Search Results
Search results 61-80 of 146.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)
ReformeD - - Hall of Fame
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “En daar komen de ipr, lekker bezig reformed! Lees bovenstaande even goed door, op deze manier bevestig je dit alleen maar... ” Actie is reactie. En gezien onze dappere mk gelijk weer terug is gegaan in vmode zal ik ze voor nu op anderen gooien.
-
[TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “10k vrachters is een prima hitje mk, lekker! Ondanks de grootte doet het toch een beetje zeer blijkt... Op naar de volgende! ” Wat met name pijn doet is het feit dat de aanvaller nog steeds zoveel verliezen heeft gedraaid.. dat bedoel ik met; als je het doet, doe het dan goed. Iets meer vloten had tot veel meer winst geleid. Mijn conclusie is daarmee dus dat het hoofddoel van deze aanval was mij te kutten. Gezien jullie het allemaal een 'mooie hit' vinden zal ik Sp…
-
PostVind je een paar vrachters pakken een noemenswaardige hit? Had het dan op zijn minst goed gedaan.. xD
-
[TOT: 72.977.500] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] (A: 250.000, V: 72.727.500)
PostIk heb met enige regelmaat minstens zoveel gs liggen. Kom je ook gezellig bij mij langs? Dan kijken we wat er gaat gebeuren..
-
Quote from Demon: “op zich mooie slag en da gezever van halten en pullen moe je niet over zagen je weet niet eens wat het probleem was ” Ik ben een en al oor. Graag hoor ik wat er gebeurde, tot die tijd kunnen we natuurlijk alleen speculeren en daar is Barcode best wel goed in, haha.
-
Niet al het puin binnen gehaald, maar was een spannende dag, helaas mocht de hit op Xtroken niet baten, maar die kan altijd in de herhaling. Al met al een leuke dag. Quote from Mighty-Me: “Verder nog even alle liefde voor m'n schatjes bij SpG waardoor ik het op dit acc toch al n jaar of 11 vol heb gehouden..... Voor nu ga ik lekker met pensioen en van de zomer genieten!! ” Het ga je goed, Succes IRL en geniet van de zomer!
-
Quote from Cryptus: “Quote from Vliegende Hollander: “Kijk Kijk Mannen !! Lekker bezig, bij de volgende wil ik weer van de partij zijn ” Dan moet je niet naar de bios gaan! ” Of moet je zorgen dat je vloten hebt die iets sneller kunnen vliegen ? :p
-
Bam Bam NBAM! Dat is nummer drie deze week. We hebben Paragon wel eerder zien liggen op zijn maan voor langere periodes, nu spotte Cryptus89 hem en heeft in de app gegooit of we deut konden plaatsen. Zo gezegd zo gedaan, KV-express aangezet met deut naar mw8 en een heerlijke puree van Paragon zijn vloot kunnen maken. Cryptus, goede spot. Heren, het was me weer een genoegen, niets gaat er boven de spanning van een spot-sim fly hitje. Paragon Gl RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-05-2…
-
[TOT: 131.708.500] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] (A: 26.940.000, V: 104.768.500)
PostQuote from BeLikeMe: “met saxxor had je het over respect hebben nou weet je niet wat er met mij aan de hand is dus hou dan ook je mond dicht! sorry duif voor het vervuilen ” Daar heb je een punt, maar meng je dan ook niet in deze discussie met bijdehante opmerkingen, dan roep je het over jezelf af.
-
[TOT: 131.708.500] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] (A: 26.940.000, V: 104.768.500)
PostQuote from BeLikeMe: “3 weken ongeveer ?? maar das niet jou probleem toch ??lekker duifie! ” Ik bedoel maar te zeggen.. wel een grote mond hebben en anderen noobs noemen maar zelf niet durven spelen.
-
PostBest lekkere winst Demon Die rebuild komt zo wel goed. Quote from BeLikeMe: “lekker duif pak die poepkop maar lekker aan !! gs terug halen van die noodle schret in ze broek daarom schoot hij maar voor rips en zelfs dan nog slecht zijn ! poepkop gl@rb ” Achja, de beste stuurlui staan aan wal he. Hoelang sta je al in V-mode?
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Jillian: “Quote from dutchpride: “Lijkt me een leuke taak voor de Go's al die IPRS optellen en uitrekenen wie wat moet vergoed krijgen XD IPR moet natuurlijk ook gewoon vergoed worden. ” Go's die winstverdeling maken?Ik heb nog nooit een GO een winstverdeling voor mij zien in vullen. Kan je die ergens kopen? ” Het is ook niet de bedoeling dat de GO dat voor spelers invult, maar toch moeten we wel zo af en toe, omdat spelers het vergeten, gewoonweg niet …
-
Quote from Alpatsjino: “Overigens was de slag op Unknown, niet op Known ” Aangepast. Zoals je misschien kan voorstellen met deze slag heb ik niet heel veel kunnen slapen afgelopen nacht.. xD
-
On 03-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Reformed [NBAM] ________________________________________________ Deathstar 2.090 Cruiser 302.500 Battleship 125.000 Bomber 1.000 Destroyer 150.000 Battlecruiser 125.000 Small Cargo 999.000 Light Fighter 3.080.000 Heavy Fighter 34.000 _________________________________________ Attacker barcode [NBAM] ________________________________________________ Deathstar 2.000 Cruiser 4.000 Battleship 503 Bomber 1.000 Destroyer 5.000 Battlec…
-
Met enige trost presenteer ik hier een nieuwe AGS top 10 voor NBAM, de tweede deze week. Al enige tijd geleden na de nr1 slag van ogame op UnKnown was er een uitval tussen SpG en NBAM. Toen hadden we Dutchpride en Demon nog een keuze gegeven om zich misschien bij ons aan te sluiten omdat we het allebei chille mensen vonden. Helaas kozen ze hier niet voor, al denk ik dat er hier wel nog steeds een wederzijds respect bestond. In die zin jammer dat zij degene zijn die nu gecrashed zijn. Goed.. Het …
-
Kleine correctie op de orginele post, ik had ook rips gestuurd voor de moonblows, dat is misschien door de andere spam wat ondergesneeuwd (en mijn rips waren ook niet nodig). Helaas was het met mijn rips voor de slag iets te lang vliegen, gelukkig wel een krachtige speedvloot achter de hand Demon, succes met je rebuild, top dat je hebt besloten door te gaan
-
Quote from monfy: “ze zaten niet bij elkaar in de alliantie, ze hadden wel napjes met de overige top 10 vloten om mij te kunnen pakken. Dit zouden ook de halters zijn, 2 daarvan hadden de accounts zelfs afgelopen weken overgenomen ” Beetje afhankelijk van de afspraken die je maakt binnen de NAP zou dit eenzelfde band moeten zijn als in alliantie. Plus ik denk dat als er gehalt zou worden jullie misschien wel 2 keer zouden nadenken om door te vliegen, gezien dan recs een issue zou worden? Want al…
-
Is dit geen nederlands forum? waarom staat hier engels?