Search Results
Search results 101-120 of 134.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik had kevin vaker zien liggen achter zijn Def met deel van zijn vloot. Online tijden beetje in de gaten gehouden voor de gaten te zoeken. Gegeven moment in de groep gegooid. Alleen begin was nog weinig animo voor. Na tijdje toen weer sterren hadden werd de winst mooier. En wouden ze wel mee vliegen. En monkey niet vergeten die mee heeft geholpen met wat plasma`s weg te halen. Voor betere winst Gooide iemand bijna roet in eten die dacht dat dag later was. Kon nog aanhaken optijd gelukkig. Heren…
-
Quote from Alpatsjino: “Lekker winstje, scheelt toch weer een paar uur minen ” Paar uur is dat is mijn dag productie. . Hen niet zo`n super eco als jou.
-
Ik had gisteren avond al gespot alleen toen geen vloot tebeschikking helaas. Dacht vanmorgen vroeg toch even kijken. Ja hoor ligt er nog . On 14-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker DingDongDing [NBAM] ________________________________________________ Small Cargo 30.000 Battlecruiser 6.800 _________________________________________ Defender Lie to Me [300] ________________________________________________ Large Cargo 10.000 Light Fighter 18 Heavy Fighter 463 Cruiser 205 B…
-
@Wil-Krikke Kom ze wel terug halen bij je
-
SPG leden vliegen zelfs voor 500k gs al. Dusjha
-
De vrachter waren lange na niet vol XD Gs waren bijna allemaal bij main vloot. Was dit beetje vergeten tesaven
-
Het was mij gisteren wel dag ja. Vol spanning en drukte. Nog bijna te laat aangehangen voor deze slag. What ja privé heb je ook wel eens verplichtingen. Was zekker gezellig heren . Nu op na de volgende heren
-
On 13-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker DingDongDing [NBAM] ________________________________________________ Destroyer 55.000 _________________________________________ Defender mordecai [SpG] ________________________________________________ Small Cargo 2.000 Recycler 2 Espionage Probe 90 Solar Satellite 1.025 Rocket Launcher 75.000 Light Laser 50.000 Heavy Laser 10.000 Gauss Cannon 1.000 Ion Cannon 1.000 Plasma Turret 1.000 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 __…
-
On 13-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker DingDongDing [NBAM] ________________________________________________ Destroyer 55.000 _________________________________________ Defender mordecai [SpG] ________________________________________________ Small Cargo 2.000 Recycler 4 Solar Satellite 1.157 Rocket Launcher 75.000 Light Laser 50.000 Heavy Laser 10.000 Gauss Cannon 1.000 Ion Cannon 1.000 Plasma Turret 1.000 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 _____________________…
-
het was super gezellig heren. Waren wel spannende 15min ooit Smaakt na meer . Paragon gl@rb.
-
Het was zekker gezellige spannende nacht. Was zekker jammer dat ik niet mee vloog gelukkig hadden we nog een back up. Volgende keer toch wat meer wekkers aanzetten. Alles voor leuke avond was eigenste schuld dat ik niet mee kon vliegen. . Al bij al hebben we toch nog leuk winstje er aan over gehouden. @dutchpride suc6 met je rebuild?
-
Het was mij een ochtend wel ja. lekker druk. Veel geluk gehad. Jongens bedankt voor de naraids is zekker een mooi winst voor mij . Jullie veel plezier GS. suc6 met rebuild. postduif jij ook suc6 met rebuild Volgende week met RL
-
Daar gaat mijn oud lid. Have fun met de winst. HM Murdock GL@RB
-
weer heerlijke winst. Jammer dat weer zo snel is gepakt. Veel plezier grondstoffen.
-
lekker. Welkom terug
-
nee hem zo gekopieerd. Heb zelfs nog verschillende keren op nieuw gedaan. Dus voortaan ook niet meer via mijn mobiel posten.
-
Dankje wel patje. Het werkt niet fatsoenlijk op mijn telefoon. Wat niet snap. Super bedank nogmaals.
-
Lilaith gespreken waren gezellig. Veel Geluk met terug bouwen. Quote from patje65: “We zullen je ff helpen @DDD, want je had problemen om deze mooie getimde hof te posten via je mobil. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DingDongDing [TFL] ________________________________________________ Recycler 1 Vernietiger 44.169 Interceptor 5.996 _________________________________________ Verdediger Lilaith _________________________________…