10-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker DingDongDing [S-O] ________________________________________________ Cruiser 20 _________________________________________ Defender Kale [Lms] ________________________________________________ Small Cargo 42 Lig…
-
Quote from Spacefighter: “was/Is hij bandiet of had je er nog meer uit kunnen slepen? ” nee hij is geen bandiet had veel meer uit kunnen halen. Kwam wat tussen op werk helaas.
-
On 28-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker La Casa De Papel [NBAM] ________________________________________________ Large Cargo 25.000 Destroyer 15.000 _________________________________________ Defender Phoenix ________________________________________________ Large Cargo 20.000 Rocket Launcher 11.000 Light Laser 4.999 Heavy Laser 9.710 _________________________________________ After the battle ... Attacker La Casa De Papel [NBAM] _______________________________________…
-
Lang verhaal kort maken. Ik zocht zijn vloot vond dit GL@RB als je uit v-mode komt. On 28-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker La Casa De Papel [NBAM] ________________________________________________ Light Fighter 1.538.836 Heavy Fighter 20.000 Cruiser 100.250 Battleship 91.264 Battlecruiser 11.037 _________________________________________ Defender Phoenix ________________________________________________ Small Cargo 12.207 Large Cargo 17.000 Colony Ship 1 Recycler 1.00…
-
Mooie hit. Nu toch wel geluk gehad. Have fun spending. Veehave
-
Quote from Bolder: “Denk het, ligt nog wel een leuk vlootje, voor de gelukkige vinder straks. Goed gespot ding, have fun met de goodies. ” Dankje. Jammer dat je meteen v-mode in ging had bijna voor rest gelanceerdt:p Ik zie je wel weer uit blauw komen. Heb al iemand gevonden waar ook deel aan schenk als ik je tepakken krijg. Zo als ik al ingame heb aangegeven. Verder suc6 IRL michien kom je nog wel ooit terug.
-
ik zach hem uit v-mode. En dacht stuur even spio. Der ligt leuke vloot dicht bij. Gewoon eigewijs vliegen ondanks er 1 maan activiteiten waren. Kreeg ik 30 sec voor impact een bericht spio na planeet sturen geen vloot. Lanx was ook niks tespotten dat hij zijn vloot savede na zijn planeet.Dus gewoon door vliegen. Want deut was ik toch al kwijt. En uiteindelijk toch leuk uitslag. Je stuurde er na dat je er geen zin meer in hebt. bij deze suc6 IRL On 22-07-2019 --:--:--, the following fleets met i…
-
[TOT: 31.625.000] DingDongDing [NBAM] vs. Ride the Lightning [VZZ] (A: 30.000.000, V: 1.625.000)
Posttoch fijn he puin aan huis. Have fun whit it.
-
Mooie slag. Goed gespot ja. Het is zelfs wonder dat offline was. Have fun met de winst.
-
mooie hit Ressiv gl@rb. Komt wel goed neem aan.