Search Results

Search results 81-100 of 115.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Aantal beginnersvragen

Eclipse - - Spel

Quote from User: “ik zag ook dat er grote slagen tegen aliens worden gedaan en dat het puin van deze slag dan geruimd kan worden? Is dit niet veel winstgevender dan bovenstaande? Of heb ik dat verkeerd gezien? En wat sturen die mensen? Ik zag dat iemand met een paar honderd rips doen? ” Je kunt enkel het puin ruimen van gevechten tegen piraten ruimen met navigators als je ontdekker bent. Het beste wat je kunt sturen is 1 navigator, 1 vernietiger of ruimer en 3500 grote vrachters (dan kun je het …

• Aantal beginnersvragen

Eclipse - - Spel

Ik heb dat van die activiteit nog maar een keer gehad. Maar is het slim om elke dag in een ander stelstel expedities te doen?

• Aantal beginnersvragen

Eclipse - - Spel

Quote from Jillian: “Dat is gewoon puur random. Er is een ietsjes hogere kans als je 2 uur holding stuurt ipv 1u dat je wat vind, maar hoeveelheden etc zijn totaal niet beinvloed hiemee. ” Toen ik de expedities van een uur stuurde kreeg ik vaak berichten van een fotowedstrijd of dat iets was gevonden voor de musea (niks dus) Wanneer ik twee uur durende missies stuurde, kreeg ik continue grondstoffen en zelfs meer vloot dan bij de een uur durende missies. Ik s

• Aantal beginnersvragen

Eclipse - - Spel

Quote from Kikero: “Langere expedities verhogen de kans op een uitkomst (= alles wat niet "niks" is), verlengen ook de vertraging, maar hebben verder geen invloed op de grootte van de beloning. In mijn ervaring is zoveel mogelijk expo van 1u sturen gewoon de meest winstgevende strategie. ” Ik heb gisteren ondervonden dat langere expedities de beloningen verhogen. Ik stuur al 2 à 3 dagen expedities van een uur naar verschillende plekken en dat levert heel weinig op. Gisteren stuurde ik enkele exp…

• Verdediging naar puin uni's

Eclipse - - Spel

Quote from paul-maximilianus: “Quote from Eclipse: “Ik twijfel soms om te gaan spelen in universums waar kapotgeschoten verdediging naar puin gaat. Maar kun je daar nog steeds spelen met anti-raid verdediging om je dagelijkse productie te beschermen? Zo nee, hoe voorkom je dan om niet steeds geraid te worden door andere spelers? Ik ben alvast benieuwd. ” Gewoon zonder def gaan spelen. Gaat mij prima tot zover. ” Word je echt niet af en toe geraid?

• Onvoelde opslag

Eclipse - - Klachten en bugs

Quote from Independence: “Quote from Eclipse: “Ik had dat gisteren ook toen ik aangevallen werd en das best vrij vervelend. ” wordt aan gewerkt. Die aanval kon ik niks aan doen ” Je moet ook je gs ergens halen Maar na een tijdje kon ik mijn sterren al wegsturen en toen werkte het weer

• Onvoelde opslag

Eclipse - - Klachten en bugs

Ik had dat gisteren ook toen ik aangevallen werd en das best vrij vervelend.

• Verdediging naar puin uni's

Eclipse - - Spel

Ik twijfel soms om te gaan spelen in universums waar kapotgeschoten verdediging naar puin gaat. Maar kun je daar nog steeds spelen met anti-raid verdediging om je dagelijkse productie te beschermen? Zo nee, hoe voorkom je dan om niet steeds geraid te worden door andere spelers? Ik ben alvast benieuwd.

• Ik heb het gedaan en het probleem blijft. Ik heb dat van account verwijderen enkel in uni 3.

• Waar zie je of auto-aanvullen aanstaat en hoe je dat afzet?

• Quote from Azenomei: “Staat auto aanvullen aan? Het verwijderen werkt niet als er een username ingevuld is in het eerste scherm. ” In de kadertjes staat geen naam, maar boven de lege kadertjes wel. Waar zie je dat auto aanvullen aan- of uitstaat en hoe zet je dat af of aan?

• Legoblokje

• Ik speel in twee universa, maar omdat dit te veel is probeer ik al een tijdje mijn uni 3 account te verwijderen. Jammer genoeg gaat dat niet, want als ik het verwijderen van mijn account selecteer en dan vervolgens duw op instelling gebruiken, wordt dat niet doorgevoerd. Nu heb ik er al een week last van en het probleem blijft aanhouden.u heb ik er al meer dan een week last van en het probleem blijft. Kan iemand mij aub helpen?

• Tenger

• Stoppen

• Egaal

• Fruit

• Pudding

• Salade